pov : Matthy
we staan nu bij een groepje meiden. we hebben het over het meisje die net nog was opgepakt . Fenna heet ze volgen mij. Senna flipt opeens helemaal tegen amber. ze schreeuwt ik haat het als mensen schreeuwen, maar daar zou waarschijnlijk wel een reden achter zitten. amber schrikt volgen mij heel erg want ze doet een paar stappen achteruit. Senna wil naar voor lopen en haar waarschijnlijk een klap geven maar daar had ik even niet zo veel zin in. voor dat ze de kans krijgt iets tedoen pakte ik haar stevig vast.
pov : amber
Senna wil naar me toe lopen maar Matthy pakt haar al vast ze schrikt er heel erg van en ze doet alsof ze pijn heeft ofzo. ja tuurlijk alles voor de aandacht. ze rent weg naar de wc's en ik loop gewoon weer terug naar me lokaal. in de les is Senna er na 30 minuten nog niet. ik begint me toch wel zorgen te maken ook al is het waarschijnlijk mijn vout. maar ze schrok ook heel erg van matthy waarom schrok ze zo erg? ze vind het nooit erg als jongens haar aan raken..
pov : Senna
matthy pakte me vast maar het deed zoveel pijn aan mijn middel.. ik denk erover na maar kan me niet meer herinneren waarom. opeens brand me middel heel erg ik besluit maar gewoon tegaan kijken. dan zie ik alles en weet helaas weer wat er allemaal was gebeurt..
Senna : een dag eerder
s ; Senna j ; jonas
j. hey uhm kan ik even komen ik wil praten
s. ja tuurlijk komt maar!
ik en jonas hebben nu bijna 4 jaar een relatie en het loopt goed hij komt vaak langs we doen samen veel leuke dingen samen! nu wilt hij praten. hij vraagt nooit of hij langs kan komen hij komt altijd gewoon. raar naja boeiee word vast weer gezellig!!
pov : jonas gister
ik kom aan bij het huis van Senna. hoe ga ik haar vertellen dat ik ga verhuizen en we dus geen relatie meer kunnen hebben? ik hou ook wel van haar maar ook niet meer zoals eerst eigelijk. het was altijd gezellig met haar enzo maar eigenlijk vind ik haar gewoon niet meer leuk en nu ga ik ook nog verhuizen dus ik denk dat het beter is als het gewoon klaar is.
pov : Senna nu.
!TW ZELF BESCHADIGING!
ja zoals je wel kan raden heeft jonas het dus uit gemaakt omdat hij gaat verhuizen en me eigenlijk niet meer zo leuk vind. ik kijk in me tas en dan vind ik hem. het mesje, ik haal het mesje uit het doosje en twijfel even. ik zet het mesje tegen me huid aan maar voordat ik iets kan die word er hard op de deur geklopt maar niemand komt de wc binnen. uhm raar oké het zal wel? ik wil het mesje opnieuw tegen me huid aan zetten als ik me naam hoor. het is een jongens stem?
pov : matthy
ik vind het raar want Senna is nergens meer te vinden ik had amber het gevraagd want die liep ook over de gang om wat papieren te halen ofzo. amber zij dat ze weer aandacht zocht en op de wc was. ik wil toch weten wat er aan de hand is ik ken Senna nog maar net maar toch vertrouw ik het niet. ik ben bij de meisjes wc en klopt nogal hard. geen reactie, ik roep nu maar gewoon haar naam. ik hoor een hokje open gaan en dan gaat de deur open. Senna komt de wc uit haar ogen zijn rood en ze stopt iets in haar broek zak. hey uhm Senna we kennen elkaar echt pas net maar ik merk dat er iets aan de hand is. ehm nee hoor gaat wel goed. ik hoor de twijfel in haar stem.
pov : amber
ik kom matthy tegen op de gang en hij vraagt naar Senna . ja in de wc ze zoekt weer aandacht. nadat ik dat zij loopt matthy langs mij naar de meiden wc na een tijdje begin ik ze te stalken want ik wil weten wat ze doen. na een tijdje komt Senna de wc uit matthy vraagt wat dingen en Senna schud haar hoofd dat kan ik zien maar ik hoor niks want daar sta ik te verweg voor Senna kijkt naar beneden en matthy tilt haar hoofd omhoog matthy kijkt nar Senna met een twijfel lijkt het wel maar dan trekt matthy Senna in een knuffel. ze heeft een vriend, ze krijgt altijd alles wat ze wilt ik maak een foto en stuur deze naar jonas met de tekst : volgens mij gaat je vriendinnetje vreemd jonas.
pov : jonas.
ik krijg een appje van amber. dat is lang geleden. ik open het en zie een foto van Senna die een jongen knuffelt. uhm oké en nu? ik lees de tekst "volgens mij gaat je vriendinnetje vreemd jonas" ik moet lachen en dan stuur ik '' ze is me vriendin niet meer ik ga verhuizen en vind haar niet meer zo leuk'' amber leest het gelijk.
pov : senna
daar sta je dan. in de armen van een jongen die je net kent. ja ik zag hem wel altijd maar heb nooit echt met hem gepraat. ik voel dat ik moet huilen en matthy merkt het volgens mij ook want nog geen seconden later zegt hij '' huil maar Senna ik blijf hier staan'' ik laat alles eruit en volgens mij schrikt matthy ervan hoe erg ik huil want zijn grip word wat sterker. na wat ik denk 5 minuten was ben ik uit gehuild. matthy laat me rustig los en vraagt of het we goed gaat. ik moet stiekem lachen en matthy ziet dat. lachend zegt matthy wat lach je nou dan? ja sorry hoor maar ik jank me ziel eruit en je vraagt of het goed gaat dat is gwn kapot grappig. ja oké maar toch. wil je vertellen wat er aan de hand is?
----------------------------------
heyyy jaaaa deel 2 is klaar
dit deel voelde nog wel goed ijgelijk
naja dat was het voor nu ik moet alles nog na lezen dus ja doei doei
xx sletjee
JE LEEST
hoezo niet..
Fanfictionhoezo niet.. gaat over een meisje genaamd senna haar beste vriendin word opgepakt en de reden is alleeen voor haar bekent ze ontmoed een leuke jongen maar alles gaat vout..