Bir hafta sonra Miku, Scare, Suf ve Chill, Incheon havalanının ortasında heyecanla etraflarına bakarken küçük birer kız çocuğu gibi görünüyorlardır. Bavullarını alıp, çıkışa doğru ilerlerlerken, Miku bütün hafta boyunca yaptığı gibi söylenmeye devam eder.
- Bunu yaptığıma inanamıyorum! Sizin gazınızla niye buralara kadar geldiysem... Geri mi dönsem?
Scare şüpheli bir ifadeyle Miku'ya bakar.
- Gaz derken? Şahsen fikir verecek hiçbir yorumda bulunmadım. Hatta yorumda bulunmadım. Sadece dalga geçmişimdir.
Suf'ta onaylarcasına başını sallar
- Yani bende katılmak zorunda olmadığını söylemiştim ama... Ayrıca daha o gün eve döner dönmez formu göndermiştin diye hatırlıyorum?
Bu sırada diğerlerini takmayan Chill, hızlı adımlarla önden gitmektedir.
Miku yapmacık bir ciddiyetle cevap verir.
- Yanlışlıkla oldu o! Mousepad bozuk elim kaydı o arada gidiverdi.
Suf kıkırdar.
- Öncesinde formu doldurmuş olmanda büyük talihsizlik tabi...
Miku sıvadığını fark ederek gülmeye başlar.
- Ya harbi göndermeyecektim.
Scare, Miku'nun omzunu tutar.
- Anlıyoruz seni... Senin yerinde kim olsa , kullanmayacağı bir formu doldururdu zaten.
İleride Chill'in bir taksinin önünde beklediğini görürler ve adımlarını hızlandırırlar.Yanına ulaştıklarında, taksi şoförü sinirle boğazını temizleyerek yanlarından geçer ve bagajı açar. Miku'nun battal boy bavullarıyla mücadele eden taksici, son bir tepikle bütün bavulları bagaja sığdırmayı başarır. Taksiciyle yapılan hararetli tartışmanın sonunda Mapo-gu'daki MBC binasına ulaşırlar.
Seçilen fanlarla tanışmak amacıyla toplantı düzenlenmiştir. Programa yorumcu olarak katılacak fan yakınları da toplantıya alınmıştır. Program yetkilisi sırayla fanları takdim eder.
"ABD'den Malcom Stred"
Malcom ayağa kalkıp selam verdiği an da Miku'nun gözleri fal taşı gibi açılır.
- Lan ama bu.. bu fan mı!? Erkek bu!
Scare kıskıs gülmektedir.
- Yani dıştan öyle tabi de içini bilemeyiz.
- Ne işi var bu yarışmada. Lan bende yarım saattir bakıyorum. Düzgün birşey sandım yürüyesim vardı...
Suf fısıltıyla Miku'yu dürtükler.
- Nereye yürüyosun! Fan olmasa ne işi var burda? Sus gözünü seveyim.
- Konuşsun la kim anlayacak?
- Ya kanalda çalışıyor falan sandım ne bileyim.
"Filipinler'den Donna Jae"
- Bu nasıl birşey yahu? Büyük görünmeye çalışmış herhalde. Ama reşit bile değil gibi.
- Ulan Chill, çoluk çocuğun arasına attın beni.
- Sussanız mı ki?
"Türkiye'den Mikushi Kuto"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WGM Fan Edition
FanfictionNot: Bu bir fan uyarlamasıdır. "MBC'nin sevilen show programı We Got Married, yeni sezon için eğlenceli bir format hazırladıklarını duyurdu. Formata göre katılacak üç çift dünyanın her yerindeki fanlardan ve hayran oldukları idoller arasından seçile...