5

4.3K 227 268
                                    

Taehyung ve Jungkook biraz yakınlaşsa mı artık hm?


Aklımda bişeyler var bakalım


Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss


Hadi başlayalımm

Jungkook'tan


Benim eve gelmiş, kıyafetlerimle bakışıyordum. Evime insan getirmeyi sevmediğim için fazla misafir eşyası da almazdım ondan Namjoon Hoseok'a, ben de Taehyung'a kıyafet verecektim. Giyinmediğim hatta neden dolabımda olduğunu bile bilmediğim siyah mavi ve pembe karışımı uzun tişört ve siyah bir şort uzattığımda tişörtü üzerine tuttuktan sonra şortu bana geri uzattı.


"Tanrım zaten verdiğin tişört dizime geliyor bir de şort mu veriyorsun?"


"Of ne bileyim ben ya neyse ben çıkıyorum giyinip gelirsin"


"Tamam teşekkürlerr~"


Çok güzeldi, gerçekten güzeldi tanrım o çok güzeldi... Bunu sabahtan akşama kadar söyleyebilir, asla da usanmazdım kendimi biliyorum. Aşağıda malzemeleri çıkarmaya başladığımda merdivenden inen bedene gitti gözlerim, saçına taktığı mavi çiçekli çıtçıtlı tokayla önüne gelmesini engellemişti. Namjoon omzuma vurduğunda kendime geldim.


"Ağzını kapat salak çocuk anlayacak"


"Namjoon"


"Kızma ama öyle yani bak-"


"Anlarsa anlasın ne yapayım çok güzel"


"Hassiktir az önce ne dediğinin farkında mısın sen?"


"Evet sanırım, siktir et"


Hoseok'a köşede birşeyler söyledikten sonra yanımıza geldi.


"Ee hadi başlayalımm"


Ben sadece yardımcı oluyordum, oysa her şeyi yapıp fırına atmıştı ki aklıma geldi.


"Canım arkadaşım"


"Birşey isteyeceksin değil mi jungkook, söyle söyle"


"Market"


"Bizde onu konuşuyorduk tam da biliyor musun? Markete gidelim hadii"

Yes' SirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin