Eve dönmüştük.uyandığımda mutfaktan kokular geliyodu annem yine döktürmüş sanırım ohh miss jjsjsjsj.herneyse mutfaga doğru yürüdüm annemin gözlerini kapattm annem çığlık atınca "korkma annem kızın ben eylül"annem korktu ama sonra güldü " kızım Allah ne etmesin seni sinsi sinsi geldin korktum"dedi bende güldüm yemek yedim falan yine yatağıma gidicektim ki telefona bir mesaj geldi
-özür dilerim o gece için affet ne olur nerden bilebilirdim ki öyle olacağını...
Savaş.....
Önce duraksadım sonra hiç umursamadım sonuçta canıma kastetti telefonu masanın üstüne bıraktım ve uyudum..
2 saat sonra..
Ahh saat kaç olmuş elimi telefona uzattım ve baktım ki mert mesaj atmış beni bir yere çağırmış adres göndermiş , takılmak istersen gel diye.Aslında kafa dağıtmaya ihtiyacım var.hazırlanmak için dolabın önüne geçtim havalı bir yerdi göbeği açık siyah birsey ve kırmızı kısa etek giydim siyah topuklu saçlarım dağınık topuzdu.makyajımı yaptm ve hazrdım aşağıya indim annemi öptüm ve "annem derin çagırdı"diyerek evden çıktım...ilk taksiye atladm 20 dakika icinde orda oldum tahmin ettigim gibi havalıydı.iceri girdigim gibi mert i gördüm o da beni uzun süre gözlerini bendn alamadı en sonunda dayanamayarak elimi salladım "alooo mertt"dedim sırıtarak kendine gelmisti "s-sen çok guzelsin"diyerek yetindi.demesine gerek yoktu ben guzel oldugumu biliyodum zaten sjsjsj.herneyse "teşekkür ederim çok incesin"dedim ince bir şekilde.ooo eylül hanım bi incesiniz hani hayırdır kızım senin içini bilirim ben öküzün tekisin sen sjsjs.ahh iç ses bi sussana sjssj.biseyler ictik sonra mert dansa kaldırmak istedi çok nazikti kabul ettim çok iyo dans ediyordu.ki bende iyi dans ediyorum atlamak istemedim sjsjs.yorulduk oturduk yine sarhoştuk az da olsa mert beni eve bıraktı yanağıma masum bir öpücük bıraktı ve gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli aşıklar
Teen Fiction17 yaşındaki genç bir kız lise hayatında bir psikopat erkekle tanısır ve erkek bela olur sonradan erkege aşık olur..Onları sorunlar bekler , ama iki genç birbirlerini sevdikleri için hiç ayrılmazlar arada ayrılsalarda...