1

25 4 4
                                    

Genç kızın damarlarından intikam akıyordu adeta ancak kalbinde kalan nokta kadar olan sevgi de hissediliyordu. Peki söyleyin şimdi bana, İntikam duygusu kızı öldürecek mi? Yoksa kalan sevgisi onu hayata bağlayabilecek mi?

...

Hareket halindeki otobüs durunca kirli ve bir o kadar da çirkin camdan dışarı baktı. 1-2 yıl önce gördüğü eski püskü bina yoktu. Onun yerine yepyeni ve bakımlı bir bina vardı karşısında.

bu yeni okuluydu.
Okul denebilirse.

Kulaklıklarını kulağından çıkardı ve kulaklarına yaşadığını hissettiren müziği kapattı, daha sonra tekrar dinlemek üzere onu kitaplığının bir köşesine sakladı. Kimsenin ulaşamayacağı bir yere.

İstemsizce ayağa kalktı, ve otobüsten yavaş adımlarla indi.

İndiği durak okula çok uzak değildi

Yaklaşık yarım saniye sadece etrafındaki sahte ve yapmacık yüzleri izledi.

Çok sahte.

Diye geçirdi içinden.

Hemde eskisinden daha çok.

Kendine birde karşısındaki iğrenç bir geçmişi olan "okul" binasını incelemek için zaman tanıdı.

Bu da sahte, yeterince iyi değil.

Yüzünde istemsizce bir gülümseme belirdi, ama bu tebessüm iyiye işaret değildi. Hiç olmamıştı zaten.

Okulun kapısından içeri adımını atar atmaz tüm gözler üstündeymiş gibi hissetti, ki zaten öyleydi. Bu alışık olmadığı bir durum olmadığından doğal karşıladı ve omuzlarını dikleştirdi, çenesini havaya kaldırdı.

Şimdiden herkese üstten bakmaya başlamıştı bile. Ne kadar umrumdaydı? Tartışılır.

Yavaş ve ağır adımlarla ilerlemeye devam etti. O adım attıkça bastığı toprak zeminlerde ekilmiş yepyeni ve yemyeşil çimenlerin arasında sıkışan yağmur damlaları bir çığlığı andırıyordu Ryujin için.

Sessiz ama hissedilebilir.

Okul binasından içeri girdi ve adımları yavaşladı. Okulu incelemeye başladı. Sanki daha önce görmemiş gibi.

Sınıfların olduğu koridora doğru ilerlerken kendisini izleyen onca kişi arasında 2 tane gölgenin varlığını hissetmişti bile.

Yin ve Yang..

Ryujin'in sakin adımları durdu ve çenesini daha da havaya kaldırdı ancak bunun sebebi hiç gösterisi yapmak değilde, önünde bulunduğu sınıfın şubesinde gözlerini bir süre gezdirmek istemesiydi.

12/B

Sınıftan içeriye adımını atarken sakindi yada öyle gözükmeye çalışıyordu çünkü öfkenin damarlarına kadar ulaştığını hissediyordu.

Tahtanın tam ortasında durduğunda tamamen dolu olan sınıfın gözleri sanki daha önce planlanmış gibi aynı anda Ryujin'e kaydı.

Ryujin'in gülümsemesi daha da genişlerken kendinden emin bir ses tonuyla tüm sınıfın kaskatı kesilmesini sağladı.

"Merhaba çok sevgili sınıf arkadaşlarım! Ben Shin Ryujin. "

Ardından dudaklarında bir sırıtış belirdi. Herkesin gözündeki o merakı ve korkuyu umursamadan devam etti

"Soyadım bir yerden tanıdık geldi mi? "

...

(Uzun zamandır yoktum umarım beğenirsiniz 😭💪🏿)
İlk bölüm olduğundan biraz kısa oldu ama öbür bölümler daha uzun olucak.










'Düzenlenmiştir'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

God's Revenge 2 /Shin RyujinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin