Capitolul 6 - Fiecare pe drumul sau

23 3 2
                                    

In masina nimeni nu a zis nimic, doar ascultam playlist-ul matusii, Queen, clasic !
Ajungem acasa, unde desigur ramanem toti in sufragerie cu telefoanele pe masa asteptand un semn. era o tacere tainica pana cand Elena rabufneste :
-Roman ce a fost in capul tau?
-Eu, se uita la mine si-mi strange mana intra sa, am vrut sa fiu alaturi de Caroli, tata vrea sa ma casatoreasca cu Monalisa, nu pot accepta asa ceva suntem in secolul XXI ! Pot sa-mi caut aici de munca si sa ducem o viata modesta.
-Esti egoist ! ii reproseaza Elena iar asta ma ia prin surprindere. Tony te va dezmostenii, in Romania nu aveti ce face amandoi, intelege Roman, Val trebuie sa-si continue studiile singura ! Tu nu trebuie sa mai faci parte din viata ei si punct ! Imi pare rau a sunt atat de dura dar pana maine sper sa iti iei adio de la ea ! Maine pleci in Sicillia !
Matusa se ridica de la masa nervoasa, telefonul ii suna, aceasta raspunde fara sa verifice cine era.
-Alo ? asculta ce spune persoana de la celalat fir. Da, da Tony, fiul tau este bine, maine se intoarce acasa la tine, te inteleg, nu e vina mea ca ai un copil pa fel de nebun ca tine, urla in telefon privindu-l pe Roman . Uite, nu ma intereseaza ce planuri aveti voi acolo, Tony nu ridica tonul la mine ! Foarte bine sa vii personal sa-l iei ! inchide telefonul trantindu-l.
- Ce s-a intamplat, o intreb deja stiind ca nu este nimic de bine.
-Esti la fel ca tac-tu ! Que porca misseria ! arata cu degetul spre Roman si pleaca in camera ei.
Il privesc pe Roman panicata, acesta la randul sau era panicat.
-Imi pare rau Caroli, n-am veut asta pentru tine, te iubesc atat de mult...
-Ohh Roman si eu te iubesc, dar suntem niste egoisti... Asta este realitatea, avem doar 17 ani... viitorul ne rezerva multe.
Il sarut pe obraz, dar acesta ma trage spre el si-si lipeste buzele de ale mele, il opresc si il trag spre mine sus in camera mea. Continuam ce am lasat in italia. Toata noaptea ne-am iubit, am discutat despre viitorul nostru, am clarificat ca el va trebuii sa plece si sa ne continuam amandoi studiile unde ne este locul, iar destinul probabil ne v-a readuce inapoi.
•••
Dis de dimineata se aud batai in usa, Elena raspunde nervoasa, era in halatul de noapte, parul ii era ciufulit.
- Helena mia ! recunosc vocea era Tony, tatal lui Roman.
Roman inca era sus dormea.
- Tony, buon giorno ! Esti rapid, vad ca inca stii unde stau, ii zambeste sarcastic si ii face loc sa intre.
- Unde imi este fiul ? intreaba cu un zambet nervos.
- Sus, doarme. Vrei o cafea? il intreaba deja inavitandu-l in bucatarie.
- Da desigur, doar ca..
- Stiu stiu, zaharina, ii termina ea fraza.
- Ma cunosti prea bine.
Ascultam pe hol ceea ce discutau matusa cu Tony, nu voiam sa-i deranjez.
-Nu inteleg ce a fost in capul sau...
-Semanati mult Tony, ii replica Elena.
-Il voi pesepsii grav pentru ceea ce a facut.
- E E !!! Ai uitat cand am fugit amandoi? Ei sunt mult mai cuminti, rade matusa tachinandu-l.
- Acum ar fi trebuit sa aibe 20 de ani, spune trist Tony.
-Stiu... asa a fost sa fie, trecutul este trecut.
Mi-am dat seama pe moment la ce se referea, clar un copil.
-Nu te-ai schimbat deloc, ai ramas la fel de frumoasa.
-Nici tu Tony...
Tony o prinde pe helena de solduri si o pune in bratele lui sarutand-o.
Il aud pe Roman cum coboara scaile si ii fac semn sa taca, vine si el langa mine urmarind cum matusa mea si tatal sau se sarutau in bucatarie cu atata foc.
-Vezi, dragostea noastra inca n-a murit, nici al lor nu v-a murii, dar momentan trebuie sa asculte de noi, spune Tony trist.
Eu si Roman intram in bucatarie stranutand sa pe atragem atentia.
- Uite-l si pe flacaul meu ! matusa Elena da sa se ridice din bratele lui dar acesta o tine strans si nu reuseste.
- Tata... imi pare rau ! Am fost egoist, ma voi intoarce in Sicilia si voi face asa cum vrei. ii spune Roman cu capul in pamant.
-Pha, ce bine mi l-ai educat ! ii multumeste Tony, Hellenei. Dupa masa ne luam bilet si plecam, il anunta Tony pe Roman.
-Mai stati o zi, se uita Elena in ochi lui Tony iar acesta cedeaza razand.
-Bine mai stam o zi, dar ma cazezi la tine ?
Helena ii sopteste ceva la ureche iar Tony incepe sa rada. Eu ma uit dubios pa Roman vrad sa vars iar toata parada ata sa inceteze. il trag pe Roman dupa mine si il duc sus:
-Haide afara... sa-ti arat cat de frumos este aici.
•••
Eu si Roman ne-am plimbat toata ziua doar noi doi singuri, ne-am petrecut jumatate de zi prin pat, matusa cu Tony... nu am stiut de ei. Dar desigur a 2-a zi au plecat, am hotarat cu Roman sa nu ne mai sunam, sa nu ne mai scrism, stiam ca ne este dificil, dar ce altcva puteam face... Fiecare pe drumul sau, il voi iubi mereu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 22, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~ Arta si Dragoste ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum