POV Matthy
Nadat Jill haar verhaal heeft gedaan, hebben we besloten om chinees te bestellen. Die zou er normaal gezien zo meteen moeten zijn. *bel* 'Daar zul je de chinees hebben.' hoor ik Koen zeggen. 'Ik ga wel!' hoor ik Rob roepen. Hij springt meteen van de bank om naar de voordeur te gaan. Man, hij zal wel echt honger hebben xD. We zetten ons allemaal aan tafel om te eten. Er wordt veel gelachen. Ik heb deze momenten met ons allen echt gemist!
Na het eten ruimen Jill en Milo de tafel af. De rest gaat al op de bank zitten.
POV Jill
Na het eten ruimen ik en Milo de tafel af. Wanneer we samen in de keuken zijn geeft hij me onverwachts een knuffel. 'Ik ben echt blij dat je terug bent.' zegt hij dan. Ik knuffel hem terug en zeg 'Ik ben ook blij dat ik jullie terug in mijn leven heb.'
POV Matthy
Ik denk dat ik maar eens ga kijken of alles oké is in de keuken. Jill en Milo blijven nu wel lang weg. Wanneer ik de keuken wil binnen gaan, hoor ik Milo zeggen 'Ik ben echt blij dat je terug bent.' Ik zie dat hij Jill vastneemt en haar een knuffel geeft. Ik weet dat het maar een vriendschappelijke knuffel is, maar toch doet het me iets. Ik zie Jill nog steeds graag dus om haar te zien knuffelen met een ander wanneer ze alleen zijn, raakt me toch. Dan zie ik dat Jill me aankijkt. Ik lach naar haar, maar het is geen gemeende lach. Het doet pijn om dit te zien. Ik draai me om en ga terug bij de andere jongens zitten
POV Jill
Wanneer Milo me een knuffel geeft, zie ik Matthy net de keuken binnenkomen. Hij ziet er niet echt blij uit, maar geeft me toch een lach. Daarna loopt hij de keuken terug uit. Ik ken hem het beste van alle Bankzitters. Ik weet dat dit geen gemeende lach is. Is hij nou jaloers omdat Milo me knuffelt? Ik weet het niet.. Wanneer Milo terugtrekt uit de knuffel gaan we samen terug de woonkamer binnen. Het is nu 21.17u. We beslissen om een film op te zetten. Ik ga naast Matthy op de bank zitten en we zetten de film op.
POV Matthy
Wanneer de film gedaan is, merk ik dat Jill erg moe is. Ze ligt tegen me aan met haar hoofd op mijn schouder. Wanneer de film gedaan is, vraagt ze 'Jongens, waar kan ik eigenlijk slapen..?' 'Je kan wel bij mij slapen.' zeg ik meteen. 'Als je wilt slaap ik wel hier op de bank.' 'Nee dat gaan we niet doen.' zegt Jill dan 'Dit is jou huis en ik ga hier niet je bed stelen. Ga jij maar in je bed slapen en dan slaap ik wel op de bank.' Dit kan ik haar echt niet aandoen. Ze verdient haar rust. Dan is op de bank slapen geen goed idee. 'Waarom slapen jullie niet gewoon samen in Matthy zijn bed?' vraagt Koen dan. Jill kijkt me aan en ik zeg dat het oké is voor mij. Ze knikt om te laten merken dat het voor haar ook oké is.
POV Jill
Ik mag bij Matthy op de kamer slapen, en zelfs samen met hem in zijn bed. Ik weet niet waarom, maar ergens vind ik het wel een leuk idee. Ik kwam altijd al het beste overeen met Matthy van alle Bankzitters. Ik denk dat ik vroeger wel stiekem een crush op hem had, maar durfde hem dit niet te zeggen. Ik was bang dat hij me zou afwijzen, dat ik niet goed genoeg voor hem was. Wanneer we zijn kamer inlopen, ga ik op bed zitten. Matthy trekt zijn kleren uit en komt met enkel zijn boxer aan naast me liggen. Damn wat is die jongen knap! Ik staar een beetje naar zijn borstkas. 'En is mijn lichaam goedgekeurd door mevrouw?' vraagt hij al lachend. Ik lach en richt mijn blik meteen van zijn borstkas naar zijn gezicht. Ik word een beetje rood omdat hij het gemerkt heeft dat ik naar zijn goddelijke lijf aan het kijken was. Wanneer hij merkt dat ik begin te blozen, legt hij een hand op mijn wang en zegt 'Ik hoop dat je je al beter voelt.' 'Ik voel me heel goed zelfs.' zeg ik. Daarna beslissen we om te gaan slapen. Ik draai me om zodat ik met mijn rug naar hem lig. Voor ik het weet kruipt Matthy dichter tegen me aan. Hij legt een arm om me heen en neemt me stevig vast. 'Slaapwel Jill' zegt hij dan. 'Slaapwel Matthy.' Al knuffelend vallen we zo in slaap.
JE LEEST
Matthy, mijn held // Bankzitters
Storie d'amoreJill is een meisje van 22 jaar. Ze heeft een vriend genaamd Max, maar is niet gelukkig met hem. Hij is agressief tegenover haar. Ze blijft enkel bij hem omdat hij een groot geheim van haar kent en ze wilt niet dat dit geheim zich verspreid. Op een d...