თავი 11

112 12 16
                                    


ფელიქსი

დღეს ჩემი პირველი დღეა კომპანიაში როგორც ტრენერად რისგამოც ძალიან ვნერვიულობ რამდენიმე წუთი შესასველის წინ ვიდექი და ვფიქრობდი სწორედ ვიქცეოდი თუ არა საბოლოოდ როცა ოთახში შევედი პირველი რაც დავინახე იყო ის რომ ჰიუნჯინი ჩანი და ჩანგბინი იატაკზე იწვნენ და მთელი ძალით იცინოდნენ აიენი და სუნგმინი ფოტეოებს უღებდნენ ჰანს და მინჰოს ჰანს მინჰო კედელთან ყავდა მიყუდებული და ცალი ხელით მისი ხელები ქონდა დაჭრილი და მაღლა აწეული მეორეხელი ხელი კი ნიკაპზე ქონდა მოკიდებული და თვალებში უყურებდა მინჰოს რომელსაც მთელი სახე წითელი ქონდს. თვალებს ვერ ვუჯერებდი ამის დანახვას არ ველოდი და კარები სწრაფად დავხურე ჩანმა დამინახა და კარებისკენ წამოვიდა.

-ჯანდაბა ბიჭებო გეყოფათ დღეს ფელიქსის პირველი დღეა და უკვე შევაშინეთ. თქვა მან სიცილით

-ფელიქს კარებს გააღებ?

-შეიძლება? ხელს ხომ არ შეგიშლით? ეს ვთქვი და ყველამ უფრო ხმამაღლა დაიწყეს სიცილი.

-გეყოფა ფელიქს მორცხვობა და შემოდი

კარები გააღო ჰიუნჯინმა ხელი მომკიდა და რამდენიმე წამში მინჰოს მსგავს სიტუაციაშ აღმოვჩნდი მისი ესეთი ცვლილება ძალიან მაღიზიანებს ერთ დღეს ესე იქცევა და მეორე დღეს თითქოს არაერი მომხდარა. თავი ვერ შევიკავე და სიბრაზისგან ხელი ვკარი მინდოდა რომ მომშორებოდა მაგრამ მან თავი ვერ შიკავა და უკან გადავარდა სწრაფად მისკენ გადავიწიე ცალი ხელი წელში მოვხვიე მეორეთი კი ხელი დავუჭირე რამდენიმე წუთით ისეთ სიჩუმე ჩამოვარდა თავი ბიბლიოთეკაშ მეგონა ხმის ამოღება მეშინოდა თითქოს რამე ცუდი დავაშავე და მიყვირებდნენ ფიქრები ჰიუნჯინის სახემ გამიფანტა ის ისეთი თვალებით მიყურებდა როგორც ჩვენი შეხვედრის ბოლო დღეს ყველა და ყველაფერი გადამავიწყდა თითქოს ამ წამს სხვა სამყაროშ მოვხვდი საიდანაც ბიჭების ბუტბუტმა გამოიყვანა.

The Way To YouWhere stories live. Discover now