-Знаєш ... Коли я пару років тому сидів на ліжку закутавшись у ковдру, я мріяв про щасливе життя. Мені здавалося це таким надхмарним, неможливим, незбагненним, таким складним для мене. Мені часом було до жаху боляче усвідомлювати що в цьому світі моє призначення служити на благо іншим не отримуючи від цього того самого щастя. Мені так хотілося щоб був пухнастик що після важкої роботи чекатиме тебе вдома і побачивши тебе втомленим підійде, міцно обійме і скаже "Я люблю тебе". Ця фраза завжди змушувала мене плакати. Чесно кажучи це найкращі слова що можна сказати як і на підтримку, як і просто щоб зробити приємно дорогому пухнатику.
Він поклав голову на плече Марка і подивився на чисте зоряне небо.
-Те, що ми бачимо так далеко від нас. Сам космос такий величезний... А ми лише маленькі пухнастики що живуть на маленькій планеті в одній із зоряних систем в одній із безлічі галактик.
Марк трохи повернув голову у бік Діна, посміхнувся і додав:
-Космом не величезний. Він безмежний, з кожним роком, днем, секундою, він стає дедалі більше. Прямо як моя любов до тебе.
Дін трохи почервонів і поклав свою руку на руку Марка у нього на нозі.
-Знаєш, якби ми не залежали від часу. Якби ми могли бути разом вічно... То навіть коли світ зупинитися, я любитиму тебе найбільше, що тільки існує. Для мене немає нікого дорожчого за тебе.
-Для мене теж. Ти промінь світла що пробив мій купол смутку та самотності що був зі мною протягом всього життя до тебе.
-Я ... я не можу якось повірити що мене і справді полюбив хтось такий як ти.
З обличчя Діна потекли сльози. Вони стікали його підборіддям прямо на плече Марка. Той побачивши сльози обернувся до нього обличчям і взявши руками його за щоки дивився йому прямо в очі, що спливали сльозами.
-Полюбив, і любитиму так довго, як довго битиметься моє серце.
-Навіть не дивлячись на те, що часом ми так далеко?
-Навіть не дивлячись, що часом ми так далеко.
Дін різко притиснувся до грудей Марка і міцно обійняв його.
-Дякую тобі за те ти є в моєму житті ..."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Уривки кохання
Non-FictionЧастини із щоденника Діна про його безмежне кохання розміром з космос