Pe când era doar o copiliță de vreo 9 ani , fata a trebuit să se mute la o anumită persoană din familia ei ,iar acolo urma să se atașeze de o persoană mai mult de cât credea...acea persoana era fix bunicul ei ...
La început nu s-au înțeles așa bine ,până când au început să glumească ,și cu trecerea timpului s-au obișnuit unul cu celălalt și uite așa relația dintre nepoata -bunic devine de nedescris.
Anii trec ..cei doi devin tot mai atașați unul de celălalt..
Uite că vine 2022 ,trece ianuarie ,vine februarie ziua nepoatei ,bunicul fiind în vârstă trei zile la rand ii zice ,,la mulți ani"
Trece și februarie
Vine Martie ...vine cea mai urâtă zi...8Martie ...in aceea zi bunicul se simte rău ..el pleacă la spital ...nepoata era distrusă dar când vorbea apel cu el zâmbea și zicea ,,te aștept acasă bunicul meu drag... mi-e dor de tine ...el începea sa plângă și să spună că și lui îi era dor ...și zilele trec starea lui de sănătate se înrăutățește...vine 17 martie ,fata merge liniștită la școală nu intrase bine in clasa că vine mama ei după ea ...și îi spune sa vina acasă ...fata își dă seama și lesina ...se trezește acasă întinsă pe canapea ...nu vrea sa accepte....
Vine ziua când vine bunicul ei acasă ...din păcate în cavou ... trei zile și trei nopți fata nu plecase de lângă el ...pentru că asta îi făcea bine...V-a urma ...