O gülümseme

124 9 8
                                    

Yatak odasına gitiğimde iki tane c_n  annemin kollarına iğne batırıyordu. Ikisininde ayakları tersti. Nefesim aniden durdu. Beynim vücuduma kaç kaç diyordu, ama sanki bedenim beynimin itahatlerine uymuyordu .Bana iki saniye baktılar. Sonra ağızlarını iki metre açıp gülümsedikten sonra üstüme atladılar. "Höyt"  onları tekmelemeye çalışıyom ellerim ve ayaklarım içlerinden geçiyo bağırmak istiyom ağızımı elleri ile kapatıyolar. Ne yapacağımı bilemedim. Artık nefes alamıyordum. Sonra kelimler fısıldamayı bırakıp ellerini çekip yok oldular. Sanırım bana acıdılar. Çünkü GEBERIYORDUM! Sonra uyandığımda annemlerin yatağında yatığımı fark ettim.

Onların gülümsemeleri hala aklımdaydı. Kahvaltı için mutfağa gittim. Hizmetçimiz bize kahvaltı hazırlamıştı. Annem babam ve ben sofraya oturduk. Genellikle sabahleyin kimse birbiriyle konuşmaz. Annem ve babam işe gittikten sonra televizyonun karşısına koltuk patatesi şeklinde oturdum. Yani bir elimde cips ve bir elimde kola.  Televizyon izleyip kafamı boşaltmak istiyordum. Neden öyle bir rüya görmüştüm ki ? Bi iki saat televizyon izledikten sonra canım sıkıldı. O yüden odama gittim. Odam da bir kitaplık vardı burda eksiden yaşayan bir kızın kitapları. Kitapları karıştırırken( yani düşünün o kadar sıkıldım ki kitap okumaya karar verdim ) bir kitap buldum. Üzerinde kırmızı bir  X  işaret vardı. O kitabı çektim ve bir anda...

   

KORKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin