terlambat

0 0 0
                                    

Mayhee masih bingung dengan sikap meshyee manakala sakit mayhee kerap datang mayhee setiap harinya harus berjumpa dokter tanpa pengetahuan Lucia dan mesyhee APA SEBENARNYA SAKIT MAYHEE? Tiba suatu hari Lucia mengintai mayhee ke hospital hampir setiap hari Lucia mengatakan apa sakit mu mayhee aku sihat saja kata mayhee jangan berbohong pada ku kata Lucia (nada layu) aku tidak berbohong percaya lah kepada ku Lucia,Lucia pun mempercayai baiklah kali ini aku mempercayai mu semoga kau tidak mengetahui nya (dalam hati) lalu keesokan hari nya Lucia tidak hadir ke sekolh mayhee pun hairan ternyata Lucia pergi ke hospital untuk menanyakan sakit mayhee tanpa sepengtahuan mayhee setelah mengetahui sakit mayhee Lucia terkejut sambil menahan air matanya yang hampir menitis semenjak hari itu Lucia menuruti permintaan mayhee apapun yang dia mahukan mayhee pun merasa hairan dengan Lucia tetapi itu membuat nya bahagia beberapa hari setelah itu mayhee merasakan kesakitan yang amat dahsyat sehingga pengsan dan tidak sedar kan diri selama 1 minggu Lucia yang merasa khawatir dengan mayhee langsung menjenguk nya dan menunggu sehingga dia bangun beberapa hari setelah itu mayhee pun Sadar dan bertanya ke Lucia mana meshyee Lucia berkata aku sudah memujuk meshyee tetapi dia tidak mahu datang mayhee merasa sedih tetapi dia tidak bisa berkata apa-apa beberapa minggu semakin mendekat APA YANG DI MAKSUDKAN DENGAN MENDEKAT?

APA YANG TERJADI Where stories live. Discover now