Whitmore Sarayı

54 7 0
                                    



Multimedyada sırayla; Andreanna, Isabell, Alexis, Alesia, Allx, Niklaus, Elijah, Wesley..



''Sen Andreanna olmalısın..''

''Ah, evet. İşte meşhur Andreanna..''


Beynim duyduğum bu iki cümleyi tekrar ederken, olduğum yer daha fazla korkmamı sağlıyor, kokusundaki ağırlık midemi bulandırıyordu. Etrafımda gördüğüm takım elbiseli adamlar bir adım geri çekilmeme neden oldu. Neredeydim ve bunlar kimdi? Benim bir adım geri çekilmemle üzerime doğru yürüyen adamları bir emir durdurdu.


''İzin verin ona beyler.''


Gözlerimi karşıda bana bakan 6 kişiye çevirdikten sonra komutu kimin verdiğini arayan gözlerle sağa sola baktım. Ve tekrar 6 kişiye döndüğümde bana doğru yürüyen, havaalanındaki yaşlı kadını gördüm. Adımlarını ardı ardına atarken vücudunun yeniden şekil almasıyla gözlerimi kocaman açtım. Zümrüt yeşili gözleri daha önce görmediğim bir parlamayla gözlerime odaklanmıştı.

Her adımıyla biraz daha değişen kadın, değişimini durdurduğunda tam karşımdaydı. Aramızda 2 adımdan fazlası yoktu. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alırken bunun bir rüya olduğuna inanmaya çalıştım. Yeniden gözlerimi açtığımda rüya olmadığı ortadaydı. Konuşmalıydım. Hemen şimdi.. Bir şeyler demeliydim ama ne? Beynimde düşündüklerimi söyleyecek kelimeleri toplamaya çalışırken, ağzımdan sadece;


''Siz'' kelimesi çıkmıştı.

''Ben?''

''Siz havaalanında benimle sohbet eden...'' diye başladığım cümleyi keserek..

''Evet ben, ben Wicca..'' Diyerek elini uzattı.


Eliyle gözleri arasında giden bakışlarımı gözlerine sabitleyerek, elini tuttum ve;


''Andreanna.'' dedim kendimden emin bir tonda. Ne olduğunu anlamıyordum fakat sorularımın cevabının bu kadında olduğundan emindim.


''Biliyorum, güzel Andreanna..'' nereden bildiğini soracağımı anladığını belli eden bir gülümsemeyle;

''Sorularını cevaplayacağım. ama şimdi gel ve yeni arkadaşlarınla tanış.'' diyerek beni 6 kişiye doğru yöneltti.


Karşımdaki 6 kişiye şaşkın bakışlar yönlendirirken, öne çıkan kızla bakışlarımı ona yönlendirdim.


''Ben Isabel Katherine'' dedi ve gülümsedi.


Sesindeki tını ve sıcaklık benimde gülümsememe neden oldu ve uzanıp elini sıktım.


''Andreanna.''


O kadar tatlı ve sevimliydi ki onun yanında kendimi neşeli hissetmeme neden oldu.


Isabell'den sonra elini uzatan diğer kıza anlamaz gözlerle baktım. Kendinden emin bir tonda;

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CONSTELLATION-TAKIM YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin