2. Bölüm - Geçmiş

1.2K 48 26
                                    

Meryem: NE? Ne demek Leyla?
Alpaslan: Bu Arslanlar geri gelmiş yenge.
İlyas: Birde burnumuzun dibine girmişler.
Hayriye: Bunda ne var da ?
İlyas: Ne mi var ana ? Ana biz kendi elimiz ile kızımızı kurban ettik. Biz yiğenimi, bize bir şey olmasın diye ateşe attık.
Özlem: Belki geri dönüşleri bizim işimize yarar. Herkes Özlem'e doğru bakar. Leyla'yı kurtara biliriz.
Mübeccel: O kadar kolay değil, konuşmayı dahi red ediyor. "Evliliğime burnunuzu sokmayın" diye çıkıştı.
Hayriye: Ee haklu kız, sokmayun burnunuzi. Belki mutlidur.
Hızır: Anam haklı... Neticede evliler.
Meryem: Netice falan yok bu işte Hızır ! Benim kızım okurken zorla evlendirdiniz. Hem o her zaman güçlü durmuştur o yüzden bizden gizliyor olabilir.
Mübeccel: Ablama katılıyorum. Hem Leyla'nın kaşının üzerinde. Ne dediğini fark eder ama çok geçtir.
İlyas: Kaşının üzerinde ne Mübeccel abla?
Mübeccel:Kaşının üzerinde yara izi vardı.
Hızır: Ne demek kaşının üzerinde yara izi vardı.
Mübeccel: Bant falan vardı abi dikiş falan.
Hızır'ın istemsizce gözleri dolar.
Hayriye: Bilup bilmeden karişmayun da !
Meryem: NE BİLİP BİLMEDENİ ANA ?! BU PİS İŞLERİNİZ YÜZÜNÜZDEN YAKTINIZ KIZIMI ! Evlenip ne oldu ?! DÜŞMALIK BİTTİ Mİ ?! KIZIMIN VEBALİNİ KİM VERECEK?! ALLAH BİLİR O KOCASI ONA NELER YAPIYORDUR!
Herkes susar kalır , en sonunda daha fazla dayanamayan Hızır yukarıya çıkar. Herkes dağılır.

Sadi Leyla'yı zar zor oturturmuştur.
Sadi: Leyla'm bak bi dur şu yaranı bi temizleyelim .
Leyla: Sadi ya rahat bırak tamam bir şey yok.
Sadi: Kurban olduğum bak enfeksiyon kaparsın sonra o yara kocaman olur, sonra yaralı mamba derler sana.
Leyla: Sevmez misin yüzümde yara izi olursa?
Sadi: Ben senden geriye tek bir saç telin kalsa onu bile severim.
Leyla: Vayyy romantiğiz diyorsunuz sayın Aslan Kral.
Sadi: Yani...
Leyla: Sadi şu kenarda ne var bir baksana.
Diyip odanın köşesini gösterir.
Sadi: Leyla'm öpeceksen öp bence oyun oynama, artık dört yıl oldu be .
Leyla: Vıy, öpmüyorum o zaman.
Sadi: Vıy mı?
Leyla: Vıy evet.
Sadi: Tamam tamam gel ben öpeyim seni.
Sadi Leyla'yı tam öpecek iken yara bandını kaldırır. Leyla geri çekilir.
Leyla: HAİN! Bende beni öpecek zannediyorum meğersem...
Sadi: Bana başka fırsat bırakmadın ki ! Şimdi otur ve ben bu yaranı temizleyeyim.
Sadi ilk yardım çantasından dezenfektanı çıkarır pamuğa döküp hafifce Leyla'nın dikişlerinin üzerinden geçer.
Sadi: Ah be karıcım kim dedi sana git müvekilinin kocasına kafa at diye.
Leyla:Sadi adam karısını dövecekti gözümün önünde. Banada saldırdı ne yapsaydım?
Sadi: Bak bir dahaki sefer kafayı yandan atma tam alnının ortası ile at o zaman kendini yaralamazsın. Yada en kısa yoldan beni ara, koskoca mafya babası kocan var senin.
Leyla pamuğun yarasına tekrar değmesi ile kendini geri çeker.
Leyla: Yakıyor bu Sadi ya....
Sadi: Çok mu ?
Leyla: Evet.
Sadi tehlikeli bir şekilde Leyla'nın dudaklarına yaklaşır, tam öpecek iken Leyla'nın telefonu çalar.
Sadi: Hay bu telefona.
Leyla: Alo ? Ne ?! Peki tamam savcım. Ya ne ücreti? Ben demiyor muyum öyle durumlar da  bana ücret sormayın diye.
Sadi: Leyla reis bonkörlüğünü konuşturuyor be helal.
Leyla parmağı ile sus işareti yapar.
Leyla: Geliyorum savcım.
Leyla telefonu kapar hemen ayağa kalkıp çantasını alır.
Sadi: Hayırdır?
Leyla: Adamın biri karısını ve çoçuklarını dövmüş. Kadına avukat lazım, savcı beni aradı. Leyla odadan çıkar, Sadi elinde bant paketi ile arkasından koşar.
Sadi: LEYLAM bi' dur !
Leyla'nın hızla inişi Semra'yı korkutur.
Semra: Hayırdır nereye kızım?
Leyla: Acil işten çağırdılar anne.
Semra: Dikkat et, Allah'a emanet ol.
Leyla: Saol annem.
Leyla arkasına bakmadan kapıdan çıkar.
Sadi: Karıcım bir dursan mı ?
Leyla: Duramam kocacım duramam.
Leyla araba'ya binmeden Sadi kolundan tutar. O sırada evlerine gitmek için arabalarına binen Servet ve Mübeccel onları fark eder.
Sadi: Bir dur be kara mamba'm daha pansumanın bitmedi. Şimdi devlet insanısın sen ne bu mafya babası gibi.
Leyla: Genler'de olunca.
Sadi bandı yapıştırır.
Sadi: Bak kafa falan atma, kavga edilecekse tık arıyorsun beni.
Leyla: Ben kendimi korurum.
Sadi: Ondan şüphem yok ama sen bana diri olarak lazımsın. Hemde yani burda ben varım kendi o tertemiz, diyip Leyla'nın ellerini öper. Ellerini bulaştırma. Ben senin yerine dövme, patlatma ve öldürme işini ben yaparım karıcım.
Leyla: Tamam kocacım ben seni ararım. Ama beni lafa tutmaya devam edersen geç kalıcam.
Sadi: Hadi git .
Leyla: Sadicim şurda ne var ? Uzakta bak bak.
Sadi sırıtarak uzağa bakar. Leyla yanağından öper ve arabaya binip gider Sadi Leyla'nın arabası gözden kaybolasıya kadar içeri girmez.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıllar sonra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin