gece kaçamagı.

206 4 0
                                    

Eve döndüğümde çok yorulmuştum..yemek yemeden uyudum.erken uyumuştum ki telefon mesajıyla zıplamam bir oldu gözlerime inanamıyorum savaş mesaj atmış.
-"bu saatte uyku mu olur kalk hazırlan , en uzun elbiseni giy , 10 dakikaya kapıda ol yoksa ben gelirim."
Savaş....
Banane yaa o da kim di bana emir veriyordu gitmicem işte.en sob söz dinledigimde 1.sınıftaydm lan ben gözlerimi tekrar kapattm ki bir mesajla daha irkildim.
-"Bunu sen istedin bebeğim!.."
Savaş..
Korktum hemen mesaj attım "tamam geliyorum gıcık ukala".dedim hemen kalktım dolabın karşisına gectim kırmızı dizimin üstünde 10 cm kadardı en uzun buydu napıyım.tamam kızmayın sizde sjsjsj.siyah topuklu siyah çantamı aldım.kırmızı bir ruj ve eyeliner sürdüm saclarım doğal haldeydi sarı rengi zaten büyüleyiciydi.boy aynasında kendimi begenmis bir sekilde bakmaya dalmışken bir mesaj.
-"Lan hadi kızım ağaç oldum"
Savaş...
Gülmeden edemedim.daha da bekletmeden aşagıya indim bana oyle bir bakiyordu ki yiyecekmiş gibi yanına geldim sinirle baktı anlamadım ki gel dememişmiydi bu.ahhh anlamıyorum bu gerizekalıyı sonunda konuştu "lan belasını siktiğim bu etek neee!" öyle bir bagirmisti ki korkmuştum.yapacak bisey yoktu.giymiştim bi kere eve de giremezdim.sustu sonra "hadi etek zorda olsa sustum ya bu ruj ?kusura bakma küçük hanım tadına bakmak zorundayım."dedi ben tam kızacakken o dudaklarıma yapışmısti.itekledim ama geç kalmıştm o ruju bitirmisti bile.pğğiiisliiiikk.arabaya bindik dikiz aynasından bana bakıyordu sürekli bende dayanamayıp " önüne baksan diyorum kaza yapıcaz"dedim.savaş "bu kadar güzel olmasaydın güzelim"dedi sırıtarak tam o sırada bir tır süratle bize yaklastı "savaaaaaşşş önüne baaak"dedim ama gec kalmıştım.

Liseli aşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin