i will be an idol

93 9 11
                                    

Hatırlıyor musun bilmiyorum. Sanırsam 2009 yılının yaz aylarındaydı, gene senle beraber dışarı çıkmış oyun oynuyorduk. Arkadaşlarımız tek tek eve gitmeye başlayınca yemek saatine yaklaştığımızı anlamıştık. Sonrada annemler bizi çağırmasın, içeri girmeyelim diye evden çok uzaklaşmıştık. Biraz ilerledikten sonra kaybolduğumuzu zaten anlamıştık.

Ağlamaya başladığımda yanıma gelip oturmuştun. ilgilenecek bir şeyler arıyordun. tam arkamızda ise kocaman bir afiş vardı, bir konser afişi. Gülümseyip bana dönmüştün. "benimde her yerde afişim olacak jeongin göreceksin sahnede olacağım. idol olacağım." işte ilk o zaman söylemiştin bana idol olmak istediğini.

Gerçekten başardın hyunjin şuan gerçekten bir idolsün ve evet her yerde konser afişlerin asılı. İlk sahnen olduğu için biliyorum sende benim kadar heycanlısın ama emin ol senden daha heycanlı hissediyorum. Ama hyunjin her şeyin üstesinden geleceğine de adım gibi eminim. her şeyinde yanında olacağım, kovsan bile her zaman bir nefes uzağında olacağıma dair söz veriyorum.

Çok bencil hissediyorum. aynı zamanda herkes seni sevdiği için çok mutluyum. ama bir yandan da herkesin seni çok sevmesi ve senin onları anında fark etmen yıllardır verdiğim çabaları öldürüyormuş gibi hissediyorum. sanırım sen hayatın boyunca bir tek beni fark edemeyeceksin.


bad romance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin