Eve döndüğümüzde abisi annesini aradı ve buraya bi araba göndermesini istedi bavulları almak için içeri girip zili çaldığımda Nazlı açtı kapıyı ve bana bakarak pis pis gülmeye başladı. Melin of Lotus'um işte eğildi Nazlı'ya "Merhaba Nazlı ben Melin abinin arkadaşıyım" dediğinde Nazlı kafasını salladı ve elini uzatan Melin'in elini tuttu "Biliyorum hem de kız arkadaşısın" deyince Melin'in gözleri büyüdü ve bana baktığında gülümsedim geri Nazlı'ya döndü ve "Evet Nazlı bak bu sütü senin için getirdim" deyip çikolatalı sütü ona verirken yüzüm düştü içeri geçerken Nazlı'yı kolundan tuttuğum gibi mutfağa çektim.
"Nazlı o süt benim vermezsen" dediğimde lafımı kesti ve
"Yoo yengem bana verdi"
"Nazlı bak yengen o sütü benim için aldı" deyince kafasını iki yana salladığında Melin mutfağa girdiğinde abisi salona geçti.
" Ege ne yapıyorsunuz siz burda" deyince Nazlı Melin'in yanına geçtiğinde Melin Nazlı'yı kucağına alınca Nazlı konuşmaya başladı yani olanları anlatmaya
"Yenge abim senin bana aldığın sütü istedi sen ona mı aldın doğruyu söyle bak ben anlarım" deyince Melin önce bi yenge lafında sonra benim sütü istediğime şaşırdı Nazlı kıkırdadığında cevap verdi.
"Sana aldım cicim sen alda git sütünü annenin yanına" deyip saçlarının arasına bir öpücük kondurdu ve kucağından indirip annemin yanına gittiğinden emin olana kadar arkasından baktı ve sonra bana döndüğünde masummuşum gibi sırıttım
"Sen çocuktan sana aldığım sütümü istedin Ege"
"Evet yani ne olmuş benim sütüm o" dediğimde önce gözlerini devirdi sonra ise
"Tövbe tövbe sen iste yeter ki ben sana her zaman alırım" deyip yanağıma bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lotus / Yarı Texting
Teen FictionAnonim bir kız. Erkek ağzından yazılan bir texting. Ne kadar güzel olabilir ki İşte bir o kadar güzel olur ki Bilinmeyen Numara: Pıştt güzellik.. ...