1

33 4 0
                                    

"Hocam, biz grup için internetten sunucu açacaktık. Kim yapacak onu?"
Derken tereddüt etmiştim ki keşke sormasaymışım.
Ağzıma etmekte bir numaraydım.

"Sen kurarsan harika olur Beomgyu. Bunu yapar mısın?"
Müzik hocası beklentiyle yüzüme baktı.

Dua et seni seviyorum hoca ama ben senin sağ kolum değilim. Bu dönemde para sadece tüm kapıları açardı.

Birde sözlüler ama önemli bir öğretmen de değilsin ki senin notunu ne yapayım.

Buruşturup Kai'ye sokarım en fazla

Ders hızlıca akıp geçerken elimle piyanoyu kapattım. Birkaç veda sözüyle odadan çıktım.

Oflayarak yürürken isimlere göz gezdiriyordum.
1-4,1-5,2-6,3-1

Sınıf 1-4 Kai Kamal Huening
Sınıf 1-5 Kang Taehyun
Sınıf 2-6 Choi Soobin
Sınıf 3-1 Choi Yeonjun

Püfleyerek tüm sınıfları dolaşmaya başladım. 4 kişiydi ama tüm okulu dolaşmak için yeterli bir sayı değildi. En son sınıf 3-1'e geldiğimde kapıdaki çocuğa Yeonjun'u çağırması için seslendim.

Babamızın oğlumuydu ayağına gidelim sınıfına kadar geldik işte biraz da o yürüsün

Sınıfı bırak okuldaki tek onlarmış gibi kükredi. Rahatsızca gözünü kıstım. Gerizekalı

İçeriden çıkan çocuğa numarasını yazmasını söyledim sadece. Kağıdı eline verdim.

Etraftakiler başına üşüştüğünde bu işin uzun süreceğini anladım ama sıkıntı bu tenefüsün yarısını okulda gezerek geçirmiştim vaktim azdı ve derse CANIM DEĞERLİ ULTRA MEGA
SEVGİLİ FİZİK HOCAM giriyordu.

Kağıdı uzattığında boş boş yüzüne baktım teşekkür ettiğinde şaşırdım büyük bir başarı ve erdemdi, bende mırıldandım birşeyler işte.

ŞUAN EN BÜYÜK SORUNUM DERSE YETİŞMEK

Götümde motor varmış gibi merdivenlere koştum. İkişer üçer çıkarken kapıda hocayı bekleyen Kai'ye baktım. Salak gibi dikiliyordu kapıda.

"Neredesin kanka hoca gelecekti kapısını açacaktım az daha. Hocalarla maç özeti konuşuyor az uzakta."

"Boşuna zorlama 45 kaldı notun sözlüklerde hocanın vicdanına kalmış. Adamın yoluna paspas ta olsan işlemez. Ayrıca numaraları topluyordum. Anasını satayım 3 kişi için tüm okulu dolandım hazır gelmişken numaranı yaz kağıda iş bitsin artık."

Kağıdı eline verirken hoca kapıda belirdi. Kral gelmiş gibi karşıladık.

Adam" salak mısınız oğlum? "diyerek sınıfa girdi bizde arkasından cam kenarı en arka sıraya geçtik.

Hoca dersi hızlıca anlatıp soru çözümüne geçti. Ben de fabrika ayarlarına geçecektim "KAFALAR HAVAYA" lafını duyunca zorla gözlerimi açtım.

...

Okul çıkışında hızlıca metroya yürüdük. Bomboşken binelim diye.

Kai benden önce inerken ben yarım saat daha yol gidiyordum. Hazır boşken grubu oluşturdum.

Hayır hepsi de "özel davetle ekleme" ayarı mı yapmıştı? ne olduğunu anlatamadım

Paşaların birde hürmet etmelerini bekleyecektim. Neden bu kadar sinir olduğumu bende bilmiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

pide¦ BeomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin