4

1.4K 45 1
                                    

רצתי לסלון וראיתי את
******
ראיתי את לנה מסתתרת מאחורי הספה הגדולה והלבנה בזמן שפקיד המשטרה עושה חיפוש בבית הוא מחפש אחרי
'אדד'רצתי אל אד בחיבוק מוחץ ונישקתי את הלחי השמנמנה שלו .
חייכתי אליו והוא אלי .
נוצר רגע שכזה שהוא מביט בעייני התכולות ואני מביטה בעינו הכחולות המזכירות מאוד את שלי.
'היתגעגתי לאב ' ..
'או אד גם אני אליךך המוןןן'.......
'ראיתי מהצד את לנה די מבויישת ועם פנים מבואסות?
"לנה תכירי זה אד אחי הגדול " אמרתי בחינניות .
ראיתי את פניה זורחות כמו ילד קטן שקיבל סוכריה על מקל .
עיני העגל שלה נצצו .
"לנה היי אני אד" .
הוא חייך אליה . "אד לך שב שם אתה בטח צמא ורעב עם כל העבודה שיש לך " אמרתי בדאגה
הוא חייך שמסגיר את זה שהוא רעב .
הוא היתיישב בשולחן הקטן בעוד לנה יושבת בספה ומביטה בי. הגשתי לאד את האוכל והקפה .הוא הינהן כתור תודה והכל לאכול
לאחר שעה**
אד הלך לבית של ההורים שלי לבקר אותם מעט .
אני והורי לא בקשר מאז שהם גילו שאני לסבית ואמרתי להם אפילו 'למי שיש בעיה עם מי שאני שלא יהיה איתי .
הלכתי למטבח בחשק להעביר את הזיכרונות הרצים במוחי אז החלטתי להכין פנקייקים .
לאחר שהכנתי את הבלילה והמחבת הייתה מוכנה התחלתי למזוג לתוך המחבת מהבלילה .
הרגשתי פתאום ידיים נעטפות סביב מותני וראש על הכתף שלי .
"תודה על הכל" לנה אמרה בקול צרוד ונשמע במטא אמרקאי נוגד לגמרי מהבטא הבריטי שלי .
"אין בעיה לאב תמיד " חייכתי חיוך חושף שניים הרגשתי טוב לידה .
למרות הזמן המועט שאני מכירה .
הנחתי על הצלחת המלאה פנקייקים את האחרון והיסתובבתי לעבר לנה .
היינו צמודות מאוד ,הרגשתי את נשימותייה על שלי. ריח מנטה נעים .
חיבקתי אותה חיבוק עדין מאוד נתתי לה הרגשה של מוגנת בזמן שאני מרגישה פרפרים בבטן ושאני עוד שניה נהיית רטובה מהקרבה בנינו גאד מה שהיא עושה לי .
היתנתקתי מהחיבוק וליטפתי את לחייה .היא השעינה את לחייה היפייפיות ענייה נצצו וראיתי מבט של הערצה בעיינה או של חיבה היא לא נותת לאנשים לקרוא אותה גם אז בפארק ניסיתי להביט בעיינה לראות מה היא חווה אבל לא ראיתי כלום חוץ ממבט אדיש . הבטתי בעיינה ולא רציתי להפסיק עיינה לקחו אותי למקום אחר טוב יותר לבועה שכולה לבנה וטהורה . ואז היא נשקה אותי .בהתחלה לא ידעתי איך להגיב הייתי בבלאק אאוט הייתי משותקת היא נשכה טיפה את שפתי התחתונה ופשוט זרמתי איתה נתתי לה לקחת אותי לעולם של אהבה ,של חלומות אל עולם של לנה.

ממליצה לישמוע את השיר מאז שכתוב "לאחר שעה**"

my littel angelWhere stories live. Discover now