Незвичайний ранок

1 0 0
                                    

Я зайшла на свій акаунт, про який вже давно забула, і побачила, що мою попередню роботу читали і навіть коментували. Мені справді дуже приємно, адже я не розраховувала, що хтось взагалі це помітить. Дякую вам!! Завдяки вашим коментарям у мене з'явилось натхнення на ще одну роботу. Спробую на неї не забити;)
********************************************

Сандра була звичайним підлітком, який не любив ходити до школи, сварився з батьками та витрачав купу часу в Інтернеті. Вона не мала багато друзів, тому у вільний час дивилась Нетфлікс та грала в комп'ютерні ігри. Її улюблена гра була The Sims, тому що саме там вона могла зробити своє ідеальне життя, якого не мала в реальному світі.
Це був понеділок, нічого особливого Сандра від цього дня не очікувала. Всі вихідні дівчина провела вдома, тому вона навіть була готова знову йти на навчання.
О сьомій годині задзеленчав будильник - найогидніший звук у всьому всесвіті. Сандра навпомацки вимкнула цю пекельну машинку та зі страшними зусиллями розплющила очі. Вона побачила свою кімнату, але щось було не так. Дівчині знадобилось кілька хвилин, аби зрозуміти, що її турбує: у кімнаті був ідеальний порядок, а всі меблі виглядали як нові. Це було дуже дивно, адже Сандра пам'ятала, що звечора залишила у кімнаті безлад (ну, як і завжди), а ремонт не робився вже років десять, так що меблі були на вигляд «втомлені».
Сандра піднялась із ліжка та пішла на кухню, щоб попити води та привітатись із мамою. Квартира також була абсолютно чиста, а мама Сандри готувала сніданок, тихенько наспівуючи якусь мелодію.
С: - Мамо, доброго ранку! Слухай, а ти що, поприбирала у мене в кімнаті, поки я спала?
М: - Привіт, доню! Та ні, чого б це я таке робила. До речі, як пройшов твій день?
С: - Та поки ніяк, я прокинулась десять хвилин тому. А де тато?
М: - Він вже пішов на роботу. Слухай, а що ти думаєш про вампірів? У них такий чудовий спосіб життя!
С: - Ем, окей. Я піду збиратись до школи.
Мама не відповіла - вона раптом впала на підлогу та почала віджиматися. Сандра вирішила залишити її у спокої, бо вона і так дуже дивно поводилась. Відколи це мама стала захоплюватись вампірами?
Сандра почистила зуби й одяглась, а після цього поснідала тостами, які вже стояли приготовані на кухні. Мама пішла на роботу, тож дівчина лишилась вдома сама.
Сандра вирішила перевірити Інстаграм, але не знайшла його в телефоні, був тільки дивний додаток, у якому її знайомі та однокласники писали свої думки і пришелепкуваті коментарі. Сандрі це щось нагадало, але вона ніяк не могла вхопити думку.
Годинник показав восьму годину, тож Сандра вирушила до школи. Але коли вона туди приїхала, то зрозуміла, що це не її школа, а розклад уроків взагалі не такий, як був. Дівчина розгубилась і вирішила піти до директорки і спитати, чи не сталась помилка.
Директорка сиділа у своєму кабінеті, тож Сандра увійшла та відразу спитала:
С: - Доброго ранку, пані директорко! Вибачте, не впевнена стосовно вашого імені, тому що я вас не знаю. Підкажіть, будь ласка, чи не сталась якась дурна помилка? Я впевнена, що це не моя школа.
Д: - Вітаю, люба ученице! Сьогодні твій перший день у новій школі. Ось твій розклад на день, і не забудь, що вкінці тижня буде тест, а потім випускний бал. Нехай щастить!
**Що? Нова школа? Чому директорка повністю проігнорувала всі питання? Таке відчуття, ніби вона має завчений текст, який каже усім, хто до неї звертається. Хм, тут безперечно щось не в порядку. Якась думка крутиться в голові, але я не можу зрозуміти, яка саме. Дивно, я ніколи не мала проблем із пам'яттю**.

Продовження буде:)

Життя під наглядомWhere stories live. Discover now