𝙳𝚎𝚊𝚛 𝙳𝚒𝚊𝚛𝚢,
𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝙸 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝙸𝚝'𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎--- 𝙸𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚝. 𝙵𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚗. 𝙵𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙽𝚎𝚐𝚕𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚕𝚜 𝚏𝚘𝚛 80 𝚙𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚙𝚎𝚛 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙸 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚞𝚙 𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚍𝚎𝚙𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚊𝚗, 𝙱𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜.
𝙰 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚑𝚘𝚘𝚔𝚎𝚛 𝚛𝚘𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝙻𝚘𝚗𝚍𝚘𝚗, 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚛𝚛𝚢 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚊𝚍𝚢. 𝙷𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝙳𝚒𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚆𝚒𝚗𝚏𝚛𝚎𝚍. 𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚔𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝚂𝚘 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚋𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚛𝚘𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝙻𝚘𝚗𝚍𝚘𝚗. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚘𝚏 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚙𝚊𝚢 𝚖𝚎.
𝚂𝚘, 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚗 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚍 𝚞𝚙 𝚜𝚗𝚒𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚕𝚞𝚝, 𝚂𝚘 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚘 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚡 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚗 𝙸'𝚟𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚙𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑. 𝙸'𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚖𝚊𝚗 𝙸'𝚟𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚙𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑. 𝙷𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝙷𝚊𝚛𝚛𝚘𝚕𝚍 𝙷𝚞𝚐𝚑𝚎𝚜, 𝙰𝚙𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝙷𝚊𝚛𝚛𝚘𝚕𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝙲𝚛𝚒𝚖𝚎𝚜 𝙸'𝚟𝚎 𝙲𝚘𝚖𝚖𝚒𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚠𝚗 𝚕𝚒𝚏𝚎.
𝙳𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝙼𝚢 𝚜𝚕𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛, 𝙷𝚎 𝚂𝚞𝚏𝚏𝚘𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚙𝚒𝚕𝚕𝚘𝚠 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚎, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚌𝚊𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝. 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎..𝙼𝚢 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙳𝚒𝚊𝚗𝚗𝚊.
𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊 𝚠𝚑𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚑𝚞𝚜𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢..𝙽𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚊𝚛𝚒𝚜𝚎𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝙸 𝚗𝚘𝚠 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚢 𝙸'𝚖 𝚒𝚗 𝚊 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎..𝙸 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸'𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚠𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚖𝚎𝚗 𝙸'𝚟𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠.. 𝙸'𝚕𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢-...𝙷𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢...
-ℭ𝔥𝔞𝔯𝔩𝔢𝔰𝔱𝔬𝔫 𝔐𝔲𝔯𝔭𝔥𝔶 🌹
YOU ARE READING
Dear Diary~ 🖤
HorrorThis story is about Charlie's Journey, He writes in his diary Everyday talking about the past and present. Constantly writing about his actions. Now he's trying to live a better life would he succeed? or will he fail?