One.

13 4 6
                                    


________________________

Minho'nun anlatımıyla;

Annem her zamanki gibi iş seyahatindeydi, babam ise işi olduğunu söyleyip eve gelmeyeceğini belirtmişti. Ancak ben evde sıkılmıştım ayrıca acıkmıştım da. Saatin sabah 5 olduğunu umursamayıp siyah deri ceketimi, cüzdanımı ve ev anahtarımı aldıktan sonra ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Yeme bozukluğum olduğu için sadece canımın istediklerini az bir şekilde yiyordum. Çünkü yemek yemeyle ilgili korkunç travmalarım var. 20 dakika yürüdükten sonra 7/24 açık olan markete sonunda ulaştım.

Ne alacağımı cidden bilmiyordum, sadece açtım ve beni doyuracak bir şeyler yemek istiyordum.

İstediklerimi reyondan alıp (hazır ramen, mısır çorbası ve kola) kasaya doğru yönelmiştim ki gördüğüm şey karşısında bayağı şaşırmıştım.

Babam ve bir kadın bir şeyler almış ve market poşetine koyuyorlardı, arada birbirlerine flörtöz bir şekilde kıkırdıyor, daha sonra tekrar sohbete devam ediyorlardı.

Ben ise olduğum yerde dona kalmıştım. Bir süre sadece onları izlemiştim. Kafamda milyon tane soru dönüyordu.

Nihayet kendimi sakinleştirip "belki de onlar sadece iş arkadaşıdır, ben sadece kendi kafamda kuruyorum" dedim kendi kendime. Babamın ilk defa beni şaşırtmasını istiyordum."Lütfen sadece arkadaş olsunlar" diye geçiriyordum aklımdan. Ancak gördüğüm şey karşısında üzerimden kaynar sular dökülmüş gibiydi.

Gördüğüm şey, o kadın ve babamın el ele tutuşup marketten çıkmasıydı. Gözlerim dolmuştu, bildiğiniz nutkum tutulmuştu. Babam bunu anneme nasıl yapabilirdi ki?

Bir süre sonra az da olsa kendimi dizginledikten ve elimdeki yiyecekleri reyonlarına geri koyduktan sonra hızlıca marketten çıktım.

Seul'un sokaklarında derin düşünceler içinde dolaşıyordum. Aklımdan geçen düşünceler çok garipti çünkü asla babamın bunu yapabileceğini düşünmemiştim. Tek düşünebildiğim babamın nasıl olur da annemi aldattığıydı.

Babam bunu ilk defa mı yapmıştı? Annemi ilk defa mı aldatmıştı yoksa annemi defalarca kez boynuzlamış mıydı?

Onu kaç farklı kişiyle aldatmıştı? Ya da bu kadın babamın ilk metresi miydi? Kafamda böyle sorular dönüyordu ama asla cevap alamıyordum.

O kadar dalgındım ki yeşil ışıkta geçtiğimi bile fark etmemiştim.

Hızla gelen araba az kalsın bana çarpıyordu ki belimden tutan kollar ile geriye doğru çekilmiştim. Ne olduğunu anlamamıştım, hala dalgındım. Beni kendime getiren şey iki yanağıma da değen sıcacık ve küçücük ellerdi.

_______________________

İlk bölüm olduğu için kısa tuttum eger beğenirseniz diğer bölümleri de atacağım. Aslında bu fic 2022 den beri var yani toplam 15 bölüm vs. yazmışım ancak tutmadığı için çok kez yayından kaldırmışım düzenleyip yeniden atma kararı aldım.. Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın. Fic bu sefer tutar umarım. Ayrıca ficle ilgili bir görüşünüz var ise özele veya yorumlara yazabilirsiniz. 💙

my sovior ✓minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin