Hoi, ik ben Jill. Ik ben een meisje van 22 jaar en heb ongeveer al 1 jaar en 3 maanden een relatie met Max. Max is zelf 25 jaar en ik ken hem al sinds ik 13 was. Ik woon ook samen met hem in zijn huis. Er is nochtans een probleem.. Een tijdje geleden is er iets verschrikkelijks gebeurd waar ik liever niet over praat. Dit is een groot geheim dat ik met me meedraag. Enkel Max weet ervan.
Normaal gezien zou je denken dat je vriendje je wel zou steunen en je geheim zou bewaren.
Wel.. in dit geval loopt het toch iets anders dan je zou verwachten. Max is niet meer hetzelfde nadat hij dit geheim te weten is gekomen. In het begin van onze relatie was hij erg lief voor me en hij zou er alles aan doen zodat ik me goed zou voelen. Nadat hij mijn geheim te weten is gekomen, doet hij heel anders tegen mij. Hij gedraagt zich agressief tegenover mij en slaat me zelfs op momenten. Dit is al maanden aan de gang. Je zou natuurlijk denken 'Waarom ga je dan niet weg bij hem?' Ik zou hem heel graag dumpen en niet meer zijn vriendin willen zijn, maar dit kan ik niet. Niet omdat ik dit niet wil, maar hij bedreigt me namelijk. Telkens wanneer ik op het punt sta om het uit te maken zegt hij 'Waag het niet om onze relatie gedaan te maken! Anders zal ik iedereen je geheim vertellen. En dat wil je niet. Dan zal iedereen weten wat voor een slecht mens je bent!' Ik neem deze bedreigen heel serieus. Ik durf het niet uit te maken met hem, want buiten hem heb ik niemand meer. Met mijn ouders heb ik geen goede band, daarom ben ik zo snel mogelijk samen gaan wonen met Max. Broertjes of zusjes,.. wel ja, laten we het daar maar niet over hebben. En vrienden? Wel, ik had vrienden, maar die mocht ik van Max niet meer zien of spreken. Ik mis Matthy het allermeest. Hij was mijn beste vriend. Samen met hem en zijn vrienden Koen, Robbie, Raoul en Milo hadden we een hechte vriendengroep genaamd de Bankzitters. Maar dit contact is dus helemaal vervaagd door die stomme Max.
Ik weet niet of ze me ondertussen proberen te bereiken hebben, want Max heeft mij een nieuwe telefoon gegeven waardoor ik dus ook een nieuw nummer heb. Social media mag ik van Max ook niet gebruiken. En ja, hij controleert dit goed.
Ik vraag me nog elke dag af hoe het met mijn oude vrienden gaat...
JE LEEST
Matthy, mijn held // Bankzitters
RomanceJill is een meisje van 22 jaar. Ze heeft een vriend genaamd Max, maar is niet gelukkig met hem. Hij is agressief tegenover haar. Ze blijft enkel bij hem omdat hij een groot geheim van haar kent en ze wilt niet dat dit geheim zich verspreid. Op een d...