6. bölüm kağan'dan

47 6 0
                                    

Otel odasına girdigimde hersey durmus gibi hissettim o kizi karsimda gormek adeta bana sanki rüyalarimdaymisim gibi hissettirdi ne kadar güzeldi o kız öyle ? Abimin yaninda kalamadigim icin otelde kalmak zorunda kaliyordum yaklaşık 3 yıla aşkın bu otelde kalıyorum ve artik insanlarla aile gibi olduk bu yuzdende rahattım icimde en ufak bir tedirginlik yoktu ve bu beni mutlu ediyordu en guzelide dun gördüğüm o kız , o kız beni benden aldı hayatımda boyle bir sey gormemis gibiydim evet guzel kizlar gordum ve guzel olan bi dunya sevgilim vardi ama bu kiz cok farkliydi bakışlari derin ve ictendi beni ilk defa bir kiz etkiledi belkide özel hissettirdigi icin böyle düşünüyorum bilemiyorum ama kendimden geçtim diyebilirim. Otel odasından çıkıp lobiye indiğimde kızı görememistim ve surekli kiz diyorum aman tanrim adini öğrenmelıyim lobide çalışan arkadaşıma sordum "dün burda konser veren kızın adi neydi ? " dedim oda bana cevap olarak " alya canım " dedi ve otel odasinin numarasini sordum "17" numara dedi sabah ilk kahvaltiyi alyanın odasina ben götürmustum ve evet gayet tatlı ve sevimliydi odanın kapisini actigimda ilk once yemege sonra bana bakti ve tepkisi oldukca hosuma gitti " aa sen dünkü sersem çoçuk dedi " sersem mi aa evet vazoyu kirmistim kabul ediyorum biraz sakarım ama kız çok guzeldi kim olsa aynı tepkiyi verirdi. Hayatında suana dek hic ciddi bir iliskisi olmamis bir erkegim fakat bu kız tüm gerceği degistirebilir. Ona nasıl vr ne şekilde ondan hoslandimi soyliycegim bilmiyorum ama onu cok beğendim.

beatiful girl,bad boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin