(Minho)
Yüzümde hissettiğim sıcaklık ile hemen gözlerimi yerden çekip yanaklarımı tutan kişiye baktım.
Beni kurtaran kişi benim yaşlarımda, 1.70 boylarında, kumral bir çocuktu. Kocaman yanakları vardı gözleri ise küçücüktü. Yani çocuk bayağı yakışıklıydı ve beni kurtardığı için etkilenmemiş değildim. Bunları düşünürken hala ruh halimden çıkamamıştım.
Çocuk elini yüzümden çekip bana "İyi misiniz?"diye sordu.
Sesi bile mükemmeldi ve ben bu mükemmelik karşısında 2 veya 3 saniye afallamıştım. 2-3 saniye afallamadan sonra transtan çıkıp karşımda ki benden kısa ama bir o kadar da yapılı ve şirin çocuğa bakıp yüzüme bir gülümseme taktıktan sonra "iyiyim,bu arada teşekkür ederim şey için işte arabadan kurtardınız ya beni o yüzden" dedim.şirin çocuk yüzüne tatlı bir gülümseme taktıktan sonra "iyi olmanıza sevindim ve rica ederim önemli değil kim olsa aynı şeyi yapardı, lütfen bir daha karşıdan karşıya geçerken dikkatli olun."
Ne kadar da güzel gülüyordu, cidden çok tatlıydı.
Ona 2-3 dakika bakmıştım yani bakıştıkta denilebilir herhalde. 2-3 dakikanın sonunda gözlerini benden çekip "İyi olduğunuza göre ben artık gideyim, iyi günler"demişti.
Gitmesini istemiyordum,sahi neden istemiyordum? size çok saçma gelebilir belki ama galiba ondan etkilenmiştim. Ya da beni kurtardığı için minnettardım. Evet evet sadece minnettardım saçmalama minho ilk görüşte birisinden etkilenemezsin.
"iyi günler"diyip yüzüme küçük bir tebessüm yerleştirmiştim. O giderken arkasından bir süre bakakalmıştım.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle kendime geldim.
Of,cidden o lanet adam neredesin diye mesaj atmıştı. Artık ona baba bile demek istemiyordum, ondan iğreniyordum. Onun mesajına normal tepki vermek istemiyordum. Bu yüzden "asıl sen neredesin?"diye mesaj yollamıştım. O ise bana "işten daha şimdi geldim, bi' baktım ev boş her neredeysen eve gel."cidden bu adam iğrençti. O'na hesap soramazdım çünkü geçerli sebeplerim vardı. Eğer ona hesap sorarsam hayatımı daha da kötüleştirirdi ama ben mi önemliydim yoksa annem mi? tabii ki annem, gidip o pislik adama bunun hesabını sormalıydım.
Eve doğru yürümeye başlamıştım,eve ulaşana kadar ona söyleyeceklerimi kafamda oluşturmuştum.
Evin önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıya doğru yöneldim. Zile bastım ve açılmasını bekledim. 10-15 saniye sonra kapı açılmıştı. O lanet adam yüzündeki saçma gülüşüyle bana "hoşgeldin oğlum neredeydin?"diye sordu.O'na iğrenerek bakıyordum asla cevap vermiyordum.
Bu yüzümde ki garip bakışı anlamış olacak ki bana "niye öyle bakıyorsun geçsene içeri."diye çıkıştı. Seytan diyor ki şu adamı boğ dünya bir pislikten daha kurtulsun. Ben bunları düşünürken o babam olacak adamın "Minho sana diyorum! "diye bağırdığını duyunca kendime geldim ve ayakkabılarımı çıkartarak eve girdim. Koltuğa yerleştim.Babamın oturması için karşımdaki koltuğu gözlerimle işaret edip oturmasını söyledim.
Hemen karşımdaki koltuğa oturdu ve bana "Minho ne oldu iyi misin oğlum?" diye sordu. Bende direkt konuya girdim ve o pislik adama "Annemi ne zamandan beri aldatıyorsun?"diye sordum.
Karşımda ki bedenden sesli bir yutkunma sesi duymuştum. Hemen babamın gözlerinin içine baktım ama o gözlerini kaçırdı. Cidden annemi aldatıyordu. Artık sabrım taşımıştı çünkü ne cevap veriyordu ne de itiraz ediyordu öylece susup elleriyle oynuyordu.
Cevap vermesi için ona "sana diyorum annemi ne zamandan beri o kadınla aldatıyorsun? Annem neyine yetmedi?"son sorumu sesimi oldukça yükselterek sormuştum o'na, kısacası içimde ki nefreti kusmuştum. Gözlerim dolmuştu sinirden titriyordum. Ancak babam hala cevap vermiyordu. Cidden sabrım tükenmişti o'na hesap soruyordum o ise benim karşımda süt dökmüş kedi gibi duruyordu. Ne bu yüzsüzlük??
Yine ve yine babamdan cevap alamayınca ona " Anneme herşeyi anlatacağım" dedim. O ise sesli bir şekilde gülmüştü. Bu adam cidden yüzsüzdü.
Gülmesi bittikten sonra başını kaldırarak bana baktı ve şöyle dedi.
___________________________
slm 😔😘
gençler insta actim bu ficle ilgili okuyan olursa takip etsin lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
bir de hani suan fic tutmadı yazmam saçma ama benden çekinmeyin lütfen eğer ficle ilgili görüşleriniz olursa instadan veya buradan yazabilirsiniz
BİR DE trigonometriye basladim kusucam ciddili 😔😔 ea öğrencisi olmak cok zor 😭😭
inst; hanqwiesn 😘😘💞💞
yazım yanlışı veya mantık hatasi varsa kusura bakmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my sovior ✓minsung
Fanfictioninsanlardan tek farkım tanrının beni koruması için hayatıma soktuğu özenle yaratılan bir koruyucuydu. peki ben ya koruyucumu koruyamazsam? Ben Lee Minho tanrının benim için gönderdiği koruyucu meleğimi bir kere bile koruyamadım.