11:00 ik kijk op de klok en dan gaat de Bell. pauze eindelijk. ik doe een opleiding dierenzorg. ik loop naar de trap en daar zit m'n groepje . hey meiden, hee sentjee zegt Fenna gelijk Fenna is mijn beste vriendin. amber komt ook aan gelopen. hey Senna! Fenna en amber zijn echt me beste vriendinnen . oh shit, Fenna kijkt naar de ingang, politie, huh wat doen die hier nou weer. er komt een docent naar ons toe gelopen. Fenna pijlman je moet mee met de politie. we kijken Fenna angstig aan.. hoezo Fenna nou weer.. wat heeft ze nou toch weer gedaan.
pov : Fenna
ik word weg gehaald van naar het politie bureau. ik weet dondersgoed wat er aan de hand is.. het is me vader. de hele school gaat nu denken dat ik iets heb gedaan maar alles behalve dat . wat zouden de meiden wel niet denken nu.. alleen Senna weet wat er is de rest heb ik niks vertelt over me vader. puur omdat ik bang ben voor hun reactie en wat ze dan van me zouden denken over me. dat vind ik het engste hun mening.
pov : Senna
de paniek slaat in bij de meiden en zelfs bij mij maar dan weet ik al wat er aan de hand is haar vader. ik zeg er niks over want ik weet dat de meiden het niet weten en ik wil niet die ende vriendin zijn die alles verteld terwijl je er zelf doods bang voor bent .
Fenna vroeger.
ik kom thuis van een lange dag school en dan zie ik me vader al weer. oh nee daar gaan we weer , hij komt naar me toe lopen en gelijk ruik is de geur van alcohol en drugs al weer. niet alweer..
pov : Fenna nu.
we komen aan bij het politie bureau en de spanning begint nu toch echt wel te komen. we lopen langs alle cellen. en dan zie ik me vader. ze zeiden dat hij echt was veranderd en ik geloof het wel maar toch hij gaf me wel trauma's.
pov : amber
Fenna word mee genomen door de politie, wtf? ik snap er niks van. ik kijk senna aan en haar blik vertelt dat ze alles weet. ik kijk haar aan met een vragende blik ze schud haar hoofd. ''nee'' hier word ik ook niet heel veel wijzer van ik kijk de anderen meiden aan en noop hun weten ook niks op eens rent Senna naar buiten. uhm oké?
pov : Senna
door de stress ren ik naar buiten. ik knal vol tegen iemand aan waardoor hij op de grond valt. oh shit sorry gaat het ? ik kijk rond en zie 4 anderen jongens staan oh nee nu ben ik de lul. ik help de jongen omhoog. bedankt zegt hij. oh geen probleem hoor. oh ik ben Robbie en dit zijn mijn vrienden.
pov : Robbie
we lopen naar de school. er komt een meisje op me af rennen Matt wil me weg trekken maar ik lig al op de grond ze ziet er heel gestrestst uit man. ze helpt me omhoog en ik bedank haar snel oh geen probleem hoor. het is nogal stil dus ik zeg maar snel dat ik Robbie heet en ik met me vrienden ben .
pov : Fenna
daar zit ik dan 2 jaar later met me vader. hij kijkt niet boos zoals eerst maar gewoon emotie loos eigenlijk. hai Stan. ben ik niet meer je vader ? Stan.. ik kan je geen vader noemen met wat je allemaal heb gedaan. Fenna ik was dronken. stan,je was altijd dronken je hebt me moeder vermoord!
pov : Robbie
we lopen door naar het lokaal hey, Matt is zij niet wat voor jou? gast koen houd je bek. matthy komt net uit een relatie die niet zo goed af liep. Matt is nu ook totaal niet opzoek naar een nieuwe vriendin ofzo. ook al moet ik zeggen, Senna ziet er niet verkeert uit ofzo. ho rob stop je hebt een vriendin. hallo Robbie! huh wat? ja je staat hier al 2 minuten voor je uit testaren man zegt Raoul. oh sorry maat. ja boeien kom nou maar ander komen we nog telaat ook. oké oké ik kom al. als we naar binnen lopen staat iedereen opeens daar. uhm wtf? iedereen is aan het schreeuwen en dan zie ik Senna staan bij een groepje meiden waar onder me ex. ik besluit er maar gewoon heen telopen en vragen of hun weten wat er aan de hand is. als ik bij het groepje sta word ik vuil aan gekeken door...
pov : amber
Senna komt terug rennen en kijkt gelijk mij aan. ehh Senna wat is er? Robbie is er! wat hoe weet- voor ik me zin kon afmaken zag ik Robbie aan komen rennen. ehm hai amber.. ja wat Robbie? amber doe is normaal man! zegt Senna. ja oké prima. maar wat is er dan? ja weten jullie wat er aan de hand is? we kijken allemaal Senna aan. zij moet het weten. zegt Lisa. ik mag niks zeggen anders had ik dat al wel gedaan zegt Senna en na dat komt Fenna terug lopen onder hout greep van de politie. oké dit word alleen maar gekker. Fenna word losgelaten en loopt naar ons toe. oké nu ga je ons ff uitleggen wtf dit was. zeg ik want ik snap hier niks meer van. niks ik wil er niet over praten. ik kijk weer Senna aan. ZE ZEGT TOCH DAT ZE ER NIET OVER WIL PRATEN DAT IK HET DAN WEET BETEKENT NIET DAT IK HET GA VERTELLEN HOOR. ik deins een beetje naar achter omdat ik schrik van de stem verheffing van Senna.
pov : Senna
ik word een beetje boos en verhef daarom me stem nogal. ZE ZEGT TOCH DAT ZE ER NIET OVER WIL PRATEN DAT IK HET DAN WEET BETEKENT NIET DAT IK HET GA VERTELLEN HOOR. ik merk dat amber ervan schrikt. oh shit, amber doet een paar stappen achter uit als ik naar voor wil lopen voel ik opeens 2 sterken armen om me heen..
-----------------------------------------------------------------------------
jaja dat is het eerste deel. wat een drama mensen oh my days
ik schrijf dit eigenlijk alleen maar in de klas maar ja boeien
ik ga nu maar ff aan een nieuw deel beginnen want ja slay
doei mensjes xx schrijvertje
JE LEEST
hoezo niet..
Fanfictionhoezo niet.. gaat over een meisje genaamd senna haar beste vriendin word opgepakt en de reden is alleeen voor haar bekent ze ontmoed een leuke jongen maar alles gaat vout..