Annem de kalkıp yanımıza gelmişti. Annem de yanı Nazlı gibi olan o yeşil tüllü elbiseyi giymişti. Saçlarını da salmıştı böyle gerçekten çok güzeldi.
"Anne çok güzelsin" dediğimde geldi ve sarıldı. "Sen de çok yakışıklısın git bi de gelini gör sen" dediğinde Lotus gelin odasına girdiğinde bakışlarım ona döndü gerçekten çok güzel olmuştu. Mor lila tonları bir elbiseydi kolları tüllüydü. Belinde ise bir tane kemer vardı aynı rengin biraz koyusu. Elbisesi dizlerini geçiyordu. Tüllüydü elbisesi de çok güzeldi. Saçlarını yarım toplamış önlerinde bir kaç tutam saç bırakmıştı. O yarısını aldığı saçlarını ise arkadan ufak bir topuz yapılıp lotus çiçekli tokayı da takmıştı. Ayakkabıları ise tokası ile aynı renkte beyaz ve bacağa sarmalı ipliydi. Çok çok güzeldi. Onun için aldığım kolyesi ile beraber uyumluydu.
"Melin çok güzel olmuşsun aklım hayalim durdu şuan"
"Öyledir cicim" dedi bilmiş bilmiş kendisi
"Yalnız kombinin eksik olmuş" dedim ve cebimdeki kutudan mor renkli lotus çiçekli kolyeyi çıkarıp taktım.
"Teşekkür ederim Ege çok güzel" dediğinde gülümsedim
"Senden daha güzel değil" dedim doğruyu söylerken
"Seninle birlikte olmak istiyorum" dedi önceden dediği cümleyi tekrarladı.
"Sen zaten benimlesin" dediğimde onu kendime çektim ve saçlarına öpücük kondurup o cümleyi kurdum.
"Tu es belle comme une fleur de lotus qui fleurit à l'aube"
"Je veux être ton Lotus pour toujours"
"Toujours.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lotus / Yarı Texting
Teen FictionAnonim bir kız. Erkek ağzından yazılan bir texting. Ne kadar güzel olabilir ki İşte bir o kadar güzel olur ki Bilinmeyen Numara: Pıştt güzellik.. ...