Takže, byl další den a naše parta vyráží do školy. Když v tom je zastaví náhodný kolemjdoucí,, ver is d trý?" zeptal se. Všichni zaraženě stáli a zírali na Angličana jako kdyby spadl z toho stromu co hledá. První se ozval Jamal. ,,COOOO??" ,,Eh trý" opakoval se Angličan a gestikuloval u toho rukama aby znazornil strom.,, aaaaa strom vy hledáte strom. Tak to máte říct hned, ne?" Angličan se na něho podíval stylem: No já asi úplně umím mluvit česky! A znovu jen zopakoval svou otázku. ,,A jakej strom teda hledáš?" vyptával se ho Jamal česky dál jako kdyby si myslel že mu Angličan rozumí.
Takto nějakou dobu pokračovalo do doby než se Angličan naštval a odešel. Kluci se na sebe jen zaraženě koukali, pak ale pokrčili rameny a pokračovali v cestě do školy. To ale ještě netušili co na sebe právě uvrhli....Ve škole to bylo nudné jako vždycky. Ovšem až na poslední přestávku kdy se semlela rvačka. A když říkám rvačka tak jako pořádná rvačka. Stoly a židle lítaly vzduchem! Ohořelá budova školy stála už jenom na jedné nosné zdi! Zůstalo už jenom pár živých, zbytek zemřel na následky zranění utržených v boji! A uprostřed tohohle válečného chaosu cvrnkal Dušan do Evžena nehtem. Byla to vskutku obrovská bytka. Kolem Evžena zoufale poskakovala jeho crew a snažila se Dušana, který byl jako utržený ze řetězu, od Evžena odtrhnout. Už to skoro vypadalo že to Evžen nedá když tu najednou se otevřeli dveře od pruditelny (to je místo kde sídlí pruditel) a kluky od sebe odtrhnul. Dušana pak následně odvedl do pruditelny.
Vlák se zeptal ubrečeneho Varka co se stalo. ,,No.. " začal nejistě Varek. ,,Dušan *fňuk* mi dal kytičku *fňuk* a Evžen *fňuk* řekl že smrdí." dokončil větu a znovu se rozplakal. Vlák jenom opařeně zíral. ,,To bude dobrý kámo. Ty kytky nesmrdí <3." Varka to ale moc neuklidnilo ,,Nojo *fňuk* ale-" jeho fňukání bylo naštěstí přerušeno protože do místnosti se vrátil Dušan, který si odvedl fňukající Varka na záchod. ,,Ufňukaná Uršula tyvole :D" řekl Jamal.Po škole se naše geniální parta šla do své Skrýše (je to jednoduše domeček v lese do kterého chodí po škole a teď to tam šli ukázat Emákovi) . Celou cestu Jamal zpíval a Slepičák mu dělal doprovod. Emák vypadal jako že chce umřít a Vlák Jamalovi záviděl jeho krásný hlas. Viktor šel úplně normálně. Došli ke Skrýši a zděsili se. Na dveřích chaty bylo napsáno 'WHERE IS THE TREE?' červeným písmem. Všichni jenom zařazené koukali a pak se ozval Jamal: ,,HELÉ KEČUP! DÁME PÁRKY NE? :D" Vlák ho flák po hlavě ,,JAUUUUUU" zaúpěl a drbal se na hlavě. ,,To neni kečup kámo. To vypadá jako krev.... "
ČTEŠ
Vlákovi trable
FantasyNEČTĚTE TO PROSÍM!!! Psáno společně s tobiaškem neboli @370HSSA_O773H Příběh který vás zaručeně bude bavit. Při čtení tohoto skvostu neručíme za vaše mentální zdraví a ztrátu mozkových buněk. Hlavní postavou je ctrnactilety Vlák (překvapivě) který...