-1.fejezet-

836 9 1
                                    

*14:03*

(Egyesült államok, Los Angeles)

-Kai, mi van veled?-Nem vagy ma formába! Jött oda Enna mikor le szálltam a cross motoromról. Le vettem a sisakom majd dühösen el dobtam.

-Minek motor versenyezel, ha idegbeteg vagy!? Kiáltót rám.

-Nincs semmi bajom! Kiáltottam vissza.

-Inkább menj, öltözz át és menj haza! Utasítót én csak szemem forgatva el indultam be az öltöző fele. Dühös voltam, hogy nem sikerült az egyik pályán hibátlanul bukás nélkül végig menni. Miközben öltöztem meg csörrent a telefonom, ki nyomtam. De nem hagyta abba szóval fel vettem.

-Mit akarsz már megint Felit?! Dühösen szóltam a telefonba.

-Hó, várj, állj!-Mi ez a hang nem azt hittem legjobb barik vagyunk!?

-Milyen barát az, aki csak akkor hív mikor akar valamit? Kérdeztem tőle.

-Jogos fel vetés! Láttam magam előtt, ahogy el ismerősen bólogat.

-Na, mond, mit akarsz haver!

-Nem telefon téma találkozunk szemtől szemben! Mondta.

-Hol?

-kb. 20 perc múlva a szokásos kávézóba ahol szoktunk! Mondta.

-Rendben.-Ott találkozunk. Nyomtam ki a hívást. Fogadni mernék rá, hogy apám mondta neki, hogy hívjon fel. Vajon mit akarhat? Már 3 éve, hogy ki szálltam a maffiózó életből a motorozásért. Azt akartam csinálni, amit szeretek. Mindegy is jobb lesz, ha indulok a találkozóra.

*14:45*

A kávézóban voltam már és ki kértem egy kávét. Mert tudtam, hogy Felit-nek egy év lesz míg ide jön. De most az egyszer nem késett annyi sokat.

-Sokat vártál rám? Ült le velem szembe.

-Elég sokat. Tettem keresztbe a kezem.

-De térj a lényegre!-Mi van?

-Jó, képzelt Hakan bátyám el jegyzet valakit! Monda, tisztára meg lepődtem.

-Hakan?!-Az a Hakan, aki egy rohadt nő csápász, és aki vele szembe jön meg fekteti!?-Az a Hakan, aki soha nem készült meg nősülni?! Akadtam ki.

-Minek ismersz több Hakan-t is? Nézet rám Felit komoly arccal.

-Na és ki az a szerencsétlen, akinek el kell viselnie őt? Vettem kezembe a kávés poharam.

-Alissa Parafat! Majd ki köptem a kávét.

-Mi?!-De ők nem külföldön vannak?!-De miért pont ő?! Akadtam ki. Alissa volt az első szerelemem mikor én 17 ő pedig 16 volt. Mindig csúfolták, mert nem volt a legszebb. Ki fejezettem csúnya volt és nekem se volt más választásom, hogy a nép szerűségem ne menjen alá muszáj volt gonosznak lennem vele. Meg a családjaink se vannak a legjobb viszonyba. Mivel a Parafat család 2 legerősebb maffia család a mienk meg csak a 4 ik. Ezért apám nem bírta őket. Így hát titkon szeretem őt.

-Holnap a nagy maffia családok találkozóján jelentik be az eljegyzést!-És Alissa Parafat az esküvő után át veszi a család irányítását.

-De minek ő?-Úgy tudom, van egy öccse is!-Várj, mi is a neve a kölyöknek? Gondolkoztam el rajta.

-Luke Parafat!-Azt mondják mig külföldön voltak sok küldetést végre hajtottak.-És majd nem a legismertebb bérgyilkos testvérpár! Informált Felit.

-Te honnan tudsz ennyi mindent? Néztem rá.

-Barátom, te is tudnád, ha nem hagytad volna ott a maffiát!

-Baj, az hogy én nem akartam gyilkos lenni? Néztem full komolyan a szemébe.

-Te életed te döntésed!-A lényeg az, hogy jó lenne, ha meg jelennél a találkozón!-A húgod számit rád!-És lehet meg jelenek Reid-ék is. Reid-ék?! Ők a legerősebb maffia család soha senki nem tudja őket le taszítani a trónról. Ritka az mikor meg jelenek.

-Soha nem akarnám feleségül venni Mr. Reid lányát!-Ijesztő egy nő! Mondta Felit.

-Még át gondolom, hogy megyek-e.-De most mennem kell! Álltam fel ki vette a pénztárcám és ki vettem belőle a kávém összegét és ott hagytam.

-Akkor ott találkozunk haver! Integetett utánam Felit.

*23:03*

Végre le zuhanyoztam. Nem volt nagy lakásom mivel fizettetésem se olyan dus. Legalább a kilátás szép volt. Olcsó söröm kortyolgattam. Szóval vissza jön! Vajon milyen lett? Muszáj lesz, csak azért el menjek a találkozóra, hogy lássam újra, és ha minden jól megy meg is akadályozhatom azt az esküvőt. Nem hagyom, hogy meg szerezze az a disznó, az a kedves tiszta szívű lányt, akit én szeretek. Holnap fel kell, hívjam apám, hogy kell meghívó nekem is.

L'ombra della mafia Volume I:Ellenségbe szeretve!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora