Bahagian 11

5.4K 59 19
                                    

Rizuan menyangkakan, apabila dia dijadikan objek sex oleh adik ipar dan rakan-rakannya itu sudah cukup hina dan menyeksakan. Tetapi pada malam ini, Rizuan merasa sangat-sangat terhina apabila dipaksa untuk dijadikan objek sex oleh anjing-anjing belaan 5 master yang tidak dikenalinya. Rizuan merasakan yang malam itu cukup panjang, seekor demi seekor anjing itu merogolnya bergilir-gilir tanpa henti. Setelah kesemua anjing itu merogolnya, slave-slave milik master-master tersebut akan cuba membuatkan anjing itu bernafsu semula untuk merogol Rizuan buat pusingan yang kedua. Kali ini, sambil anjing-anjing tersebut merogolnya buat pusingan kedua, sambil itu slave-slave itu melancapkan batang Rizuan secara perlahan. Walaupun sedang dirogol oleh anjing sebenar, batang Rizuan mula mengeras apabila dilancapkan oleh slave itu. Jolokan di lubang jubor Rizuan serta belaian manja pada batang Rizuan membuatkan Rizuan mula teransang dan secara tidak langsung membuatkan Rizuan terasa nikmat dengan keadaan itu. "Bravo! I see you enjoy being fucked by our dogs huh." Kata Eric sambil bertepuk tangan. Mereka yang lain disitu tergelak dengan keadaan Rizuan yang sangat hina itu. Afif kemudian berjalan menghampiri Rizuan, Afif merapatkan kepalanya ke kepala Rizuan. "Sekarang, kau lebih hina daripada anjing-anjing ni." Kata Afif kepada Rizuan lalu menampar muka Rizuan dengan kuat. "Ermpphhhhhh!!!!" Rizuan hanya mampu mengerang.
————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Setelah beberapajam berlalu, kelima-lima anjing itu pun telah selesai merogol Rizuan sebanyak dua pusingan. Lubang jubor Rizuan dipenuhi dengan air-air mani anjing-anjing tersebut. "The dogs use him really well. We should give them a treat." Kata Chow kepada rakan-rakannya. "I agree" Balas Richard. "Change his position" Richard memberi arahan kepada slave-slave disitu. Mereka pun terus menghampiri Rizuan dan membuka rantai-rantai besi yang mengikatnya, tetapi collar besi di leher Rizuan serta cuff besi di kedua pergelangan tangan dan kaki Rizuan tidak dibuka. Ruang tamu kondominium itu berbentuk segi empat, di setiap sudut ruang tamu itu mempunyai hook besi yang yang telah di drill dilantai di sudut ruang tamu itu. Slave-slave tersebut kemudiannya memasang rantai besi di setiap cuff di kedua pergelangan tangan dan kaki Rizuan. Mereka kemudian membaringkan Rizuan secara terlentan, rantai-rantai itu kemudian di sambungkan kepada hook di setiap 4 penjuru lantai ruang tamu tersebut. Ia membuatkan Rizuan berada di posisi spreadeagle di tengah-tengah ruang tamu sambil dikelilingan oleh penonton-penontonnya. Slave-slave tersebut kemudian memastikan rantai-rantai itu diikat dengan tegang dan kuat sehingga membuatkan tangan dan kaki Rizuan terbuka luas serta tidak boleh bergerak walau sedikit pun. Slave itu kemudian membuka mouth gag yang menutup mulut Rizuan. Setelah selesai, slave-slave itu pun berdiri di suatu sudut sambil menunggu arahan seterusnya. "Fucking nice, your slave is really hot" Kata Joseph kepada Afif. Afif tersenyum tanda berpuas hati dengan pujian Joseph. Walaupun Rizuan merasa sangat terhina, tetapi apabila diikat diposisi itu membuatkan batang Rizuan mengeras semula. Air mazi Rizuan pun mula mengalir keluar. "Wow, he is a real slut. He seems to enjoy being humiliated and degraded." Kata Richard kepada rakan-rakannya. "Give the dogs some treats." Kata Richard kepada slave-slave itu. Slave-slave itu pun terus mengambil beberapa bungkusan yang merupakan makanan anjing dan menuangkannya di badan Rizuan. Makanan-makanan anjing yang berbentuk wet food itu dituangkan disetiap penjuru tubuh tegap Rizuan termasuklah di dada, perut, ketiak, di batang, celah kangkang dan peha Rizuan. Setelah selesai, slave-slave itu pun mengambil anjing-anjing itu dan dibawanya menghampiri Rizuan. Setelah menghidu bau-bau makanan itu, anjing-anjing itu pun terus menjilat dan meratah makanan yang berada di tubuh badan Rizuan. "Ahhhhhhhh......ERmmmpphhhhh.....Arghhhhhhh......." Rizuan mengerang kesedapan apabila anjing-anjing tersebut menjilat tubuh badannya. Jilatan-jilatan rakus anjing itu di dada, puting, perut dan batang Rizuan membuatkan Rizuan semaking ghairah. Setelah habis makan itu dijilat dari badan Rizuan, salah seorang slave itu datang menghampiri Rizuan dan meletakkan lagi makanan anjing di bahagian batang Rizuan dengan banyak sekali. Anjing-anjing itu pun terus menyerbu dan menjilat batang Rizuan dengan rakus. "Ahhhhhhh.......ahhhhhhhhhhhh.............Sedap tuannnnn......arrrhhhhhhhh......." Rizuan mengerang dengan semaking kuat. Jilatan anjing-anjing tersebut membuatkan Rizuan semakin bernafsu sehingga mencapai klimaks. "ARHHHHHHH.. ERMMMPPHHHHHHH......ARHHHHHHH....." Akhirnya, Rizuan pun memancutkan air maninya. Anjing-anjing itu terus menjilat batang Rizuan serta air mani yang terpancut dari batang Rizuan. Setelah selesai, anjing-anjing itu pun berlalu pergi meninggalkan Rizuan.

Akibat CurangWhere stories live. Discover now