Hi babyss yine benn.
Nasılsınız?
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Şuanda hiç gitmek istemediğim bir yer için kıyafet seçiyorduk. Yaklaşık 7 gündür Jungkook'un yüzünü bile görmediğim için içim yanıyordu ama ağlamıyordum, beni ağlarken görseydi kızardı çünkü biliyorum. Her gün kendime küfürler ettim, her gün nasıl gidebilirim yanına gitsem ne der diye düşündüm ama yapamadım. Yüzüme bakmak istemese bile haklıydı işte, kalbimdeki ağrıyla görmeden dayanamazdım ama bilirim.
"Taetaee hadiii geç kalacağız bak"
"Off Hoseok ne galası bu be yine, bırakın evde acımı yaşamaya devam ediyim"
"Saçmalama ve kendine gel, ne acısı salakçım modacısın sen?"
"Ee yani modacılar acı çekmiyor mu?"
Gülerek kafama vurdu.
"Hadiii"
Dolabın önüne geçtim ve bakınmaya başladım. Elime düz siyah boğazlılardan birisini alıp hemen üstüme geçirdim. Altıma siyah tonlarında bir takım elbise altı geçirerek ceketini de giyip çıktığımda Hoseok gülmeye başladı.
"Tanrım ne bu cenaze kombini mi?"
"Ne İşte kıyafet, gidelim hadi"
İsteksizce arabaya bindik ve ilerledik.
"Bir evren soru soracaklar dikkatli ol"
"Off Hoseok biliyorum gülümseyerek cevaplarım"
Arabadan inmeden önce boğazımı temizledim ve ilerlemeye başladım. Herkes ayrı bir yerden konuşurken girişe ilerlediğimde sorular çoğalmıştı.
"Sevgililik haberlerine ne diyorsunuz?"
"Bay Kim, Jeon'la aranız bozuk mu?"
"Bay Jeon'la ayrıldığınız doğru mu?"
Sesler kafamda yükselirken nefes aldım derince ve gözlerimi kapattım ki omzumda hissettiğim elle irkildim. Bir eli omzumda dururken diğer elini de hafifçe koluma koyan bedene baktığımda kalbim duracak gibiydi tanrım hayal görüyorum sanırım özlemden? Üstünde aynı benim gibi boğazlı bir kazak, ama aksine daha grimsi bir ceket vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yes' Sir
FanfictionModacı Kim Taehyung, tanınan bir model ve manken olan Jeon Jungkook'a iş teklifi sunar. "Gerçekten benimle çalışmanızı istiyorum istediğiniz herşeyi verebilirim" "Herşeyi mi?" "Evet her şeyi, paranızı zaten alacaksınız ekstra istediğiniz bir şey?" "...