2.3

5.9K 392 96
                                    










merhabalar

soz verdigim gibi hizlica geldim bence
hem de duz yazi bolumu yazdim
sizi fazla sikmayacagina inandigim sirin ve mutlu edici bi bolum oldugunu dusunuyorum
cerezlik yani
sakasiz duz yazi yazmayi unutmusum bir haftadir cracked boysu okuyup oradaki duz yazi stilime bakiyorum mal gibi
ne guzel yaziyormusum o zamanlar resmen yetenegim sonmus
neyse :(
iyi okumalar 💖























*
*
*













Hayatım boyunca insanlara hislerimi göstermekten muzdarip olmuşumdur. Birisi, en yakın arkadaşım da olsa, ailemden de olsa bir şekilde onlara sevgimi göstermeyi beceremezdim. Onlar belki, beni tanıdığı için kendilerini sevdiğimi anlayabilirlerdi ancak ben kendimdeki bu özellikten hep nefret ederdim.

Soğuk, ilgisiz, herkese nefret dolu bakışlar atan Kim Taehyung olarak anılmak hoş değildi tabii.

Etrafımdaki herkes beni tanıdığı ve bu ilgisizliğimin ve soğukluğumun beni ben yapan bir özellik olduğunu bildikleri için beni zorlamazlardı. Yine de bana kasten temas bağımlısı ve sosyal bir kelebek olan Jimin'le sırf bu yüzden kavga ettiğim zamanları hatırlıyordum.

"Beni sevmiyor musun Taehyung?"

"Arkadaşın olmamı istemiyor musun Taehyung?"

"Niye bu kadar soğuksun Taehyung?"

"Ben sana sarılıyorum ama sen bana hiç sarılmıyorsun Taehyung."

Haklıydı fakat benim böyle olduğumu geç de olsa kabullenmişti. Kimseye yazmazdım, kimseyi aramazdım ve bu yüzden onlara değer vermediğimi düşünürlerdi. Buluşma fikirlerini ortaya atan kişiler hep onlardı ve ben sadece onlara ayak uydururdum. Yanlarında surat asmazdım, o kadar da değildi, hatta onları eğlendirdiğimi bile söyleyebilirim. Yine de atılgan olan taraf ben değildim işte.

Ta ki bugüne kadar.

Öyle birisine tutulmuştum ki, bırak atılgan olmamı sağlamayı, resmen adımı bile unutturacak raddeye getirmişti.

Yalan yok, başlarda Jeon Jungkook'tan biraz korkmuş, beni tehdit zoruyla sevgilisi yapacağına dair kafamda korkunç senaryolar kurup ürkmüştüm. Ancak o bırakın böyle şeyler yapmayı, bana dünyanın tüm masumluğunu üzerine toplayan biriymişim gibi bakıyordu ve öyle davranıyordu.

Onun gibi soğuk, acımasız ve kavgacı olarak anılan birinin, sevgisini benden daha kolay göstermesine şok olmamak elde değildi.

Jungkook bana çok değer vermişti ve bunu iliklerime kadar hissetmiştim.

Hala değer verdiğini ise bana tripli olsa bile arada attığı kaçamak bakışlardan çok rahat anlayabiliyordum. Suratımı asarsam suratı asılıyordu ve çaktırmadan da olsa beni güldürmek için benimle alay ediyordu.

Yüzümün gülmesi için her şeyi yapıyordu.

Bugün ise, ben aynı şeyi onun için yapacaktım. Hiç kimseye göstermeyi başaramadığım sevgimi, sevdiğim çocuğa göstermek benim için yapılabilecek en büyük ve belki de en güzel şey olacaktı.

Got a Secret // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin