~ CHAPTER 11 ~

62 2 6
                                    

Heyoo! Its ya lovely dovely author here! And if you're wondering how I say " lovely dovely" , I say it like luv-ly-duv-ly even though that is not my accent, its just cute <3

So, I'll try to make this chapter as long as possible, only because I'm very sorry. I haven't updated in quite a while, and I plan to take 1 or 2 day breaks in between. I do not want to end up burned out again, as I have before.

But, enough stalling!!! How much time does it take to be creative, and how much creativity does it take to understand time?!?!!

‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵

HARRY'S POV

Hello, people of the internet. 'Tis I, Harold Gribbleston. Oh my Becky and Joe what the hell am I doing? Anyways, if you guys remember, me and Shrignold said that we'd read the diary together, and so here we are.

He came over a few minutes ago, and we just found my diary again, yes, I lost it, for the 6th time, don't judge me.

"Welp, lets read this sh!t."
"Alright, alright."

𝓓𝓮𝓪𝓻 𝓓𝓲𝓪𝓻𝔂,
𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷! 𝓘𝓽𝓼 𝓶𝓮! 𝓗𝓪𝓻𝓻𝔂! 𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓶𝓸𝓶𝓶𝔂 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓫𝓾𝔂 𝓶𝓮 𝓪 𝓽𝓸𝔂 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷!! 𝓘'𝓶 𝓺𝓾𝓲𝓽𝓮 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭, 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓽𝓸𝔂𝓼, 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓼𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓰𝓲𝓿𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓬𝓸𝓾𝓼𝓲𝓷𝓼. 𝓞𝓱, 𝓪𝓷𝓭 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓱𝓲𝓶 𝓽𝓱𝓪𝓽, 𝓲𝓷𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭 𝓸𝓯 𝓓𝓪𝓭𝓭𝔂. 𝓗𝓮 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓱𝓲𝓶 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓹𝓵𝓪𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓾𝓻 '𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓰𝓪𝓶𝓮'.. 𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓰𝓪𝓶𝓮 𝓶𝔂 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓶𝓮 𝓭𝓸. 𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝔀𝓪𝓷𝓷𝓪 𝓮𝔁𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓮 𝓭𝓸, 𝓫𝓾𝓽 𝓱𝓮 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱𝓮𝓼 𝓶𝓮. 𝓗𝓮 𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓶𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓮𝓵𝓵 𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂, 𝓸𝓻 𝓮𝓵𝓼𝓮 𝓱𝓮'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓶𝓪𝓭. 𝓗𝓮 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓼 𝓶𝓮, 𝓼𝓸 𝓽𝓱𝓪𝓽𝓼 𝓰𝓸𝓸𝓭! 𝓦𝓮𝓵𝓵, 𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓱𝓸𝔀 𝓘 𝓼𝓸𝓾𝓷𝓭𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝔀𝓮 𝓹𝓵𝓪𝔂𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓻 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓰𝓪𝓶𝓮. 𝓑𝓾𝓽, 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓱𝓲𝓽 𝓶𝓮 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝔂𝓮𝓵𝓵 𝓪𝓽 𝓶𝓮 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓼 𝓶𝓮! 𝓣𝓱𝓪𝓽𝓼 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰, 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽? 𝓐𝓷𝔂𝔀𝓪𝔂𝓼, 𝓽𝓱𝓪𝓽𝓼 𝓪𝓵𝓵! 𝓑𝔂𝓮 𝓫𝔂𝓮!

"What... The f#ck?"
"I... Feel disgusted- Lets go to the next page."

As I flipped to the next page, we saw blood smeared over this one, wonder what thats about.

𝓓𝓮𝓪𝓻 𝓓𝓲𝓪𝓻𝔂,
𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓾𝓷𝓭𝓮𝓻𝓼𝓽𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓱𝔂 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓫𝓸𝓻𝓷, 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓘 𝔀𝓪𝓼 𝓪 𝓫𝓾𝓻𝓭𝓮𝓷 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓶, 𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂 𝓼𝓪𝔂'𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓽𝓮𝓼 𝓶𝓮, 𝓪𝓷𝓭 𝓪𝓵𝓵 𝓶𝔂 𝓬𝓸𝓾𝓼𝓲𝓷𝓼 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓾𝓽 𝓸𝓯 𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓳𝓸𝓴𝓮𝓼! 𝓐𝓷𝓭, 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵, 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓘 𝓪𝓶 𝓪 𝓫𝓸𝔂!
𝓑𝓾𝓽, 𝓘 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓫𝓵𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓽 𝓸𝓷 𝓖𝓸𝓭, 𝓱𝓮 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓪 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮? 𝓐𝓷𝔂𝔀𝓪𝔂𝓼, 𝓽𝓱𝓪𝓽𝓼 𝓪𝓵𝓵, 𝓫𝔂𝓮 𝓫𝔂𝓮 𝓭𝓲𝓪𝓻𝔂!!𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓐𝓰𝓪𝓲𝓷!! 𝓣𝓸𝓭𝓪𝔂 𝓲𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝔂, 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷. 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓲𝓽 𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂. 𝓘 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓪𝓵𝓵 𝓜𝓸𝓶𝓶𝔂'𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓓𝓪𝓭𝓭𝔂'𝓼 𝓪𝓻𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓼! 𝓑𝓾𝓽, 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓬𝓪𝓻𝓽𝓸𝓸𝓷𝓼, 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓹𝓵𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓰𝓪𝓶𝓮? 𝓘𝓽𝓼 𝓬𝓸𝓷𝓯𝓾𝓼𝓲𝓷𝓰, 𝓫𝓾𝓽 𝓘 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓴𝓷𝓸𝔀, 𝓘 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓫𝓮 𝔀𝓻𝓸𝓷𝓰. 𝓑𝓾𝓽 𝓕𝓪𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓱𝓾𝓻𝓽 𝓶𝓮, 𝓼𝓸 𝓘 𝓰𝓾𝓮𝓼𝓼 𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓼𝓷'𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓶𝓮 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓪𝓵𝓵.. 𝓘𝓽 𝓲𝓼𝓷'𝓽 𝓯𝓪𝓲𝓻!! 𝓐𝓵𝓵 𝓶𝔂 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓷𝓲𝓬𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓮𝓷𝓽𝓼, 𝔀𝓱𝔂 𝓷𝓸𝓽 𝓶𝓮?! 𝓘 𝓱𝓪𝓽𝓮 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮! 𝓑𝓾𝓽, 𝓘 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓫𝓵𝓪𝓶𝓮 𝓲𝓽 𝓸𝓷 𝓖𝓸𝓭, 𝓱𝓮 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓪 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮? 𝓐𝓷𝔂𝔀𝓪𝔂𝓼, 𝓽𝓱𝓪𝓽𝓼 𝓪𝓵𝓵, 𝓫𝔂𝓮 𝓫𝔂𝓮 𝓭𝓲𝓪𝓻𝔂!!

A New Life?... (DHMIS FANFICTION!) [DISCONTINUED FOR THE TIME BEING]Where stories live. Discover now