~Bir hafta sonra
Koskoca sarayda jimin ve jungkook koşturuyordu.Neden mi çünkü jimin jungkook'un en sevdiği pijaması'nı giymişti.'Lann jimin çıkart o pijama'yı çabukkkk yakalarsam dövcemm'jungkook bütün sarayı ayağa kaldıracak şekilde bağrıyordu.'Yoo çıkarmıcam bir kere giysem ne olcak sanki?Yemiyorum pijama'nı merak etmee'jimin koşmaya devam ediyordu.Biliyordu jungkook yakalarsa güzel benzetcek'ti jimini.Jimin koşturmaya devam ederken ayağı kayıp düştü.'Aaaaaaaaah' Jungkook korkuyla jimin'e baktı.Hemen yanına gitti.'Jimin iyi misin? Özür dilerim of keşke koşturmasaydım ya.'jimin poposunun acısından gözleri dolmuştu.'Keşke.'diyebilmişti jimin.Merdivenlerden inen taehyung ne olduğunu anlamayarak jimin ve jungkooka bakıyordu.'Neden bağrışıyorsunuz?'sertçe ikisine bakıyordu.'Düştüm'jimin dolu gözlerini artık tutamamıştı.Taehyung aceleyle jiminin yanına geldi.Kucağına alıp odalarına çıkarttı jimini.Tabii arkalarından jungkook'ta geliyordu.Taehyung jimin ile kucağında odaya girdi.Jimini kucağına yerleştirip,oturdu.Jiminin hafifçe kalçasını okşadı.'Acıyor mu bebeğim.'okşamaya devam ediyordu.'Acıyor.'jimin gözlerini kırpıştırdı.Jungkook odaya girdi ikisine de bakıp,yanlarına oturdu.'Ö-özür dilerim.'korkudan jungkook'un sesi titriyordu.Taehyung soldaki koluyla jungkookun belini kavradı ve jiminle kendine çekti.'Olur öyle şeyler.Hadi bakalım ne oldu anlatın.'jungkook söze girerek konuşmaya başladı.'Jimin benim pijamamı giymiş o kadar söyledim ona benim kıyafetlerimi giyme diye ama dinlemiyor ya da anlamıyor beni.'jimin sertçe bana baktı.'Sanki yiyorum neden bu kadar abartıyorsunnnn'taehyung en sonunda dayanamamış kahkaha atmaya başlamıştı.'Ne yani bunun için mi bu kadar kargaşa?'jimin başıyla onayladı.Jimin Taehyung'un kucağından kalkıp üçümüzün yatağına uzandı.'Karnım ağrıyooo'bir kaç mırıltı çıkartmaya başladı jimin acıyla.Taehyung jiminin yanına uzandı.Jimine sıkıca sarıldı.'Jungkook hadi sende gel.'taehyung'un sözüyle,jungkookta diğer tarafa uzandı.O da kollarıyla jimini sardı.
Jimin'oh ısınıyorum'yüzüne gülümseme ekledi.'Gülümserken ayrı güzelsin küçüğüm.'taehyungun sözüyle jimin gülümsemesini daha çok büyüttü.'Evet öyle'jungkookta onaylayınca jimin başını jungkooka çevirdi.'Jungkook kasıklarımı okşar mısın?'jungkook şaşkınca jimine bakmaya başladı hiç bir şey diyemedi.'Yanlış anlama canımmm karnım ağrıyor iyi gelir ovman'jungkook gülümseyerek elini jimin kasığına koydu.Taehyungta ikisine sırıtarak bakıyordu.Jungkook,jiminin kasıklarını pijamanın üstünden ovmaya başladı.Jimin ister istemez inliyor ve mırıltılar çıkartıyordu.Dayanamayıp taehyunga da elini jiminin kasığına koyup ovmaya başladı.Jimin ikisininde elleri yüzünden yavaş yavaş erekte olmaya başlıyordu.'Mhh daha hızlı yapın'jungkook gülümseyerek daha hızlı okşadı kasıklarını jiminin.Taehyung eski hızını korumaya devam ediyordu.Jungkook gözlerini jiminin özel bölgesine getirince gözlerini kocaman açmıştı.'J-jimin'jimin jungkook'un gözlerine bakarak'Efendim'dedi.'Ş-şey azmışsın sanırım.'jimin bütün kanının sanki yüzüne toplanmış gibi hissediyordu.Taehyungta gözlerini jiminin özel bölgesine getirince hafifçe sırıttı.Taehyung ellini jiminin penisine koyup hızlıca okşamaya başladı.Jungkook ve Jimin şaşkınca taehyunga bakmaya başladılar.Jimin taehyungun elleri yüzünden kıvranmaya başlamıştı zevkten.Arada taehyung avucluyordu jiminin küçük civcivini öhmmm.'Seni rahatlatmamızı ister misin küçüğüm.'taehyung jungkooka göz kırptı.İkiside jimin'e bakışlarını yolladılar.
Anime boys
Yeni bölümün yakında gelmesini istiyorsanız bölümü beğenin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Love|VminKook
أدب الهواةBir kalp iki kişiyi de sevebiliyormuş. Kore Kralı Kim Taehyung kurak yollarda, sarayına dönerken,iki tane kendinden küçük çocuktan etkilenmeye başlar.