mektup 1|

72 6 1
                                    

Merhaba sevgili Leum..

Hayat insana artık büyüyüp güçlenmesi için zorluklar veriyormuş, verir ki biz o hayal dünyasından çıkıp gerçeklere adım atalım. Evet bazen gerçekler çok yanıltıcı ve acı olabilir ama bununla, başa çıkmalıyız çünkü hayat herzaman kavisli bir yoldur ve bazı kişiler en yeni arabalarla en büyük çukurları rahatça geçebilir, bu kişiler hala hayatın yalan balonunda yaşayan tırnağı kırılsa ağlayacak barbie'lerdir Ama bizler ise o kavisli yolu en eski ve hurda arabayla geçmeye çalışan en küçük bi çukurdan geçerken bile zangır zangır titreyenleriz. Hayat bizi 1-0 geriden başlattığı için yetişmekte zorluk çekeriz skoru eşitlemeye çalışırız ama o skor bir türlü eşitlenmez. Aslında fazla birşey istemeyiz ki rahat bi ev, sana sıcak bi gülümseme veren bi ailen, bir tas yemek. İnsan neden daha fazlasına ihtiyaç duymak istesin ki. Ama insanlar böyledir insanlar açgözlü, insanlar dobra, insanlar doyumsuz. Hep daha fazlası illede o illede bu işte bu yüzden insanlar hep kaybeder eninde sonunda bir gün. Kesinlikle umarım. Umarım bir gün bir gün o kavisli yolu rahatça geçeriz, umarım bir gün o skoru eşitleriz, umarım bir gün o dobra insanlar bir tas yemeğe, bir aileye yada huzurlu bi yatağa muhtaç kalır umalımda birileri bunun için savaşır..

İyi uykular sevgilim..

TANRIÇA HERA||Avengers|MarvelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin