Ölmedim yaşıyorum yaşayacağım ve boş yapacağım🤙😔
Bu bölümü Boys Will Be Bugs-Cavetown ile dinlemeyen var ya çok üzer beni
(Son kısımları değiştirdim 19.01.23)
•O günden sonra yataktan hiç kalkmamıştım. Defalarca aramıştım mesaj atmıştım ama sadece özür dilemiş ve bir daha da geri dönmemişti. Yatağımda ölü gibi yatıyordum ve aynı durumda olduğuna emindim. Komidinin üstüne baktım. Stresten kaç tane paket bitirdiğimi görünce ağızım bir o şeklini aldı.
Bir anda gelen cesaretle yatakta hızlıca doğruldum. Telefonumu kaptığım gibi son bir mesaj yazdım.
•
Heesung:
Ağızına sıçmaya geliyorum moda bolumun en yakisiklisi para sican erkek kiz fark etmeksizin herkesin asik oldugu Sim Jake
Yarım saate kapındayım öyle öpülmez böyle öpülür bekle senJake:
Lan
HOŞT•
Telefonu yatağın bir köşesine atıp dolabıma doğru sürünerek gittim. Bacaklarımı kullanmayı unutmuştum galiba. O kadar kombin yapmaya üşenmiştim ki -ve anlık adrelanin ile yazdığım şeylerden dolayı heyecanlanmıştım- overisize siyah bir şeyler seçip giydim.
Bacaklarımı zorlayarak ayağa kalktım. İlk başım döndü küfür ettim sonra düzeldim. Evet çok zekiyim. Aynanın karşısına geçtim saçımı bok götürüyordu. Tarağımla cebelleşmemin ardından -saçımın hepsi şu an taraktaydı- parfüm sıkıp aynadaki görüntümle bakışıyordum. Tanrı beni çok güzel yaratmış cidden.
Dışarı çıkıcakken günlerdir dişimi fırçalamadığım aklıma geldi. Düşününce ne kadar güzel olursanız olun ağız kokusu her şeyi bozuyor. Banyoya girince hızlıca fırçayı kaptım. Dişlerimi o kadar hızlı ve hunharca fırçalıyordum ki diş etlerim kanamaya başlamıştı. En sonunda da ağız gargarası yapıp çok geçe kaldığımı fark edip hızlıca evden çıktım.
Heyecan tüm hücrelerimi sardı. Artık heyecandan koşuyordum. Aklıma o gün gelmişti. O gün de heyecandan koşuyordum bugünde heyecandan koşuyorum. Kendi halime gülerek koşmaya devam ettim. Evi yakındı biraz. İki koşunca geliyorsunuz işte. Bu da heyecanımı kat ve kat arttıyordu. Kapısının önünde durdum. Kaşlarımı istemsizce çatmıştım.
"Yaparsın be Lee Heesung sen tüm herkesin taptığı birisin bir erkeğe yenilemezsin," diye uyarıyordum kendimi. En sonunda kendimi tokatlayıp içeriye daldım. Evet bildiğin daldım. Merdivenleri üçer üçer çıkıyordum. Kapısının önüne geldiğimde kendimi yine biraz tokatladım. Kapıyı aynı onun yaptığı gibi durmadan çalıyordum.
O da benim gibi "Geliyorum eşek herif!," diye taklit etmişti. Kapı ardından gülümsemiştim. Kapıyı açtığında ikimizde deli gibi gülüyorduk. Ayakkabımı bile çıkarmadan içeri daldım içeriye. Sıkıca sarılmıştım karşımdakine. O da hiç beklemeden geri sarılmıştı. "Bir daha öpüp bırakacak mısın ha şerefsiz herif," diye sitem ediyordum bir yandan da boynunu öpüyordum.
Huylanmıştı ve eğilip kurtuldu kollarımdan. "Öpmeye gelmiştin hani," demişti kaşlarını çatarak. "Çok ayıp tabii ki öpmeye geldim," demiştim sırıtarak. Ellerini boynuma dolamıştı ben de beline. Yine dudaklarının tadına varıyordum ve bu ne kadar şükür etsem yetmeyecek bir lütufdu. O günkü gibi yavaşça öpüyorduk birbirimizi.
Karnımda kelebekler uçuşuyordu sanki cidden. En sonunda ayrılmıştım. "Seni öpmeye devam edeceğim ama açıklamandan sonra," dedim sarhoş gibi. "Evet açıklama yapmam lazım ama lütfen şu an uyuyabilir miyiz?" dedi karşılık olarak.
Onu onaylayıp yatak odasına geçtik ayakkabımı bile çıkarmadan yatağa ittirmişti beni. Yatağa girdik ikimizde. Ellerimi beline sardım o da ellerini ellerimin üstüne koydu. Onun mükemmel kokusuyla derin bir uykuya bıraktım kendimi sonunda.
•
Şarkının ritimi ile dinleyince çok güzel oluyor. Arada reklam yaptım ilk defa😭
06.11.22 11:52
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Metalci!, Heejake
FanfictionJake: Hey! Metalci! Sen su muzik bolumunden metalci herkesin satanist sanip korktugu Heesung degil misin 091022 Tw: kufur, argo, siddet Lee Heesung X Sim Jaeyun Brand New City-Mitski