Mühür

381 43 0
                                    

Steve ertesi sabah erkenden uyandı, iyice dinlenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve ertesi sabah erkenden uyandı, iyice dinlenmişti. Sam ve Bucky, sosyal medyalardaki kötü yorumları görünce engellediler veya şikayet etmişlerdi ve Steve'in şu an için hesabını dondurmuşlardı. Steve, nadiren kullandığı için uygulamayı şimdilik telefonundan sildi. 

Sam ve Bucky, Steve'i yalnız bırakarak çatı katından çıktılar. Thor'un kokusu olan sweatshirt, Thor'un Steve'in hayatına tekrar girmesinden kısa bir süre sonra düzgün bir şekilde katlanmıştı. Steve elini o sweatshirtte biraz gezdirdi.

Saat sekizde, dış kapıda hafif bir vuruş vardı. Steve fırladı ve açmak için koştu. Thor, Steve'in en sevdiği restorandan bir yemek çantası ve savunmasız bir ifade ile kapıda duruyordu.

"İçeriye gel," dedi Steve, kapıyı daha geniş açarak. "Geldiğin için teşekkür ederim."

Steve onu oturma odasına götürdü, Thor çantayı masaya koydu ve açmaya başladı.

“Özür dilerim, ne kadar aç olacağından emin değildim, bu yüzden her birimiz için üç tane getirdim,” dedi Thor, folyoya sarılmış burritoları gösterirken. “Hiçbirinin boşa gitmeyeceğini varsaydım.”

“Bu evde hiçbir yemek boşa gitmez,” diye kabul etti Steve. "Teşekkürler. Ve özür dilemek zorunda değilsin, ben… ”

“Sen de özür dilemek zorunda değilsin,” diye sakin bir şekilde araya girdi Thor. “Ama lütfen, yedikten sonra konuşalım. Aç olduğun saldığın kokudan belli ve son derece çekici olsa da, bir şeyler yemen konusunda ısrar etmeliyim. ”

“Tamam.” dedi Steve, midesi özellikle gürültülü bir hırıltı bırakırken kızardı. Gerçekten açtı ve Thor'un fark etmesine memnun oldu.

Steve, üç böreğin hepsini yerken, Thor ikide durdu. Son börek buzdolabında saklandı, ikisi de Steve'in birkaç saat içinde tekrar acıkacağını biliyorlardı. Sehpa temizlendikten sonra, Thor odanın ortasında garip bir şekilde durdu çünkü nerede oturması gerektiğinden emin değildi.  Steve, yanındaki alanı okşadı ve Thor'u yanına oturmaya teşvik etti.

“Özür dilemeye ihtiyacım var,” diye başladı Steve. Thor onunla çelişmeye hazır görünüyordu ama Steve onu susturmak için bir elini kaldırdı. “Hayır, Thor, dilemeliyim. Sana karşı dürüst olmadım. Şüphelerimi ve korkularımı içeride kilitledim ve onları seninle paylaşmak yerine sakladım. Eğer ortak ebeveynler ya da eş olarak mutlu ve sağlıklı bir çocuk yetiştireceksek, iletişimde açık olmalıyız.”

“Katılıyorum,” dedi Thor. Steve'in ellerine ulaşıp onları kendi ellerinin arasına alırken sesi son sözde çatladı. “Ve bu yüzden bana herhangi bir özür borçlu olmadığın konusunda ısrar etmeliyim. Ben de sana karşı dürüst olmadım."

Hazine | Thundershield » Mpreg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin