3. Příběhy-Vyhodnocení

20 5 14
                                    


Tak nastal nám už čas abych už konečně ohodnotila vaše napsané příběhy které jste psaly podle témat která jste si zvolily pro tuto soutěž.


A jelikož jsem už soutěž oficiálně ukončila tak mám vám právo a čest říct o tom kdo vlastně celou tuhle mojí soutěž vyhrál, ale to si ještě nechám až úplně na konec. Protože teď jsou tu vaše napsané příběhy a mnou jejich vyhodnocení.

A přiznám se že jsem snad neměla nikomu nic co vytknout, protože zadaní si myslím že jste naprosto všichni splnily i to co se týče témat.


Takže jdeme na to :)


------------------------------------------------------


Jako první mi svůj příběh do soutěže odevzdala @Andrea200004, takže začnu u ní.

Její příběh se jmenuje Dvojnice za zrcadlem a myslím že se jí povedl skvěle, protože se skutečně podle mě držela sebou vybraných témat a myslím že její příběh je kompletně skvěle napsaný. A tu soutěž kterou ještě u toho udělala tak tou mě prostě naprosto dostala a zaslouží si za to i nějaké plusové body.

Snad jediné co bych jí vytkla bylo to že pokud si zvolila jen příběh, tak měla napsat tedy dva příběhy, protože jen jeden skutečně nestačí.

Ale i tak jsem přitom přimhouřila tak trochu oči a i přesto si odemě vysloužila krásných 10 bodu, i když za to mhouření bych jí možná měla i pár bodu ztrhat. Ale zase si to zasloužila i tou soutěží kterou ke svému příběhu přidala, takže si těch 10 bodu zaručeně zaslouží.



---------------------------------------------


Jako druhou tady mám @tynkaa19 a její knihu Soutěžní povídky s příběhem na téma Násilí a bezpráví.

A musím říct že tento příběh mě naprosto dostal, byl krásně napsaný a nemám mu skutečně co vytknout.

 Líbil se mi na první pohled a i ty verše které do příběhu byli zapojeny se velice povedly, takže nemám co bych ještě dalšího řekla a za mě si tento příběh taky rovněž zaslouží 10 bodu, protože splnil všechna očekávání a zadaní naprosto přesně.



------------------------------------------


A do třetice všeho dobrého a pozitivního, protože jako třetí tady mám @Nath_Ellen s jejím příběhem Můj strach a můj sen.

A myslím že tímto příběhem i tuto kapitolku krásně ukončíme, protože mu opět nemám co vytknout. Snad jen to že to byla jednodílovka, ale ani to nevadí a pak možná ještě že se jedná stejně tak jako u prvního soutěžního příběhu o jeden příběh a že pokud jste si zvolily pouze napsání příběhu, tak jste měli napsat příběhy dva.

Ale jinak nemám co dalšího bych vytkla, takže i tady dávám 10 bodu. Protože i tento příběh byl velice povedený a protože i cením snahy a usily které s tím určitě při psaní měla.

Takže i přesto to dopadlo dobře a já nevím co bych k tomu snad ještě víc řekla.


-------------------------------------------


Tak a výsledky jsou jasné každá z vás mate po 10 bodech, protože já rozhodně nechci nikomu uškodit a taky proto protože vím kolik jste s tím vším měli práce a věřte mi že já si toho co jste proto udělaly cením a dovedu si toho i naprosto nepokrytě vážit.


Protože vím že každá z vás jste do toho dala všechno a tak to i dokážu náležitě ocenit.   

Moje soutěžKde žijí příběhy. Začni objevovat