Fata-lup - vanduta

584 13 2
                                    

Selim e o fata cu o poveste uimitoare. Pe cand se nastea,o stea a cazut. Parintii ei si-au pus o dorinta: ca fiica lor sa aiba un destin special,sa fie o fata speciala,care va schimba lumea. Nici nu stiau ca aceea stea era sufletul unui lup ce tocmai murise.
La inceput,Selim parea un copil normal. Asta pana cand a crescut si a implinit 4 luni. Atunci s-a intamplat ceva neasteptat: fetita a omorat un copil,fara ca cineva sa isi dea seama cum,astfel lupul din ea iesind la suprafata. De atunci,fata a devenit violenta,si se comporta ca un animal. Parintii nu au mai suportat si au dat-o spre adoptie,dar nimeni nu o voia. Asa au dus-o in cea mai apropiata padure si a fost lasata acolo. A fost gasita de o haita de lupi,ce a ajutat-o sa supravietuiasca.

Ajungand la varsta de 17 ani,departe de civilizatie si tot,fata incepe sa se transforme.
Incetul cu incetul,la fiecare 10 zile,ea se transforma intr-un lup.

Michael Brunner,un baiat inteligent si sarmant afla de mitul "fetei-lup" si vrea sa stie cat mai multe,astfel ca pleaca in cercetare,in mai multe orase.
Ajuns din intamplare in padurea din munti,unde traia Selim,se rataceste,nemaistiind drumul spre iesire.
Fata il urmareste o vreme,ca mai apoi sa ii apara,explicandu-i drumul.
Frumusetea fetei il face pe baiat sa vrea sa ramana,chiar intreband-o daca nu are nevoie de ajutor.
Fiind de asemenea atrasa de el,fata accepta,fara sa se gandeasca prea mult ca in putin timp va trebui sa se transforme...
Va afla Michael adevarul?

---
Siii,daa. Un nou capitol,o noua poveste.
Sunteti entuziasnati? Nu? Pacat. Eu sunt :3

Deci,vrea cineva povesea? :c

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum