Úvod

107 14 20
                                    


Takže úvodem,

moji milý rozhodla jsem se a to po opravdu dlouhé době že bych zkusila udělat taky nějakou soutěž i když s tím nemám vůbec zkušenosti, ale chtěla jsem to prostě jen vyzkoušet.

Proto se na mě nezlobte pokud se vám má soutěž nebude líbit :)

Jinak rozhodla jsem se to po dlouhém přemyšlení udělat takto, budete mít na výběr.


Buď bude moc napsat příběh na určité téma, nebo odpovídat na různé otázky které jsou opravdu myslím různá a zajímavá témata.


A nebo si můžete zvolit kombinovanou verzi, to znamená jak příběh tak i otázky a za to je samozřejmě i víc bodu protože budete dělat dvě věci.


Jinak přemýšlela jsem i nad tím kolik by měla mít má soutěž soutěžních kol a rozhodla jsem se že tedy na zkoušku udělám jedno kolo a pokud se vám to bude líbit a pokud teda i něco dalšího vymyslím bylo by těch soutěžních kol víc.

Ale to teď nechám malou chvíli plavat, protože zaleží jen na vás jestli do toho půjdete a jestli má smysl i vůbec s takovou soutěží začínat, protože chápu že teď většina z vás má málo času což já ostatně taky, ale přesto bych byla moc rada kdyby jste do toho šli a kdybychom to tu společně dokázaly aspoň na chvíli trochu oživit.


Děkuji za vaší pozornost vaše kresji0007 :)  


Jo a ještě doplním že co se týče hlavní ceny, tak jsem nad tím nějak moc nepřemýšlela.

 Ale mohu vám nabídnou své uznaní a svou náklonost a taky i jednu malou možnost a sice to že když budete chtít tak se mě můžete zeptat na co chcete nebo si pro změnu můžete něco přát a já vám to splním.

Taky nabízím pro výherce možnost vytvoření traileru na jeho knihu, nebo další věci a přání podle jeho výběru.


,,Protože jak víte jsem skromná, ale kromě toho taky umím hodně dávat a taky umím být hodně vděčná."


Což to pozná ten kdo si mého vděku a uznání nejvíce váží :)     


A to je podle mě si myslím opravdu velká cena, protože já nikdy své uznání nedávám jen tak zadarmo. A jelikož nejsem pán bůh tak si myslím že tohle je pro tuto soutěž opravdu dostačující odměna, protože to přeci jen dělám hlavně pro radost.

A tak budu nesmírně ráda pokud se vám tato má soutěž která je i taková premiéra mého pokusu, pokus omyl opravdu zalíbí.


Tak a to je tak k úvodu asi všechno a ještě nás čekají taková malá pravidla, protože každá soutěž by měla mít pravidla i když je i někdo rád s oblibou porušuje.

Ale to doufám že se tady nestane a že mě pokud možno poslechnete na slovo.


Děkuju :)

Moje soutěžKde žijí příběhy. Začni objevovat