Byl začátek léta. Bylo teplo a já jsem se těšila na tábor na který jsem měla další den jet. Kufr už jsem měla z velké části zabalený a tak jsem de něj mohla ráno hodit jen hygienickou taštičku a mohla jsem jet. Jelikož moji rodiče šli ten den do práce tak jsem se musela nejdříve vlakem dopravit k tetě která mě potom odveze na tábor.
Ráno jsem se vzbudila poměrně brzy tak jsem vstala a šla si udělat něco k snídani. Podle hodin které máme v kuchyni jsem zjistila ze je půl sedmé, takže jsem měla dost času na to abych se pořádně připravila a hlavně zabalila zbytek věcí do kufru. Rodiče jsem však už doma nezastihla protože jezdi do práce brzy. Na stole jsem však našla dopis. V dopise stálo: Moc si užij tábor. S tátou ti hned jak přijedeme domů z práce tak ti napíšeme dopis. Ke snídani jsem si udělala palačinky a na ně si dala domácí jahodovou marmeládu od babičky. Hned jak jsem se nasnídala tak jsem si šla do koupelny vyčistit zuby a připravit hygienickou taštičku, abych ji mohla dát do kufru a mohla vyrazit. Když jsem se upravila tak jsem si na sebe oblékla lehké letní šaty a do batohu který jsem měla na zádech si dala telefon a peníze. Do jedné ruky jsem si vzala svůj kufr a v druhé ruce jsem držela klíče od domu abych mohla zamknout. Šla jsem pomalou chůzí na nádraží, vždyť jsem měla ještě 20 minut a cesta na nádraží trvá jen 10 minut. Když jsem přišla na nádraží tak tam můj vlak u stál a tak jsem si na pokladně koupila lístek a nasedla do vlaku. Vlak se pomalu začal rozjíždět a přepadl mě mírný strach. Bylo to poprvé co mě na tábor nevezli rodiče ale někdo jiný. Cesta vlakem trvala 30 minut a teta na mě už na nádraží čekala. Už z dálky jsem ji zahledla protože na mě s úsměvem na rtech mávala. Tetu mám ráda. Je na mě moc milá a je s ní sranda. Když jsem vystupovala z vlaku teta mi přišla na pomoc. Objali jsme se a nasedli jsme k tetě do auta. Kufr jsem si dala na zadní sedačky a ještě rychle napsala mamce že jsem v pořádku s tetou a už pomalu jedeme na tábor. Zbytek společné cesty jsme si s tetou povídali. Ani ne za hodinku jsme jsme byli na místě kde se všichni účastníci i vedoucí sjížděli a poté společně jeli autobusem na místo tábora. Tetě jsem ještě v autě poděkovala za odvoz a už si jen vyndala věci z auta, šla za ostatními a teta v klidu odjela.
ČTEŠ
Summer love
RomancePříběh povídá o 14ti leté Kláře a o klukovi Denisovi se kterým se setkala na letním táboře. Jak to vše dopadne se dozvíte v příběhu.....