Jack egy szerető családban élt , a szerető gazdija Ellie nagyon szerette . De amikor a kis lány már nagy lett minden más lett . Ellie elment az egyik barátnőjéhez Larához ,mert kapott egy kis kutyát aki egy tacskó ,akinek azt a nevet adta hogy Boni .Boni nem szerette ha a Lara más kutyát is simogatott .De Ellienek nagyon meg tetszett a tacskó,ezért azon tűnődött nem e kaphatna egy tacskót is .De ez nem lett volna a legjobb ötlet mert Ellienek heti 5 edzése volt . Balett+Zongora+Hoki .De Ellie nagyon meg győzte a szüleit hisz nem volt tisztába a kutya tartással .Ezért a szülei ki is nézték egy nagyon aranyos tacsit .
Ő volt a kicsi Szemi .Szemi egy tündéri kis kutya volt ,viszon Jack világa meg változott .◼️ Minden meg változott Szemi volt az első mindenbe Jack a második Jacket már szinte elfelejtették mert Jack már nagy volt .
De már Jack úgy érezte itt már nincs helye .Ezért elment abból a házból az utcán kóborolt egy napig aztán még egy nap és még egy ez ment kb 18-20 napig .Jack már kezdte feladni a reményt de volt egy lány aki meg látta Jacket , haza ment vele, ennek a lánynak a neve Janka . Az szülei nem örültek neki mert az anyagi helyzetük nem a legfényesebb volt . Azt mondták Jankának hogy vigye vissza ahol találta , de Janka nem ezt tette hanem meg próbálta gondját viselni .De Jack még is jobban érezte magát ennél a lánynál mint Ellienél . 1-év elteltével . Janka már vagy 17-éves volt .Jack kb 6.Egy napon arra gondolt Janka hogy nem a megszokott úton megy sétálni Jackel hanem egy másikon szembe jött vele az a ház ahol Jack lakott Jack mérgesen nézett fel ugatott,nyüszített .Janka nem tudta mi baja kijött a házból egy lány utánna rohant egy kutya is ,az a lány Ellie volt és kutyája Szemi . Ellie tárt karokkal várta Jacket,de meg lépő módon Jack hátat fordított .Ellie elmesélte Jankának hogy Jack egykor még az ő kutyája volt és egy napon nem találta .Ellie csak azért szeretett volna egy másik kutyát Szemit hogy mivel sokat jár edzeni így addig se legyen egyedül Jack .Janka fájó szívvel💔 de vissza adta Jacket .Janka kapott egy kutyát Bobot ❤️Jack és Szemi jó barátok lettek .Ellie barátnője Lara elköltözött Floridába ott folytatta életét.
YOU ARE READING
Ez a mese egy kölyök kutyáról fog szólni aki elmegy egy Pálmafa városásba.
AcciónA kölyök kutya neve:Jack