2.BÖLÜM

2.3K 76 17
                                    

Bölümü yazarken yardımcı olan sevgili arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.. sagol birtanem❤️ PnarSude0

Ay heelüüğğğğ

Ayzem'e Hoşgeldiniz ☺️

Bölüme başlamadan bir mavi kalp alsam👉👈

"💙💙"

Kuzgun divanoğlu''

•••
Kapıyı aralayıp içeri girmem ile yatağımıza baktım, maysam hala yatıyordu çok korkmuş ve yorulmuştu benim birtanem aklıma o görüntü gelince delleniyordum ama sakinde olmalıyım maysamı daha fazla korkutamazdım.

Aklımdaki görüntüyü silip yatağımıza adımladım elimdeki tesbihi komidine bırakıp ellerimle yataktan destek alarak yorganı çekip altına girdim.

Yan şekilde uzandım ve maysamı kendime çektim sımsıkı sarıldım ona sanki benden gidecekmiş gibi, yüzümü saçlarına gömüp derin nefesle kokusunu içime haps ettim. Çok güzel kokuyordu. Aşıktım kokusuna ve kendisine uyku sersemliğiyle kollarını bana sardı.

Saçlarını hem kokluyor hem öpüyordum, 1 saat geçmesine rağmen sanki 1yıl görmemişim gibi kokluyup öpüyordum. Annem ile aşağıda büyük salonda oturmuş konuşmuştuk oda çok düşkündü maysama çok seviyordu.

Maysamın kıpırdaması ile uyanacağını anladım yaklaşık 5 dakika kıpırdamadan sonra öldüğüm gözlerini açmış etrafa baktıktan sonra gözleri gözlerimde durdu. Hemen dolmuştu gözleri "kuzgun" titrek sesiyle ismimi söyledi.

"Kuzgun kurban olsun senin yoluna" dedim ve belindeki elimi daha sıkı doladım. Konuşacağı vakit izin vermeden ben konuştum. "Şşt korkma kurban olduğum, bak aldım seni burdasın yuvandasın" dedim ve tekrar sımsıkı sarıldım bebeğime.

"Ama çok korkmuştum kuzgun, sen gelmiceksin zannetmiştim" dedi konuşurken bile gözleri doluyordu. O lanet günü yine hatırlamıştı.

Göğsüme dahada sırnaşıp göğsümü öptü"saçlarımı çekti dipleri çok acıdı sen olsaydın severdin kurban olduğum derdin."
"Tamam birtanem ben hep yanındayım bunu biliyorsun yaralarını saracağım ben hep senin yanında olacağım birtanem" dedim saçlarına öpücük kondururken.

"Dışarı çıkalım mı bebeğim benim" kafası dağılması için teklif sundum severdi o dışarı çıkıp gezmeyi beklediğim cevabı verdi. "Olur çıkalım" "nereye gidelim canımın canı varmı gitmek istediğin yer?" "Hm hm var, hani bir kere götürmüştün ya beni doğum günümde dağ tepesindeydi." Dediği yeri düşündüm oda bana hatırlatmak amacıyla yardımcı oldu.

" Hatta yaşlı bir amca vardı, sana kerata diyordu." Son cümlesini kıkırdıyarak söylemişti
Kıvrılan dudağına bakıp üstüne çıkarak yatağımıza yatırdım. "Hm demek kerata diyordu he" kıvrılan dudağına öpücük kondurup belinin kenarını gıdıklamaya başladım.

Az önce kıkırdarken şimdi kahkaha ata ata gülüyordu. Ölürdüm ona ölür, "kuzgun yaa" sitemiyle gıdıklamayı bırakıp dudaklarını öpmeye başladım oda bana karşılık verdi.

Çok seviyordum güzelliğimi onu ilk gördüğümde vurulmuştum, uzun turuncu saçları dalgalanıyordu ahenkle, uçurum kenarında oturmuş kenarıda duran turuncu arabasından yüksek sesle çalan Müslüm babayı dinliyordu.

Gözlerini kapatmış bağıra bağıra ağlıyordu, sinirlendim o an kim lan dedim kim bir kadını ağlatmaya cürret eder. Sonradan ögrendim aglayaşını meğersem güzelliğimin küçük kız kardeşi hastaymış hemde çok hasta sokaklara çıkmış güzelim, yardım istemiş yalvarmış yakarmış kurtarın kardeşimi ölecek yardım edin ona diye, ama hiçkimse etmemiş amcasından korkuyorlar diye, benim meleğim midyatın ortasında kollarında kardeşiyle düşüp bayılmış.

Sonunda ise benim adamlardan Cafer geçerken görmüş benimkini ambulansı aramış çok şükürki kardeşide kendiside iyi, kardeşi Ayşe tedavide şuan durumu gayet iyi Allah'ıma binlerce şükür.

Düşüncemden sıyıran maysamın "kuzgun" diye seslenmesi oldu. "Ha güzelim" "kuzgun hatırladın mı?" Dağın ordaki restorantı diyordu. "Hatırladım güzelim cemal babayı diyorsun" dedim yanağını öperken "kuzgun yeter mıç mıç öpüp durma ya hadi gidelim" tatlı isyanı beni bitirirken boynuna sıkı öpücük kondurup belinden tutarak kaldırdım. "Hadi güzelim gel"

Maysa elini yıkamak için lavaboya giderken bende kalkıp ceketimi giydim komidinin üstünden tesbihimi aldım.

Maysa çıktığında montumu alıp giydirdim.
Elinden tutup konaktan çıkıp arabaya bindik.

•••
Kuzgun ağa ile maysa hanımağa yolda güle güle giderken kuzgun ağanın telefonu çalmaya başlar kuzgun ağa sağ elindeki maysanın elini bırakıp telefonu alıp açar. Telefondaki ise maysanın amcasıdır.

"Tek birşey söyleyip kapatacam kuzgun ağa" gülen sesi kuzgunu çıldırtırken maysaya belli etmeden konuşur. " Söyle" sert ve soğuk sesini duyan maysa kötü bir şey olduğunu anlar.

"Maysaya çok alışmasan iyi edersin ağa alacağım onu yakındır alıp oğlumun hanımı yapacam" çıldıran kuzgun bu cümleyi duyunca delirir arabayı sağa doğru çekip adama göz dağı verir.

"Dene, ama denerken sonuçlarınada katlanasan ağa benim şehrimden kadın alacak kişi daha anasının karnından doğmamıştır. Hele o kadın benimse!" Dişlerinin arasından tıslayan  kuzgun ağa telefonu kapatır.

Gerilen maysanın elini sıkıca tutup "birşey yoktur gözüm korkmayasan" der ve maysayı sakinleştirmeye başlar ve başarırda.

Öte yandan plan kurmaya başlayan hatip ağa ve oğlu Olacaklardan habersiz planı kurmaya devam eder.

Planı kurup devreye sokacaklar ve maysayı alacaklarını sanarlar. Tabi karşılarında Mardin'in sahibi kuzgun ağa vardır...

...

-BÖLÜM SONU-

NASILDI?

SEVDİNİZ Mİ?

İSTEK SAHNE

AYZEM'İM (18+) -ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin