Než mi koukla do duše

8 0 0
                                    


Měl jsem být sice na střední, ale kvůli mým strašným známkám jsem bohužel propad, a to do třídy jedné krysí dámy, jménem Marta. Marta byla jiná, zajímavá. Nikdo si ji moc nevšímal. Proto mě vedle ni posadili. Pořád na mě zírala, jejíma albínskýma krysíma očkama a u toho si špitala se svými ještě podivnějšími kamarádkami. Jedna z nich byla velice krásná. Chtěl jsem si vedle ni sednout, ale už mi zabrala místo její pozoruhodná kamarádka, která byla zřejmě posednutá démonem. Marta si se mnou chtěla povídati o mládeži nepřístupných gay novelech. Nebyla to zrovna příjemná zkušenost. Ale měli jsme oba rádi detektivky. Proto jsme se začali více bavit. Bylo to rozhodně více záživné než ty gay novely. S Martou jsem se poté začal bavit v klubu. Její podivně kamarádky se na mě neustále koukali a povídali si u toho. Někdy se i uchechtly. Naštestí mě během prvního pololetí školy, přišel navštívit můj bývalí přítel, také přezdívaný jigglyass. Vyprávěl jsem mu o divných kamarádkamch mé nové krysí kamarádky. Zázračně uhodl, o jakých kamarádkách jsem hovořil. Poradil mi, aby jsem byl v jejich blízkosti radši obezřetnější. Na motivy toho, jsem se druhý den rozhodl, že si o tom s nimi pohovořím. Když jsem přistoupil k jejich lavici, začali se hyhňat. Já se ale zamračil. Poté jsem se jim snažil vysvětlit tu situaci(že se smějí za jeho zády atd.), zato Marta, když spatřila co se dějě, radši zaběhla na záchod. Ale předtím se zle koukla na přírodní krásku Depres M.. Depres M. pochopila Moji situaci a slíbila, že už se mi nebudou hyhňat. Zpátky jsem si sedl do lavice, když začalo zvonit na hodinu. Během hodiny na mě zaklepala jedna kamarádka krásky a podala mi dopis v kterém bylo napsáno, zda se chci s ni bavit po škole.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 08, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dostala od něj růžičkuKde žijí příběhy. Začni objevovat