Takže začalo tak že se Vlák narodil. Asi si říkáte proč se jmenuje tak divně, ale má to své opodstatnění. Preskocime pár let a najednou je Vlákovi 14. Chodí do deváté třídy ZŠ Břéťovi moudrosti.
Momentálně sedí na hodině korejské literatury když tu najednou... BUM PRASK VRZZZ! Dveře SE pokojně otevřou a v nich stojí pančelka Mrkvova a vedle ní cápek... vypadal divně. Mrkvová vešla od třídy a cápek cupkal za ní. Ůča se opřela o stůl a prohlásila:,, seznamte se třído, toto je váš nový spolužák. " Celá třída si ho prohlédla. Byl malého vzrůstu, emo ofinu a na to narazenou čepicu. Měl skinny džíny a černé tričko s deep citátem (který byl ovšem napsaný v ugandštině takže mu nikdo nerozuměl).,, nechtěl by ses nám představit chlapče?" zeptala se Mrkvová s potutelným úsměvem. ,, Já sem Matěj Sabrouš. A přistěhovali jsme se sem nedávno s mym otcem. '' Učitelka ho po jeho strhujícím proslovu posadila vedle Vláka. Dále pokračovala hodina korejské literatury a naši dva capci se spolu začali bavit. ,,Ty seš tu nový viď?" zeptal Vlák. Emák se na něho kouknul pohledem který zcela jasně vyjadřoval: NÉ TYVOLE. Ale nahlas řekl jen: ,,jo." potom naštěstí zazvonilo takže jste ušetřeni trapneho rozhovoru.
O přestávce se kolem jejich lavice spustil armagedon. Všichni chtěli znát odpovědi na tak zásadní otázky jako: co je za znamení. Kolik má zubů. Jak se jmenovala jeho praprapra babička z druhého kolene. Jestli má rád ananas na pizze atd. Tady Matěj pochopil že stěhování bude svému otci vyčítat do smrti.
Na oběd se Matěj těšil že si sedne někam dál od těch debilu, ale jeho plán mu překázil Vlák, který se k němu priritil s tím že:,, Můžu si sem sednout? Děkuju." Máťa z toho byl ohromně nadšený.,, Já jsem Vlák a všichni mi říkají Vlák. Jak říkají tobě?" usmál se na něj.,, Mně říkají Emák, chtěl bych říct že mě těší, ale nebyla by to pravda." řekl suše a depresivně Emák.,, výborně...Aaaa hele tamhle jsou moji kamarádi! KLUCIII POJĎTE SI SEM SEDNOUT!!" Teď si Emak uvědomil že nejen že bude do smrti svého otce nenávidět, ale i proklínat.,, do píče neeee" zazoufal si. ,,ČÁU VLÁKU" zahulakal jeden z příchozích a sednul si vedle Emáka. Jestli jeho výraz doteď nebyl zoufalý tak teď už je. ,,ČAAUU KAMOO!" zahulakal Vlák zpátky.,, EMÁKU SEZNAM SE TOHLE JE JAMAL!" řekl a v jeho výrazu byla ta největší radost dosud známá. ,,ahoj Jamale" řekl Emák bez emocí, které dneska ztratil a už je nikdy nenajde. To ale ještě netušil co bude následovat. Ke stolu se cosi přihnalo. Kvokalo to a mělo to červené číro.,, ZDAAR SLEPIČÁKU!" zahalekal Jamal. ,,KDE MÁŠ BRÁCHU?" V tom se Emák ZDĚSIL. ,, ONO TO MÁ BRÁCHU!? ONI SOU DVA!?!" a tak se Vlák ujal vysvětlování jak to vlastně je.,, Neboj oni su jenom nevlastní. Viktor je normální. Slepičaka našel s jeho rodinou před deseti lety na opuštěné slepičí farmě. Ujali se ho a brali ho k psychiatrum ab-" v tom mu do toho skočil Jamal.,, PSYCHY JÁTRUM HAHAHAA HA" Smál se až mu jídlo padalo od huby a rukama mlátil do stolu.,, Ticho Jamale!!! " okrikl ho Vlák.,, Aby zjistili proč kvoka. Ty jim řekli že to způsobilo trauma z dětství. Viktor mu ale rozumí takže chodí všude spolu, aby ho mohl překládat. A hele my o vlku a vlk tady. ČAU VIKI!" Emák vzhledl a uviděl přicházet vysokého hnedovlaseho slušně obleceneho capka. ,, Nazdar ve spolek. Kdopak to je?" Pohledem ukázal na Emáka.,, TO JE NÁŠ EMAK!! " Vykrikl nadšeně Jamal a poplacal Emáka tak silně po zádech až mu z toho jídlo zaskočilo.,, Můžeme si s bratrem prisednout? " optal se slušně Viktor.,, kašli kašli jo jasně. Proč ne zejo?" Viktor poděkoval a se Slepičákem si přisedli. Emák se rozhlédl po sešlosti a potichounku zasténal ,,Doufám že už jste všichni." ,,z naší super crew ano." odpověděl pyšně Vlák. ,,ALE" začala naše hlavní postava když v tom mu do toho skočil Emák s tím nejutrápenějším ksichtem.,,NEE NIKDO DALŠÍ UŽ NEEE",, Ale neboj. Jen ti představím lidi z naší třídy." pokusil se ho uklidnit Vlák.,, Takže tamhleto je Dušan a Varek" ukázal na dva hnedovlasky sedící vedle sebe.,, chodi spolu, ale nikdo to neví ani oni dva ne. Zatím. 😏 U stolu vedle nich sedí Natalie, je to hrozná šprtka proto ji rikame Hermiona. " řekl Vlák a ukazoval na zrzavou holku s brýlemi.,, Tamhleto je Evžen crew" začal septat a přestal ukazovat Vlák.,, Je to největší sikanatorska banda na škole. Vede je Evžen a jeho táta se baví a chodí s ředitelem (na pivo), proto jim projde úplně všechno. " dopověděl vyděšeně.,, Úplně všechno?" zeptá se taktéž vyděšený Emák. Vlák jenom dramaticky prikyvne.,, a poslední zajímavý člen naší třídy je Šura Sergej, jeho otec pracoval v Černobylu když vybuchl a radiace se podepsala i na něm. " Emák se teď díval na kluka co hltal ten školní hnus a měl osm očí. ,,a zbytek už jsou jen trapaci (normální lidi) takže ti je představovat nebudu. Nestojí za řeč." A tak se Emák nedobrovolně přidal k jejich partě dementu a tím náš příběh začíná.
Toto je první kapitola našeho příběhu. Jestli jste to dočetli až sem tak je nám vás opravdu líto. Čauky mňauky s láskou vaší idioti. ❤️
ČTEŠ
Vlákovi trable
FantasyNEČTĚTE TO PROSÍM!!! Psáno společně s tobiaškem neboli @370HSSA_O773H Příběh který vás zaručeně bude bavit. Při čtení tohoto skvostu neručíme za vaše mentální zdraví a ztrátu mozkových buněk. Hlavní postavou je ctrnactilety Vlák (překvapivě) který...