what is this notebook?

42 3 6
                                    

Bazen düşünüyorum. Farklı hayatlar yaşasaydık kader bizi yeniden bir araya getirir miydi? Ama sonra diyorumki kader bizi bir araya getirmezdi seni gene benim karşıma çıkartırdı ve ben seni gene habersiz severdim. Senin ise benim sevgimden yine haberin olmazdı.

Seni çok sevdiğimi ve hayatımın sonuna kadar seveceğimi umarım biliyorsundur hyunjin...

Bugün günlerden 28.02.2020 ilk sahneni alacaksın hyunjin. İnsanlar gerçekten çok şanslı sonun da böyle bir güzelliği canlı bir şekilde görebilecekler. Tanrıya şükürler olsunki ben seni hep canlı gördüm. Hayat hiçbir konuda bana yüzünü dönmesede bu konuda ilk defa kıçını dönmemeyi seçmiş. Teşekkür ederim hayat.

---

"Jeongin" adını duyduğunda başını defterinden kaldırmıştı genç çocuk. Tüm gün dinlediği sesin kimden geldiğini adı gibi bilsede başını sesin geldiği yöne doğru çevirdi genç çocuk. O sırada tüm dikkat çekiciliği ve giydiği sahne kıyafeti ile harika gözüken çocukluk arkadaşı girdi kadrajına "jeongin, ne yapıyorsun gelde bana bir bak. Çok gerginim" sarışın çocuğun yıllardır biriktirdiği özgüveni adeta kül olmuştu, bunu gören genç çocuk hemen aynadan kendine bakan arkadaşının tam arkasında durdu.

"Harika olmuşsun hyun. Niye bu kadar gerildin,
anlamadım."

"Sence gerilmemem mi lazım jeong? yıllardır bu anın hayalini kuruyorum ve şuan gerçek olacak."

"Kendin bile diyorsun. Lan biz 9 yaşında bile senin ilk sahnen için prova yapıyorduk. Bu kadar gerilmeni gerektirecek bir neden yok. Yukarıdaki herkes seni çok seviyor ve dört gözle seni bekliyorlar."

"İyiki varsın jeong, sen olmasan buralara kadar gelemezdim. Çok minnettarım arkadaşım..." diyip kollarını kendinden biraz daha küçük olana sarmıştı sarışın çocuk. Ve tabbiki çok zaman geçmeden geçirdiği ufak çaplı kalp krizini atlatıktan sonra hemen karşılık vermişti küçük olan.

O sırada bir anons duyuldu hwang hyunjin'i son prova için çağırıyorlardı. Kesinlikle bugünden sonra hiç bir şey aynı olmayacaktı. Yeri gelecek çok mutlu olacaklardı, yeri gelecek gerçekler ile yüzleşmek zorunda kalacaklardı. İkisinde kesin olarak bildiği tek bir şey vardı. Bugünden sonra kesinlikle hayatları eskisi gibi olmayacaktı.

Hyunjin prova odasına giderken jeongin de çoktan defterinin başına yeniden oturmuştu. O sırada kulaklarını bir ses doldurdu, hyunjin ona bağırıyordu.

"O defterde ne var çok merak ediyorum Yang Jeongin. Seni hayattan alı koyan şu defter ne olabilir!?"

Ama jeongin azını açıp "benim hayatım zaten bu defterde yani beni hayattan alı koymuyor" diyemedi...

_______

Çokça uzun bir aradan sonra hepinize merhaba.
Öncelikle hepinizden özür dilerim biraz fazla beklettim ama şu araya sağlık problemleri mi dersiniz, psikolojik çekişlerini mi dersiniz, okul değişikliği telaşı mı dersiniz hepsini yaşadım. Artık elimden geldikçe bölüm atmaya çalışacağım
Okuduğunuz için teşekkür ederim <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bad romance Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin