Kapıyı çalmayı başarabilmiştim. Ne kapıyı açan var ne de gir diyen. Allah büyüktür diye açtım kapıyı. Doğukan dediğimiz çocuk bilgisayar başında oturuyordu. Arkasına bakmaya bile tenezzül etmedi. Ne kadar salak bi kızım ben yine boş hayaller çalan. İçeri girmedim, kapının ordan odaya bir göz attım. Güzel bir dizayndı. Duvarlar açık mavi ve kremsi renklerle boynamıştı. Kapının tam karşısında yine krem ve lacivert tonlarında bir bilgisayar masası, masanın yanında deri tekli koltuk. Tam olarak camın önünde. Saçmalamayın tabiki odası manzaralı. O duvarda küçük bir pano daha vardı. İlk olarak anlamlandırmadım. Diğer duvarda tek kişilik olmasına rağmen büyük bir yatak. Yatağın başlığının olduğu duvara gökyüzünü anımsatan bir boya yapılmış. Son olarakta kapının yan tarafında büyük bir gardolap. Evet gerçekten güzel bir odaydı. Ben odayı süzmeye devam ederken Doğukan arkasına döndü. Göz göze geldik. "Ne istiyorsun?" dermişcesine baktı. "Şey... Ben... Ben paltolarımızı alacaktım." Ah Beril ah ne varda heyecanlanıyorsun sanki.Gerçi bizim paltolarımızın Doğukan'ın odasında olması da ayrı bir konu. Ben kendi kendime düşünürken Doğukan'ı önumde buldum. Elinde paltolar önümde öyle dümdük dikiliyordu. Hee bildiğimiz öyle dümdük. Tam elinden alacaktım ki bir adım daha yaklaştı. Aman Allah'ım kalbime sahip çık. O nasıl bir kokudur. Kendime hakim olmaya çalışarak elinden paltoları alıyordum ki elim eline değdi. O an yaşamadığıma eminim. Paltoları alıp yüzüne bakmadan teşekkür ettim ve içeri girdim. Sanırım bugünlük kalbime bu kadar heyecan yeter.
Eve geleli bir saat falan olmuştu. Esila'ya hesap sormak için mesaj atmıştım fakat olup bitenleri anlatan bendim. Konu hangi ara bana gelmişti anlamadım. Esila sürekli aynı şeyi diyip duruyordu. "Kızım sen bu çocuğa aşık olmuşsun, aşık..."
Gerçekten öyle miydi acaba? Gerçekten Doğukan'a aşık olmuş olabilir miydim? Yoksa sadece bi ilgi miydi? Evet ya kesinlikle bu bir ilgiydi. Daha ötesi olamazdı dimi? Olmamalıydı. Çünkü Beril Kaya kimseye aşık olamaz. Aşk diye bir şey yoktur çünkü. Saçmalamayın aşık olmaktan korktuğum falan yok. Ben sadece bana bırakacağı acıdan korkuyorum...
Evet ben aşık olmaktan korkuyorum. Ne kadar güçlü görünsemde güçsüz bi kızım. Bu yüzden kimseye bağlanmıyordum.Mesafeli olamaya çalışıyordum. Tek bir kişi bu kurallara uymuyordu. Tabiki kardeşim. Esila... Evet Doğukan bey biz sadece arkadas olabiliriz. Lütfen ona aşık olmiyim Allah'ım lütfen
....................................
Gece geç yattığım için sabah uyanmakta zorlandım. Gerçi erkende yatsam uyanmakta zorlanıyorum. Ama konumuz bu değil. Uff ben gene mi geç kaldım. Allam bir günde erken kalkmayı nasip et. Geçte kalsam telefona bakmak benim için farz. 1 bildirim var. Vay anasını şaşırtıcı normalde 5-10 tane olması lazımdı. "Doğukan Demir arkadaşlık isteğini kabul etti." Bir dakika ya. Ben buna arkadaşlık isteği göndermedim ki. Esila sıçtım ağzına. Esila beni kapının önünde mutlu bir şekilde bekliyordu. Ben geç kaldım ve Esila beni mutlu karşıladı. Bu kızı aşk çarptı.
ESİLA'NIN AĞZINDAN
Niye bu kadar sinirliydi ki bu kız şimdi? Annesiyle kavga mı etti acaba?
"Beril yavaş gitsene, bu ne hız? Hayır yani her gün bu saatte gidiyoruz. Hem benim sana güzel bir haberim... Hey Beril! Kızım yavaşla!"
"Ne var Esila? Ne var?"
"Ne bu atar kızım? Hayırdır ya?"
"Benim Facebook'umdan Doğukan'a istek göndermişsin. Kime sordun bunu yaparken?"
"Ya Beril buna mı takıldın? Belki konuşursunuz dedim. Ne var bunda allasen?"
"Sus Esila sus! Peşinden koştuğumu sanacak o badboy jojuk uf ya."
Hic konuşmadan okula vardık. Yüzüme bile bakmadan sınıfa girdi. Sanki çok kötü bir şey yaptım. O da dün bize Alpay ile yalnız bıraktı. Ben bir şey dedim mi? Bu ikisinin arasında bir şeyler olacak buna eminim. Ama şu anda kestiremiyorum. Neyse beni Alpay'ım bekler. Yani hangi ara Alpay'ım oldu bilmiyorum ama çok sevdim çocuğu. Yani iyi anlaştık. Aslında yaşı büyük duruyo. Nasıl bizim sınıfta anlamış değilim. Amaan neyse üzümünü ye bağını sorma demişler. Sınıfa girdim Alpay'ın yanına ileliyordum. Allah'ım neden hep böyle çocuk bulurum ki? Neden?Arkadaşlar bölüm biraz geç geldi.Takipçi sayısının çoğalmasını bekledim.Yorumlarınızı bekliyorum... :)
(Multimedya da Doğukan )