(від обличчя Чон Чонгука)
З самого початку у Чонгука щодо Те були різні думки...
"Він знову дивиться? Це трохи бентежить... він же не маніяк? Вбивця??..... Так, потрібно припинити себе накручувати, він, звісно, неймовірно гарний, та у мене немає стереотипів щодо 'хижаків', проте.... Ніяких проте, можливо, він взагалі не на мене дивиться, а на.. на ту рослину....."
Проте, через деякий час, хто ж знав, що вони зміняться...
*Їдальня*
"Він продовжує дивитися. Чудово, значить, план все-таки здійсниться.... Хвилююся, я неймовірно хвилююся, можливо, не сьогодні??? Та куди вже відкладати...."
Тяжко зітхнувши, він підривається та швидко прямує до місця, в якому їм точно не завадять. Зайшовши до медпункту, він чекає всього декілька мить, як чує кроки.
"Трииииии... Дваааааа... ....... Ні, не моожууууу.... Один!" – та тягне тигра за хвіст, хоча планувалося за руку... Кхм.
– Привіт, – знову тяжко видихає, збираючись з духом.
– Привіт? – і Чон бачить просто неймовірно милий рум'янець! На тигрі!!!! Він ніколи не думав, що тигри можуть бути настільки милими!!!?
– Скільки ще ти збираєшся шпигувати за мною? – на слові "шпигувати" він однозначно хотів покепкувати.
– Шпигувати... Про що ти? – через опущені очі та злегка притиснуті до маківки вуха, Кім виглядає ну точно як песик, якого сварять, аж ніяк не тигр..
– Годі тобі, навіть сліпий чи глухий вже второпав би. Ти погляду від мене не відриваєш вже цілу вічність, – все більше набирається сміливості Чон, все-таки не один тиждень налаштовувався на цю розмову.
– Кхм, ну, ти просто дуже милий, тому я дивився... – Чон і сам помічає, як його захоплює жар. Його серце точно не витримає.
– І, і чого ти хочеш? – все ще хоче почути конкретні слова, проте, згадавши про хвіст, відпускає його, який тепер сам не хоче відпускати його, оплітаючи кисть.
– П-побачення? – чути ноту благання.
– Тоді, зустрінемось у парку... завтра, після навчання? – находить у собі сили встати та подивитися на ту чарівну посмішку. – Кхм, до зустрічі.... – та вийти з медпункту, не проганяючи думки про Техьона.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Схопити тигра за хвіст
ФанфикОпис: Історія про те, як Чон-заєць-Чонгук взяв сором'язливо Кім-тигра-Техьона за його посмугований хвіст. Редактори: Аня Н., yerscue Художник обкладинки: Rainy Wine