ᴇᴘɪsᴏᴅᴇ 1

1 0 0
                                    

ℍ𝕀"𝕀 𝕋𝕌ℝℕ𝔼𝔻 𝔸ℝ𝕆𝕌ℕ𝔻 𝔸ℕ𝔻 𝕊𝔸𝕎 𝔸 .......𝕊ℍ𝕆𝕌𝕃𝔻 𝕀 𝕊𝔸𝕐 ℂ𝕌𝕋𝔼 𝔾𝕌𝕐 ,𝕄𝕐 𝔸𝔾𝔼,𝕂𝕀ℕ𝔻𝔸 6𝔽𝕋5 𝔸ℕ𝔻 𝕀𝕄 5𝔽𝕋4 𝕊𝕆 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕂𝕀ℕ𝔻𝔸 𝕊𝕋𝔸ℝ𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕋 ℍ𝕀𝕄 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕄𝕐 ℍ𝔼𝔸𝔻 ℍ𝕀𝔾ℍ,ℍ𝔼 ℍ𝔸𝔻 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝔻𝔼𝕊𝕀𝔾ℕ𝔼ℝ 𝔹𝕃𝔸ℂ𝕂 𝔹𝔸ℂ𝕂 ℙ𝔸ℂ𝕂 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝔸𝔻 ℍ𝕀𝕊 𝔹𝕃𝔸ℂ𝕂 ℍ𝔼𝔸𝔻ℙℍ𝕆ℕ𝔼𝕊 𝔸ℝ𝕆𝕌ℕ𝔻 ℍ𝕀𝕊 ℕ𝔼ℂ𝕂 𝕃𝕆𝕆𝕂𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕃𝕃 ℂ𝕆𝕆𝕃  𝔸ℕ𝔻 𝕀𝕄 𝔾𝕌𝔼𝕊𝕊𝕀ℕ𝔾 ℍ𝔼'𝕊 𝔸 ℝ𝕀ℂℍ 𝕂𝕀𝔻 𝕎𝕀𝕋ℍ ℍ𝕀𝕊 𝔸ℙℙ𝔼𝔸ℝ𝔸ℕℂ𝔼 ."ℍ𝔼𝕐" 𝕀 𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕊𝕋𝕃𝕃 𝔸𝔻𝕄𝕀ℝ𝕀ℕ𝔾 ℍ𝕀𝕊 𝔽𝕀ℕ𝔼 𝕊𝕄𝕆𝕆𝕋ℍ 𝔽𝔸ℂ𝔼 𝔸ℕ𝔻 ℂ𝕌ℝ𝕃𝕐 ℍ𝔸𝕀ℝ 𝕎𝕀𝕋ℍ ℙ𝔼ℝ𝔽𝔼ℂ𝕋 𝔼𝔻𝔾𝔼𝕊 ...........𝔹𝕌𝕋 𝕋ℍ𝔼ℕ 𝕀 ℝ𝔼ℂ𝔸𝕃𝕃𝔼𝔻  𝕋ℍ𝔸𝕋 𝕀 ℍ𝔸𝕍ℕ𝕋 𝕊𝔼𝔼ℕ 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝔽𝔸ℂ𝔼 𝕀ℕ 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝔹𝔼𝔽𝕆ℝ𝔼.....𝕀 𝕊ℕ𝔸ℙℙ𝔼𝔻 𝔹𝔸ℂ𝕂 𝕋𝕆 ℝ𝔼𝔸𝕃𝕀𝕋𝕐 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀 ℍ𝔼𝔸ℝ𝔻 "𝕀𝕄 ℕ𝔼𝕎 ℍ𝔼ℝ𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝕀 ℂ𝔸ℕ𝕋 𝔽𝕀ℕ𝔻 𝕄𝕐 𝕎𝔸𝕐 𝕋𝕆 𝕋ℍ𝔼 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐 𝕊𝕆 𝕀 𝕋ℍ𝕆𝕌𝔾ℍ𝕋 𝕀𝔽 𝕀𝕋'𝕃𝔻 𝔹𝔼 ℕ𝕀ℂ𝔼 𝕆𝔽 𝕐𝕆𝕌 𝕋𝕆 𝕃𝔼𝔸𝔻 𝕄𝔼 𝕋𝕆 𝕋ℍ𝔼 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐" ℍ𝔼 ℍ𝔸𝔻 𝕊𝕆𝕄𝔼 𝕂𝕀ℕ𝔻 𝕆𝔽 ℍ𝕌𝕊𝕂𝕐 𝔻𝔼𝔼ℙ 𝕍𝕆𝕀ℂ𝔼 𝔽𝕆ℝ 𝔸 𝕂𝕀𝔻 ℍ𝕀𝕊 𝔸𝔾𝔼 "𝕊𝕌ℝ𝔼 𝔽𝕆𝕃𝕃𝕆𝕎 𝕄𝔼.......𝕀𝕋𝕊 ℕ𝕆𝕋 𝕋ℍ𝔸𝕋 𝔽𝔸ℝ 𝔽ℝ𝕆𝕄 ℍ𝔼ℝ𝔼" 𝕀 𝕊𝔸𝕀𝔻.ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕊 𝔽𝕆𝕃𝕃𝕆𝕎𝕀ℕ𝔾 𝕄𝕐 𝕃𝔼𝔸𝔻 𝕎ℍ𝕀𝕃𝔼 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝔸𝕋 𝕋ℍ𝔼 𝔽ℝ𝕆ℕ𝕋 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝔸 𝕊𝕆𝕃𝔻𝕀𝔼ℝ 𝕆ℕ 𝔸 𝕄𝔸𝕋ℂℍ ℙ𝔸ℝ𝔸𝔻𝔼,𝕊𝕀𝕃𝔼ℕℂ𝔼 𝕎𝔸𝕃𝕂𝔼𝔻 𝔹𝔼𝕋𝕎𝔼𝔼ℕ 𝕌𝕊 𝕋𝕀𝕃𝕃 𝕎𝔼 𝔾𝕆𝕋 𝕋𝕆 𝕋ℍ𝔼 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐 𝔽𝔼𝕎 𝕄𝕀ℕ𝕌𝕋𝔼𝕊 𝔸𝔽𝕋𝔼ℝ" ℍ𝔼ℝ𝔼'𝕊 𝕋ℍ𝔼 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐" 𝕀 𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕋𝕌ℝℕ𝕀ℕ𝔾 𝕋𝕆 𝔽𝔸ℂ𝔼 ℍ𝕀𝕄 "𝕋ℍ𝔸ℕ𝕂 𝕐𝕆𝕌" ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻 "𝕀𝕋'𝕊 ℕ𝕆 𝔹𝕀𝔾𝔾𝕀𝔼,𝔸ℕ𝕐𝕋𝕀𝕄𝔼" 𝕀  𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕊𝕄𝕀𝕃𝕀ℕ𝔾.......𝕋ℍ𝔼ℕ ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕃𝕂𝔼𝔻 ℙ𝔸𝕊𝕋 𝕄𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝔸𝕊 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝔸𝔹𝕆𝕌𝕋 𝕃𝔼𝔸𝕍𝕀ℕ𝔾 ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻 " 𝕌𝕄𝕄𝕄𝕄......ℙ𝕃𝔼𝔸𝕊𝔼 𝔼𝕏ℂ𝕌𝕊𝔼 𝕄𝔼!!!!!!!ℂ𝔸ℕ 𝕀 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕐𝕆𝕌ℝ ℕ𝔸𝕄𝔼?" 𝕀 𝕊𝕄𝕀𝕃𝔼𝔻 𝕂𝕀ℕ𝔻𝔸 𝔹𝕃𝕌𝕊ℍ𝕀ℕ𝔾 "𝕄𝕐 ℕ𝔸𝕄𝔼'𝕊 𝕂ℍ𝕃𝕆𝔼" ℍ𝔼 𝔸𝕃𝕊𝕆 𝕊𝕄𝕀𝕃𝔼𝔻 "ℕ𝕀ℂ𝔼 𝕄𝔼𝔼𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕌 𝕂ℍ𝕃𝕆𝔼,𝔹𝕐 𝕋ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕐 𝕀'𝕄 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ" 𝕀 𝕊𝕋𝔸ℝ𝔼𝔻 𝔸𝕋 ℍ𝕀𝕄 𝔸ℕ𝔻 𝕊𝔸𝕀𝔻 "ℕ𝕀ℂ𝔼 ℕ𝔸𝕄𝔼 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ,𝕀 ℍ𝔸𝕍𝔼 𝕋𝕆 𝔾𝕆,ℝ𝕌ℕℕ𝕀ℕ𝔾 𝕃𝔸𝕋𝔼 𝔽𝕆ℝ ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊...𝔹𝕐𝔼 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ" 𝕀 𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕎𝔸𝕃𝕂𝕀ℕ𝔾  𝔸𝕎𝔸𝕐 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻 "𝔹𝕐𝔼!!!"
𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝔸𝕃ℝ𝔼𝔸𝔻𝕐 𝕀ℕ ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊 𝔽𝕆ℝ 𝕃𝔼ℂ𝕋𝕌ℝ𝔼 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕋ℍ𝔼 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝔸𝔻𝕄𝕀ℕ𝕀𝕊𝕋ℝ𝔸𝕋𝕀𝕍𝔼 ℂ𝔸𝕄𝔼 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ 𝔸ℕ𝔻 𝕀ℕ𝕋ℝ𝕆𝔻𝕌ℂ𝔼𝔻 ℍ𝕀𝕄 𝔸𝕊 𝕆𝕌ℝ ℕ𝔼𝕎 ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊𝕄𝔸𝕋𝔼.ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻"𝔾𝕆𝕆𝔻 𝔻𝔸𝕐 ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊,ℍ𝕆𝕎 𝔸ℝ𝔼 𝕐𝕆𝕌 𝔸𝕃𝕃 𝕋𝕆𝔻𝔸𝕐?" 𝕎𝔼 𝔸𝕃𝕃 𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕀ℕ 𝕌ℕ𝕀𝕊𝕆ℕ "𝕎𝔼 𝔸ℝ𝔼 𝔽𝕀ℕ𝔼 𝕋ℍ𝔸ℕ𝕂 𝕌  𝕊𝕀ℝ" ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻" 𝕊𝕆 𝕋𝕆𝔻𝔸𝕐 𝔸 ℕ𝔼𝕎 𝕊𝕋𝕌𝔻𝔼ℕ𝕋 𝕎𝕀𝕃𝕃 𝔹𝔼 𝕁𝕆𝕀ℕ𝕀ℕ𝔾 𝕐𝕆𝕌 𝔸𝕃𝕃,ℍ𝕀𝕊 ℕ𝔸𝕄𝔼'𝕊 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ 𝔸𝕃𝔹𝔼ℝ𝕋" 𝔼𝕍𝔼ℝ𝕐𝕆ℕ𝔼 ℝ𝔼𝔸ℂ𝕋𝔼𝔻 𝕋ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕐 ℙ𝔼𝕆ℙ𝕃𝔼 ℝ𝔼𝔸ℂ𝕋 𝕆ℕ 𝕊𝔼𝔼𝕀ℕ𝔾 𝔸 ℙ𝔼ℝ𝕊𝕆ℕ 𝔽𝕆ℝ 𝕋ℍ𝔼 𝔽𝕀ℝ𝕊𝕋 𝕋𝕀𝕄𝔼.𝕀 ℍ𝔼𝔸ℝ𝔻 𝕋ℝ𝔸ℂ𝕐 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝔼ℝ 𝔾𝕀ℝ𝕃𝕊 𝕊𝔸𝕐 "ℍ𝔼'𝕊 𝕊𝕆 ℂ𝕌𝕋𝔼,𝕀'𝕃𝔻 𝕃𝕀𝕂𝔼 ℍ𝕀𝕄 𝕋𝕆 𝔹𝔼 𝕄𝕐 𝔹𝕆𝕐𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻.𝕀 𝕁𝕌𝕊𝕋 ℝ𝕆𝕃𝕃𝔼𝔻 𝕄𝕐 𝔼𝕐𝔼𝕊.𝕋ℍ𝔼 𝔸𝔻𝕄𝕀ℕ 𝕊𝔸𝕀𝔻 "𝕆𝕂 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ  𝕌  𝕄𝔸𝕐 𝔾𝕆 𝕋𝔸𝕂𝔼 𝔸 𝕊𝕀𝕋" .𝕊𝕆𝕄𝔼ℍ𝕆𝕎 𝕋ℍ𝔼ℝ𝔼 𝕊𝔼𝔼𝕄𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝔹𝔼 𝔸 𝔽ℝ𝔼𝔼 𝕊𝕀𝕋 𝔸𝔽𝕋𝔼ℝ 𝕄𝕀ℕ𝔼 𝕎ℍ𝕀ℂℍ 𝕎𝔸𝕊 ℝ𝕆𝔹𝕀ℕ'𝕊 𝔹𝔼𝔽𝕆ℝ𝔼 ℍ𝔼 𝕄𝕆𝕍𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝔽𝕃𝕆ℝ𝕀𝔻𝔸 𝕎𝕀𝕋ℍ ℍ𝕀𝕊 𝔽𝔸𝕄𝕀𝕃𝕐 𝔽𝕆ℝ 𝕊𝕆𝕄𝔼 ℙ𝔼ℝ𝕊𝕆ℕ𝔸𝕃 ℝ𝔼𝔸𝕊𝕆ℕ𝕊.𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ 𝕀𝕄𝕄𝔼𝔻𝕀𝔸𝕋𝔼𝕃𝕐 ℕ𝕆𝕋𝕀ℂ𝔼𝔻 𝕋ℍ𝔼 𝔽ℝ𝔼𝔼 𝕊ℙ𝔸ℂ𝔼 𝕋ℍ𝔼ℝ𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝕊𝔸𝕋 ℕ𝔼𝕏𝕋 𝕋𝕆 𝕄𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕃𝕀𝕂𝔼 "ℍ𝕀 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐 𝔹𝕆𝕐" 𝔸𝕎𝕂𝕎𝔸ℝ𝔻 ℝ𝕀𝔾ℍ𝕋,𝕀 ℂ𝔸ℕ 𝔹𝔼 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕋ℍ𝔸𝕋 𝔸𝕃𝕃 𝕋ℍ𝔼 𝕋𝕀𝕄𝔼.ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻 "ℍ𝔼𝕐" 𝕀 𝔸𝕊𝕂𝔼𝔻 "𝕊𝕆 𝕎ℍ𝔸𝕋 𝔻𝕀𝔻 𝕌 𝔾𝕆 𝔾𝔼𝕋 𝔸𝕋 𝕋ℍ𝔼 𝕃𝕀𝔹ℝ𝔸ℝ𝕐?"ℍ𝔼 𝕊𝔸𝕀𝔻" 𝕀 𝕎𝔼ℕ𝕋 𝕋𝕆 𝔹𝕆ℝℝ𝕆𝕎 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝔹𝕆𝕆𝕂 𝕋𝕀𝕋𝕃𝔼𝔻 "𝕋ℍ𝔼 𝕊ℍ𝔸𝕋𝕋𝔼ℝ𝔼𝔻 ℍ𝔼𝔸ℝ𝕋"𝔹𝕐 𝕊𝔸𝕄𝕃𝕀ℕ𝔾 𝕋𝕌ℕ𝕋𝔸𝕊.𝕀 𝕊𝕄𝕀𝕃𝔼𝔻 ℕ𝔼ℝ𝕍𝕆𝕌ℝ𝕊𝕃𝕐 ℂ𝕆𝕊 𝕋ℍ𝔼 ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊 ℍ𝔸𝔻 𝕋ℍ𝔼𝕀ℝ 𝔼𝕐𝔼𝕊 𝕆ℕ 𝕌𝕊
𝕊𝕌𝔻𝔻𝔼ℕ𝕃𝕐 𝕋ℍ𝔼 𝕊ℂ𝔼ℕ𝔼 ℂℍ𝔸ℕ𝔾𝔼𝔻 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕀ℕ 𝔸 𝔻𝕀𝔽𝔽𝔼ℝ𝔼ℕ𝕋 𝔻𝕀𝕄𝔼ℕ𝕊𝕀𝕆ℕ 𝕂𝕀ℕ𝔻 𝕆𝔽 𝔸 𝔽𝕃𝕆𝕎𝔼ℝ𝕐 𝕊𝔼𝕋𝕋𝕀ℕ𝔾 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 ℙ𝕌𝕋𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕆ℕ 𝕄𝕐 𝔻𝕆𝕋𝕋𝔼𝔻 𝔹𝕃𝕌𝔼 𝔽𝕃𝔸𝕀ℝ 𝔾𝕆𝕎ℕ 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕄𝕐 𝕊𝕂𝕐 𝔹𝕃𝕌𝔼 𝕊𝔸ℕ𝔻𝔸𝕃𝕊.𝕐𝔼𝔸ℍ  𝕀'𝕍𝔼 𝔾𝕆𝕋 𝔸 𝕋ℍ𝕀ℕ𝔾 𝔽𝕆ℝ ℂ𝕆𝕃𝕆ℝ 𝔹𝕃𝕌𝔼.𝕀  𝕎𝔸𝕊 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 𝕃𝕆𝕆𝕂𝕀ℕ𝔾  𝔸ℝ𝕆𝕌ℕ𝔻 𝕋𝕆 𝕊𝔼𝔼 𝕀𝔽 𝕀 ℂ𝕆𝕌𝕃𝔻 𝕊𝔼𝔼 𝔸ℕ𝕐𝕆ℕ𝔼 𝔹𝕌𝕋 ℕ𝕆 𝕀 𝔻𝕀𝔻ℕ𝕋.𝕊ℍ𝕆ℝ𝕋𝕃𝕐,𝕀 𝔽𝔼𝕃𝕋 𝔸 𝔽𝕀ℝ𝕄 ℍ𝔸ℕ𝔻 𝔸ℝ𝕆𝕌ℕ𝔻 𝕄𝕐 𝕎𝔸𝕀𝕊𝕋 .𝕀 𝕋𝕌ℝℕ𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝕊𝔼𝔼 𝕎ℍ𝕆 𝕀𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝔸ℕ𝔻 𝔹𝔼ℍ𝕆𝕃𝔻...........𝔾𝕌𝔼𝕊𝕊 𝕎ℍ𝕆 𝕀𝕋 𝕎𝔸𝕊??𝕀𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝕁𝕌𝕊𝕋𝕀ℕ 𝕃𝕆𝕆𝕂𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕃𝕃 ℂ𝕌𝕋𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝔸𝕃𝕃.ℍ𝔼 ℍ𝔼𝕃𝔻 𝕄𝔼 ℂ𝕃𝕆𝕊𝔼 𝕋𝕆 ℍ𝕀𝕊 ℂℍ𝔼𝕊𝕋 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕀ℕ 𝔹𝔼𝕋𝕎𝔼𝔼ℕ ℍ𝕀𝕊 𝔸ℝ𝕄𝕊 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕄𝕐 𝔸ℝ𝕄𝕊 𝕊𝕃𝕀𝔾𝕋𝕃𝕐 ℝ𝔼𝕊𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕆ℕ ℍ𝕀𝕊 ℂℍ𝔼𝕊𝕋 𝔸ℕ𝔻 𝕄𝕐 𝔼𝕐𝔼𝕊 𝕊𝕋𝔸ℝ𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕋 ℍ𝕀𝕊 𝔻ℝ𝔼𝔸𝕄𝕐 𝔼𝕐𝔼𝕊 𝔸𝕃𝕊𝕆 𝕄𝕐 ℍ𝔼𝔸𝔻 𝕋𝕀𝕃𝕋𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝕋ℍ𝔼 ℝ𝕀𝔾ℍ𝕋 𝔸ℕ𝔻 𝕀 ℍ𝔼𝔸ℝ𝔻 ℍ𝕀𝕄 𝕎ℍ𝕀𝕊ℙ𝔼ℝ "𝕀 𝕃𝕆𝕍𝔼 𝕐𝕆𝕌. 𝕂ℍ𝕃𝕆𝔼" 𝕀 𝔽𝔼𝕃𝕋 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝕎𝔸ℝ𝕄𝕋ℍ 𝕀ℕ 𝕄𝕐 ℍ𝔼𝔸ℝ𝕋 𝔸𝕊 𝕋ℍ𝕆𝕌𝔾ℍ 𝕄𝕐 ℍ𝔼𝔸ℝ𝕋 𝕎𝔸𝕊 ℍ𝔼𝔸𝕋𝕀ℕ𝔾 𝔸ℕ𝔻 𝕄𝔼𝕃𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕀ℕ 𝕋ℍ𝔼 ℙℝ𝕆ℂ𝔼𝕊𝕊.𝕎𝔼 𝔾𝔸ℤ𝔼𝔻 𝔸𝕋  𝔼𝔸ℂℍ 𝕆𝕋ℍ𝔼ℝ𝕊 𝔼𝕐𝔼𝕊 𝔸ℕ𝔻 𝕋ℍ𝔼ℕ ℍ𝔼 𝕊𝕋𝔸ℝ𝔼𝔻 𝔸𝕋 𝕄𝕐 𝕃𝕀ℙ𝕊 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝔻𝕀𝔻 𝕊𝔸𝕄𝔼.ℍ𝔼 𝔹ℝ𝕆𝕌𝔾ℍ𝕋 ℍ𝕀𝕊 𝔽𝔸ℂ𝔼 ℂ𝕃𝕆𝕊𝔼ℝ 𝕋𝕆 𝕄𝕀ℕ𝔼 𝕎𝕀𝕋ℍ ℍ𝕀𝕊 ℍ𝔼𝔸𝔻 𝕋𝕀𝕃𝕋𝔼𝔻  𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝕃𝔼𝔽𝕋 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝕀𝕊 𝕊𝕆𝔽𝕋 ℙ𝔸𝕃𝕄 𝕆ℕ 𝕄𝕐 𝔽𝔸ℂ𝔼 𝔸ℕ𝔻 𝕋ℍ𝔼ℕ 𝕎𝔼 𝔻ℝ𝔼𝕎 𝕆𝕌ℝ 𝕃𝕀ℙ𝕊 ℂ𝕃𝕆𝕊𝔼ℝ 𝔸ℕ𝔻 𝕋ℍ𝔼ℕ 𝕎𝔼 𝕂𝕀𝕊𝕊𝔼𝔻 𝕊𝕆 𝕀ℕ𝕋𝔼ℕ𝕊𝕃𝕐 𝔽𝕆ℝ 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝔸 𝕊ℍ𝕆ℝ𝕋 𝕎ℍ𝕀𝕃𝔼 𝔹𝔼𝔽𝕆ℝ𝔼 ℍ𝔼 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕎𝔸𝕃𝕂𝔼𝔻 𝔸𝕎𝔸𝕐 𝕎𝕀𝕋ℍ𝕆𝕌𝕋 𝕃𝕆𝕆𝕂𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕋 𝕄𝔼 ℕ𝕆𝕋 𝔼𝕍𝔼ℕ 𝕆ℕℂ𝔼 𝔸𝕊 𝕋ℍ𝕆𝕌𝔾ℍ ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕊 𝕆ℝ𝔻𝔼ℝ𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝕃𝔼𝔸𝕍𝔼 𝕄𝔼.𝕀 𝕋ℝ𝕀𝔼𝔻 𝔽𝕆𝕃𝕃𝕆𝕎𝕀ℕ𝔾 ℍ𝕀𝕄 𝔹𝕌𝕋 𝕋ℍ𝔼ℕ 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝔻ℝ𝔸𝕎ℕ 𝔹𝔸ℂ𝕂 𝔸ℕ𝔻 𝕋ℍ𝔼ℕ 𝔼𝕍𝔼ℝ𝕐𝕋ℍ𝕀ℕ𝔾 𝕎𝔸𝕊 𝔹𝕃𝔸ℕ𝕂 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝔽𝔼𝕃𝕋 𝕋ℍ𝔼 ℝ𝔸𝕐 𝕆𝔽 𝕊𝕌ℕ 𝕆ℕ 𝕄𝕐 𝔽𝔸ℂ𝔼 𝔻𝕀ℝ𝔼ℂ𝕋𝕃𝕐 𝕀ℕ 𝕄𝕐  𝔼𝕐𝔼𝕊.𝕀 ℍ𝔼𝔸ℝ𝔻"𝕐𝕆𝕌ℕ𝔾 𝕎𝕆𝕄𝔸ℕ 𝔻𝕆ℕ𝕋 𝕌 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕌'𝕍𝔼 𝔾𝕆𝕋 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝕋𝕆𝔻𝔸𝕐" 𝕋ℍ𝔸𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀 ℝ𝔼𝔸𝕃𝕀𝕊𝔼𝔻 𝕀𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝔸𝕃𝕃 𝔸 𝔻ℝ𝔼𝔸𝕄 𝔸ℕ𝔻 𝕀'𝕃𝔻 𝕊𝕆𝕆ℕ 𝔹𝔼 𝕃𝔸𝕋𝔼 𝔽𝕆ℝ 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃.𝕀 ℚ𝕌𝕀ℂ𝕂𝕃𝕐 𝔾𝕆𝕋 𝕌ℙ 𝔽ℝ𝕆𝕄 𝔹𝔼𝔻"𝔾𝕆𝕆𝔻 𝕄𝕆ℝℕ𝕀ℕ𝔾 𝕄𝕆𝕄" 𝕀 𝕊𝔸𝕀𝔻 𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝕄𝕆𝕄 "𝕀𝕋'𝕊 𝔸𝕃𝕄𝕆𝕊𝕋 7:00𝔸𝕄 𝔸ℕ𝔻 𝕌ℝ 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 𝕀ℕ 𝔹𝔼𝔻.𝕀'𝕄 𝕊𝕆 𝕊𝕆ℝℝ𝕐 𝔽𝕆ℝ 𝕌 .𝔹𝕐 𝕋ℍ𝔼 𝕋𝕀𝕄𝔼 𝕌 𝔾𝔼𝕋 𝕋𝕆 ℂ𝕆𝕃𝕃𝔼𝔾𝔼 𝕌',𝕃𝕃 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕎ℍ𝔸𝕋 𝕌 𝔻𝕀𝔻 𝕋𝕆 𝕌ℝ𝕊𝔼𝕃𝔽!!!𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀  𝕎𝔸𝕊 𝔸 𝕐𝕆𝕌ℕ𝔾 𝔾𝕀ℝ𝕃 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕌 𝕀 𝕌𝕊𝕌𝔸𝕃𝕃𝕐 𝔾𝕆𝕋 𝕌ℙ 𝔹𝔼𝔽𝕆ℝ𝔼 5:00𝔸𝕄 𝕋𝕆 ℙℝ𝔼ℙ𝔸ℝ𝔼 𝕄𝕐𝕊𝔼𝕃𝔽 𝔸ℕ𝔻 𝕄𝕐 𝕊𝕀𝔹𝕃𝕀ℕ𝔾𝕊 𝔽𝕆ℝ 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝔹𝕌𝕋 𝕐𝕆𝕌'ℝ𝔼 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 ℍ𝔼ℝ𝔼 𝕊𝕃𝔼𝔼ℙ𝕀ℕ𝔾 𝔹𝕐 6:28𝔸𝕄" 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕄𝔸𝕂𝕀ℕ𝔾 𝕄𝕐 𝔹𝔼𝔻 ℕ𝕆𝕋 ℙ𝔸𝕐𝕀ℕ𝔾  𝔸𝕋𝕋𝔼ℕ𝕋𝕀𝕆ℕ 𝕋𝕆 𝕎ℍ𝔸𝕋 𝕄𝕐 𝕄𝕆𝕄 𝕎𝔸𝕊  𝕊𝔸𝕐𝕀ℕ𝔾  𝔹𝔼ℂ𝔸𝕌𝕊𝔼  𝕀𝕋  𝕎𝔸𝕊 𝔸𝕃ℝ𝔼𝔸𝔻𝕐  𝕃𝕀𝕂𝔼 𝔸 𝔻𝔸𝕀𝕃𝕐 ℝ𝕆𝕌𝕋𝕀ℕ𝔼  𝔽𝕆ℝ  ℍ𝔼ℝ  𝕋𝕆 𝕐𝔼𝕃𝕃 𝔸𝕋 𝕄𝔼 𝕆ℕℂ𝔼 𝕀 𝕎𝔸𝕂𝔼 𝕌ℙ . 𝕎𝔼𝕃ℂ𝕆𝕄𝔼 𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝕃𝕀𝔽𝔼,𝕄𝕐 ℕ𝔸𝕄𝔼'𝕊 𝕂ℍ𝕃𝕆𝔼  𝔹𝔼𝔸𝕋ℝ𝕀ℂ𝔼 𝕊ℍ𝔸𝕄𝔸ℕ 𝕀'𝕄 16 𝕐𝔼𝔸ℝ𝕊 𝕆𝕃𝔻,𝕀'𝕄 𝔸ℕ 𝔼𝔹𝕆ℕ𝕐 ℙℝ𝔼𝕋𝕋𝕐 𝔹𝕃𝔸ℂ𝕂 𝔸𝔽ℝ𝕀ℂ𝔸ℕ 𝔸𝕄𝔼ℝ𝕀ℂ𝔸ℕ.𝕄𝕐 𝕄𝔸𝕄𝔸'𝕊 𝕀𝕋𝔸𝕃𝕀𝔸ℕ 𝕎ℍ𝕀𝕃𝔼 𝕄𝕐 ℙ𝔸ℙ𝔸'𝕊 𝔾ℍ𝔸ℕ𝕀𝔸ℕ 𝔸ℕ𝔻 𝕀𝕋𝔸𝕃𝕀𝔸ℕ.𝕀'𝕍𝔼 𝔾𝕆𝕋 𝕆ℕ𝔼 𝕃𝕀𝕋𝕋𝕃𝔼 𝕂𝕀𝔻 𝔹ℝ𝕆 𝕎ℍ𝕆𝕊𝔼 ℕ𝔸𝕄𝔼 𝕀𝕊 𝕎𝕀𝕃𝕃𝕐 𝕁𝕌𝕊𝕋 10𝕐𝔼𝔸ℝ𝕊 𝕆𝕃𝔻 𝕀 𝕋ℍ𝕀ℕ𝕂 𝕀𝕄 5𝔽𝕋 4 𝕄𝕐 ℤ𝕆𝔻𝕀𝔸ℂ 𝕊𝕀𝔾ℕ 𝕀𝕊 𝔾𝔼𝕄𝕀ℕ𝕀 𝕄𝔼𝔸ℕ𝕀ℕ𝔾  𝕀𝕄 𝕋𝕎𝕆𝕊𝕀𝔻𝔼𝔻 .𝕀𝕄 𝔸 𝕆ℕ𝔼 𝕃𝕆ℕ𝔼𝕃𝕐 𝕂𝕀𝔻 𝕎ℍ𝕆𝕊𝔼 𝔹𝔼𝕊𝕋 𝔽ℝℕ𝔻  𝕀𝕊  ℍ𝔼ℝ  𝔻𝕀𝔸ℝ𝕐.𝕎𝔼𝕃𝕃 𝔹𝔸ℂ𝕂 𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝕊𝕋𝕆ℝ𝕐 𝕊ℍ𝔼 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕃𝔼𝔽𝕋 𝕋ℍ𝔼 ℝ𝕆𝕆𝕄 𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕊𝕆 𝕋ℍ𝔸𝕋 𝔸𝕄𝔸ℤ𝕀ℕ𝔾 𝕄𝕆𝕄𝔼ℕ𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝔸𝕃𝕃 𝔸 𝔻ℝ𝔼𝔸𝕄!!!!!!!!!𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕊𝕄𝕀𝕃𝕀ℕ𝔾 𝔼𝔸ℝ 𝕋𝕆 𝔼𝔸ℝ .𝕋ℍ𝔼ℕ 𝕀 ℝ𝔼𝕄𝔼𝕄𝔹𝔼ℝ𝔼𝔻 𝕀 ℍ𝔸𝔻 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝕊𝕆 𝕀 𝔹ℝ𝕌𝕊ℍ𝔼𝔻  𝕄𝕐 𝕋𝔼𝔼𝕋ℍ,𝔸𝔽𝕋𝔼ℝ𝕎𝔸ℝ𝔻𝕊 𝕋𝕆𝕆𝕂 𝕄𝕐 𝔹𝔸𝕋ℍ 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕊𝕆𝕄𝔼 ℕ𝕀ℂ𝔼 𝕎𝔸ℝ𝕄 𝕎𝔸𝕋𝔼ℝ ℂ𝕆𝕊 𝕀𝕋 𝕎𝔸𝕊 𝕎𝕀ℕ𝕋𝔼ℝ 𝕊𝔼𝔸𝕊𝕆ℕ 𝔸ℕ𝔻 𝕀 ℕ𝔼𝔼𝔻𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝔹𝔼 𝕎𝔸ℝ𝕄.𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝔻𝕆ℕ𝔼 𝕀 𝔻𝕀𝔻 𝕄𝕐 𝔻𝔸𝕐 𝕋𝕀𝕄𝔼 𝕊𝕂𝕀ℕℂ𝔸ℝ𝔼 ℝ𝕆𝕌𝕋𝕀ℕ𝔼 ℂ𝕆𝕊 𝕀 ℍ𝔸𝔻 𝔸ℕ 𝔸ℂℕ𝔼 ℙℝ𝕆 𝕊𝕂𝕀ℕ .𝔽𝕆ℝ 𝕋𝕆𝔻𝔸𝕐 𝕀'𝕄 𝔾𝕆𝕀ℕ𝔾 𝔸𝕃𝕃 ℙ𝕀ℕ𝕂;𝕎𝔼𝔸ℝ𝕀ℕ𝔾 𝔸 ℙ𝕀ℕ𝕂 𝕊𝕎𝔼𝔸𝕋ℙ𝔸ℕ𝕋 𝔸ℕ𝔻 𝔸 ℙ𝕀ℕ𝕂 𝕊𝕎𝔼𝔸𝕋𝔼ℝ 𝕋𝕆 𝔾𝕆 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕀𝕋 ℙ𝕃𝕌𝕊 ℙ𝕀ℕ𝕂 ℍ𝔼𝔸𝔻𝔹𝔸ℕ𝔻 𝔸ℕ𝔻 𝕊𝕆ℂ𝕂𝕊 𝔸ℕ𝔻 𝔽𝕀ℕ𝔸𝕃𝕃𝕐 𝔸 𝕎ℍ𝕀𝕋𝔼 ℙ𝔸𝕀ℝ 𝕆𝔽 𝕊ℕ𝔼𝔸𝕂𝔼ℝ𝕊.𝕀  𝕎𝔼ℕ𝕋 𝕊𝕋ℝ𝔸𝕀𝔾ℍ𝕋 𝕋𝕆 𝕋ℍ𝔼 𝔻𝕀ℕℕ𝕀ℕ𝔾 𝕋𝔸𝔹𝕃𝔼 ℍ𝔸𝔻 𝔹ℝ𝔼𝔸𝕂𝔽𝔸𝕊𝕋 𝔸ℕ𝔻 𝕋𝕆𝕆𝕂 𝕄𝕐 𝔹𝔸𝔾 𝕎ℍ𝕀ℂℍ ℍ𝔸𝔻 𝕄𝕐 𝕎𝔸𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕆𝕋𝕋𝕃𝔼 𝔸𝕋 𝕋ℍ𝔼 𝕊𝕀𝔻𝔼,𝕄𝕐 𝕊𝕋𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ𝔼ℝ𝕀𝔼𝕊,𝕄𝕐 ℕ𝕆𝕋𝔼ℙ𝔸𝔻𝕊,𝕄𝕐 𝕀ℙℍ𝕆ℕ𝔼 13ℙℝ𝕆 𝕄𝔸𝕏 ℙ𝕃𝕌𝕊  𝕄𝕐 𝔸𝕀ℝℙ𝕆𝔻 𝔸ℕ𝔻 𝔽𝕀ℕ𝔸𝕃𝕃𝕐 𝕄𝕐 𝕀ℕℍ𝔸𝕃𝔼ℝ.𝕎𝔼𝕃𝕃,𝕀'𝕄 𝔸ℕ 𝔸𝕊𝕋ℍ𝕄𝔸𝕋𝕀ℂ ℙ𝔸𝕋𝕀𝔼ℕ𝕋 𝔼𝕍𝔼ℝ 𝕊𝕀ℕℂ𝔼 𝕀  𝕎𝔸𝕊 𝔸 𝕂𝕀𝔻 𝔸ℕ𝔻 𝕀  𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 ℕ𝔼𝔼𝔻  𝕄𝕐 𝕀ℕℍ𝔸𝕃𝔼ℝ 𝔸ℝ𝕆𝕌ℕ𝔻 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕀ℕℂ𝔸𝕊𝔼 𝕀 ℍ𝔸𝕍𝔼 𝔸 ℙ𝔸ℕ𝕀ℂ 𝔸𝕋𝕋𝔸ℂ𝕂 𝔸ℕ𝔻 ℂ𝔸ℕ𝕋 𝔹ℝ𝔼𝔸𝕋ℍ𝔼 𝕎𝔼𝕃𝕃.𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕋ℍ𝔼 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝔹𝕌𝕊 𝔸ℝℝ𝕀𝕍𝔼𝔻 𝕀 ℍ𝕌ℕ𝔾 𝕄𝕐 𝔹𝔸𝔾,ℙ𝕃𝕌𝔾𝔾𝔼𝔻 𝕄𝕐 𝔸𝕀ℝℙ𝕆𝔻𝕊 𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝔼𝔸ℝ 𝔸ℕ𝔻 ℂ𝕆ℕℕ𝔼ℂ𝕋𝔼𝔻 𝕀𝕋 𝕋𝕆 𝕄𝕐 𝔼𝔸ℝ ℙ𝕃𝔸𝕐𝕀ℕ𝔾 ℂℍℝ𝕀𝕊 𝔹ℝ𝕆𝕎ℕ'𝕊 "𝕌ℕ𝔻𝔼ℝ 𝕋ℍ𝔼  𝕀ℕ𝔽𝕃𝕌𝔼ℕℂ𝔼"𝕄𝕐 𝕄𝕆𝕄 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕋𝔸𝕂𝔼𝕊 𝕎𝕀𝕃𝕃𝕐 𝕋𝕆 ℍ𝕀𝕊 𝔼𝕃𝔼𝕄𝔼ℕ𝕋𝔸ℝ𝕐 𝕊ℂℍ𝕆𝕆𝕃 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕊ℍ𝔼 𝔾𝔼𝕋𝕊 ℝ𝔼𝔸𝔻𝕐 𝔽𝕆ℝ 𝕎𝕆ℝ𝕂 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕀𝕄𝕄𝔼𝔻𝕀𝔸𝕋𝔼𝕃𝕐 𝔸𝔽𝕋𝔼ℝ 𝕀 𝕃𝔼𝔸𝕍𝔼.𝕄𝕐 𝕄𝕆𝕄'𝕊 𝔸 𝕄𝔼𝔻𝕀ℂ𝔸𝕃 𝔻𝕆ℂ𝕋𝕆ℝ 𝔸𝕋 𝔸𝕄𝔹ℝ𝕆𝕊𝔼 ℂ𝕃𝕀ℕ𝕀ℂ𝔸𝕃 ℍ𝕆𝕊ℙ𝕀𝕋𝔸𝕃.𝔻𝔸𝔻'𝕊 𝕆𝕌𝕋𝕋𝔸 𝕋𝕆𝕎ℕ 𝕆ℕ 𝔸 𝔹𝕌𝕊𝕀ℕ𝔼𝕊𝕊 𝕋ℝ𝕀ℙ 𝔸ℕ𝔻 𝕎𝕆ℕ'𝕋 𝔹𝔼 𝔹𝔸ℂ𝕂 𝕋𝕀𝕃𝕃 𝕋ℍ𝔼 𝔼ℕ𝔻 𝕆𝔽 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝕄𝕆ℕ𝕋ℍ.

ᶠᵃᵈᵉᵈWhere stories live. Discover now