Cevapsız Sorular

30 6 4
                                    


_______________

Cesedi bir kenara koyup bodrumdan çıkacaktım ki arkamdan bir ses geldi. "Benden kaçamazsın!"

_______________

BERK

Sesin geldiği yöne döndüm. Etraf karanlık olduğu için kim olduğunu görememiştim ama ses çok tanıdıktı. Adım sesleri duyuluyordu. O kişi bana doğru geliyordu. Korkmuştum. “Kimsin sen!” diye bağırdım. Cevap alamadım. Bana iyice yaklaşıyordu. Adım sesleri yakınlaşıyordu. Yaklaştıkça yüzü görünmeye başladı. “B-baba?”

ELA

Sınıfa doğru koştum. Sınıfa girdiğimde elim ayağım titriyordu. Aşırı derecede korkmuştum. Sırama hızlıca oturup bunun hakkında düşünmeye başladım. Orada ne yapıyordu? Neden o çocuktan kanlar akıyordu? Aklımda bir sürü cevapsız soru vardı. Hepsinin cevaplarını çok merak ediyordum. Ona sınıfa geldiğinde sormalı mıydım? Hayır. Bana da aynılarını yapardı. Başıma dert açamazdım. Ama bunu saklayamazdım da sonuçta o çocuk ölmüş olabilirdi ve kimseye bildirmezsem yaptığım bir suç olabilirdi. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum. Kafam çok karışıktı. Bu düşünce kafamı allak bullak ederken yanıma yine o üç küçük domuzcuk geldi ve tekrar bir şeyler gevelemeye başladılar. Hadi ama! Şu anda onlarla uğraşamazdım. “Ne oldu yine?” diye sordum. Üç kişinin ortasındaki kız bana yine devirirken yanındaki iki kızdan bir tanesi “Ne oldu canım, niye bu kadar atarlısın?” diyerek kendini rezil edecek yüz ifadeleriyle bana bakıyordu. Gıcık olmuştum. “Siz herkesle böyle dalga geçer misiniz?”

ve “Sana ne!” diye uzatarak cevap verdiler. Zaten onlardan mantıklı bir cevap beklemiyordum. Bir anda o içeri girdi. O çocuk… Tuvalete kadar takip ettiğim çocuk. Yanımdaki üç kız anında çocuğun yanına koştular. “Ece şimdi uğraşamam!” diye sert bir cevap verdi kızların ele başına. Ve yerine oturdu. Oturduğu anda zil çaldı. Dersi dinlerken gözüm sürekli ona kayıyordu. Her ona baktığımda kendimi durdurmaya çalışıyordum. Bir kez daha gözüm kaydı ve bu sefer gözlerimiz kesişti. Aşırı derecede utanmıştım. Hemen gözümü öğretmene çevirdim ve dersi dinlemeye devam ettim. Sonunda teneffüs zili çalmıştı. Ona doğru döndüm. Yanında o üç kızın lideri yani öğrendiğim kadarıyla “Ece” olan kişi duruyordu. Aralarındaki ilişkiyi çok merak etmiştim. Çünkü Ece ikide bir ona sarılıp duruyordu ve öpüyordu. Tanrım… kusacaktım sanırım. Çocuk ta öpücükten pek zevk almış gibi görünmüyordu.

BERK

B-baba?...
Tanrım inanamıyordum. Önümde duran kişi kesinlikle babamdı. Korkudan bütün vücudum titremeye başladı. Babam bir anda yakama yapıştı ve “Ne yapıyorsun sen!?” dedi. Korkudan cevap veremedim. “Okulda yapmaman gerektiğini biliyorsun, neden yaptın! “Çok acıkmıştım… özür dilerim.” diye cevap verdim. Odama gel hemen seninle konuşacağız.” Dedi ve beni çekiştire çekiştire odasına götürdü. Bunu okulda yaptığım için beni uzun uzun azarladıktan sonra sınıfa gitmeme izin verdi. Ece hemen yanıma geldi fakat şuan hiç modumda değildim. “Ece seninle uğraşamam” deyip onu başımdan savuşturdum. Zil çaldı. Derste yeni gelen kız sürekli bana bakıyordu. Acaba benden şüphelenmiş miydi? Öğrendiyse babam beni bitirirdi. Teneffüs zili çalınca Ece yine yanıma geldi. Sarılıp öpmeye başladı. Ama hiç zevk almamıştım. Eceler gittikten sonra yeni gelen kız yanıma geldi ve sordu: “Bunu neden yaptın?...”

______________

Selam! Sonunda yeni bölümü yazabildim.
Umarım beğenmişsinizdir. Bir dahaki bölümde karakterlerimizin dış görünüşleri olacak!  Görüşürüz!

_____________

Vampire ClassmateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin